Ok... dan heb je een flink koude lichaamstemperatuur . Ben je niet veel later gaan gisterenavond? De dip nu kan van het gele lichaam zijn. Op zich zou 0.2 wel mogen maar hoger is beter. Heb je vorige maand ook getempt?
@wennepen80 jij ook weer ongesteld zie ik @JosjeM nog een week wachten. Ben erg benieuwd naar je afspraak volgende week. En wie weet misschien worden jullie nog verrast voor de afspraak, ook al is de kans heel klein, ik duim toch voor jullie! @Maan14 wow wat heftig allemaal weer. Wanneer mogen jullie naar Tilburg? Dikke knuffel meid! @Mleenvs heb je al getest? Of ben je helaas ongesteld geworden? @Cindy77 gefeliciteerd, ik hoop dat het een plakkertje is! @MaHeRo88 welkom! Hoe staat het nu met je temp? Als je wil kun je je FF ook in je handtekening zetten dan kunnen we meekijken en hoef je niet telkens een printscreen te maken @hier, ik ben afgelopen zaterdag helaas ongesteld geworden. Daarnaast loop ik nu al een paar dagen verkouden rond en nu ook nog verhoging. Mijn vriend heeft hier al een week last van. Hopelijk is het snel weg en heeft het geen gevolgen voor deze ronde.
@Steef85 dank je wel! En wat jammer dat je ongesteld bent geworden de griep heerst echt op het moment. Hoeft niks te betekenen hoor. Ik duim op een mooie ronde voor jullie deze maand.
@Steef85 ik ben ook zeer benieuwd! Gelukkig is de week zo voorbij. Balen dat je ongesteld bent geworden zeg.. hopelijk brengt de volgende IUI jullie meer geluk. Ik blijf duimen voor jullie!
Ik heb belachelijk veel testjes gedaan. Allemaal licht positief, maar de streepjes liepen niet op. Helaas vannacht vier dagen na mijn NOD alsnog ongesteld geworden
Hallo meiden, Ik hoop dat ik hier mijn vraag mag stellen. Gisteravond laat gaan slapen. ivm avonddienst. Tijd dat ik normaal zou tempen. Kon ik maar 4.5u slapen. (wel getempt) Nu ook een uur later dan normaal getempt. Zodat ik 5.5u had geslapen. Welke temp moet ik aanhouden? Alvast bedankt! @MaHeRo88 spannend hoor!
Hoe veel uur slaap heb je normaal? Ik geloof dat uiteindelijk het aantal uren slaap belangrijker is dan het tijdstip wanneer je normaal gesproken temperatuurt. Echter moet je in FF dan wel je reguliere tijd invullen om geen open bolletjes te krijgen. Met 100% zekerheid durf ik het niet te zeggen, maar @RoGiJuLi kan me vast corrigeren of het verhaal aanvullen.
@JosjeM normaal circa 6u als ik temp. In dat uurtje verschil zit wel een behoorlijk verschil qua temp. En zit precies rond mijn eisprong Bedankt iig! Begreep van iemand anders, dat minimaal 3u al voldoende zou zijn?
Nee minimaal 5 uur. Maar als jij normaal altijd tempt na 6 uur slaap gehad te hebben dan moet je dat nu ook aanhouden en dus je 2e temp aanhouden....MITS je tussen de 2 tempen teveel gewoeld hebt in bed. Dan zijn beide niet geldig.
die minimaal 5u red ik misschien net aan. ja die 6u is een gemiddelde. niet echt gewoeld. maar wel even wakker gelegen. Thnx voor je info
@MaHeRo88 als je wil kun je via de link je FF kaartje in je handtekening zetten: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/fotoles-fertility-friend-link.585007/ Je temp is zondag mooi omhoog geschoten is hij daarna hoog gebleven? @JosjeM nu kun je al aftellen op 1 hand ga je nog testen van te voren? Zucht al de hele week grieperig Had gehoopt dat het niet door zou zetten maar helaas sinds woensdag heb ik ook iedere dag een te hoge temp voor een voor ei periode, hopelijk is het snel over.
@Steef85 hopelijk knap je gauw op en kun je je eisprong wel uit je temperatuur halen straks! Inderdaad, op 1 hand aftellen. Hou op met me duurt me allemaal veel te lang haha. Hmm, ik denk alleen dat ik ga testen als maandag mijn temperatuur nog hoog is. Maar ik ga er vanuit dat ie morgen of zondag keldert!
Hier heeft helaas de eerste daling ingezet. Geen kerstwondertje dus waar ik zo op gehoopt had Verwacht morgen een nog lagere temperatuur en morgen of maandag mijn menstruatie. Keihard balen dus!
@RoGiJuLi lief van je. Baal behoorlijk maar goed, dinsdag weer naar de gyn en hopelijk heeft hij een behandelplan voor ons! To be continued..