Vandaag weer een iets donkerdere test dan gister temp is ook van 37.1 naar 37.3 door gestegen. Pff begint nu wel spannend te worden. Nog steeds geen knaller hoor. Dus ik blijf nog even op paars staan
Misselijkheid... bleegh.. er heerst buikgriep... Als de dip van vandaag de innesteling is, kan je nog niet misselijk zijn van hcg namelijk
Wederom een te lage temperatuur Na mijn uitslag van te lage progesteron waarde van gister begin ik toch een beetje de hoop te verliezen
Ja heb getest wel weer een oploop maar nog geen knaller helaas. Niet zo goed te zien hij is nog iets donkerder dan je hier ziet. Voor nu wel happy, maar nog wel even afwachten if hij nog gaat knallen want zo wazig is nog wel een twijfel vind ik zelf
Gister wat roze en bruine veeg op papiertje. Vanmorgen wederom lage temperatuur dus denk einde ronde.
@Cindy77 maar hij is al wel duidelijker dan je eerste test! Ik durf je nu wel te feliciteren hoor!! @wennepen80 he bah, wat balen weer... het schiet ook niet op zo
Dank je @JosjeM Ik geloof het nu ook net de clearblue gedaan en die zei ook zwanger 1-2!! Maar na onze mk vorig jaar zijn we wel voorzichtig.. we zijn blij hebben gehuild maar nu eerst de volgende stappen afwachten..
@RoGiJuLi Ik ben onzeker over mijn kaartje omdat ie maar met 0.2 omhoog gaat en nu weer zakt naar 35.9 ... Wat denk jij? Is het ei er wel geweest?