@JosjeM wat geweldig dat ze jullie gaan helpen! Wij zitten in het zelfde schuitje al weet je dat ze hier niet helpen vanwegen etische overwegingen van de artsen. Hier is het eigenlijk even stilgevallen blijven proberen maar het is vooral gigantische frustrerenend. Je weet dat er natuurlijk bijna geen kans is. Goedbedoelde adviezen van anderen werken er ook niet aan mee. Vorige week dinsdag is ons huis online gekomen en afgelopen dinsdag was hij al verkocht onder voorbehoud. We hebben een huis in Zeeland die we graag willen gaan kopen dus dit word stressen maar komt wel goed. Welkom voor alle nieuwen kletsers. @Steef85 hoe gaat het bij jou? En @wennepen80 ? Voel me eigenlijk een vreemde bij nu. De meesten van ons worden ondertussen allemaal wel geholpen. En hier zijn we stilletjes voorbij die 2 jaar bezig grens gegaan
@Maan14 ja, eindelijk hulp! Hopelijk is IUI al voldoende, maar de gynaecoloog acht de kans klein.. Het is balen dat ze jullie niet willen helpen, maar is er nog een mogelijkheid dat ze het uiteindelijk wel kunnen doen?
Wij zouden eigenlijk meteen ICSI Moeten doen. Mijn man heeft zo vaak koorts dat het maar zeldzaam ' goed' zaad is. Maar omdat het bij die anderen meeting iets beter was en ze ons niet willen helpen staan we er alleen voor. Ze gingen met Tilburg overleggen over invriezen maar zouden het zelf moeten betalen dan.
@wennepen80 wat balen zeg.. als het elke keer zo slecht blijft groeien, gaan ze dan eventueel over op andere medicatie dan clomid?
Hey meiden verlies veel bloed denk een miskraam had vandaag een echo met te weinig te zien voor 6 weken en nu bloed dit zit niet goed einde droom
@wennepen80 hopelijk wordt de groei van de eitjes daarmee wel goed gestimuleerd. @Cindy77 ah nee meis, wat ontzettend naar. heel erg veel sterkte. Dikke knuffel!
@Cindy77 heel veel sterkte @wennepen80 dat was al ziekenhuis nummer twee kan altijd wel terug naar ziekenhuis nummer 1 bellen. Wat balen dat ze willen dat je gaat spuiten! Maar als dit het gene is wat zou kunnen helpen zou het wel fijn zijn.
Misschien toch een keer op jullie strepen staan of een goed gesprek aangaan met de gynaecoloog of fertiliteitsarts. Zo aanmodderen is ook niets en komen jullie niet verder mee.
Ik heb trouwens afgelopen donderdag met mijn teamleider gesproken over het traject wat we in gaan. Dit wilde ik zo snel mogelijk verteld hebben, zodat de drempel niet te hoog werd. Mijn werk gaat er natuurlijk wel onder lijden en mijn aanwezigheid zal ook minder worden. In het geval van IUI valt het nog mee natuurlijk, maar mochten we alsnog het IVF traject in gaan, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Ze reageerde heel lief en positief, ze weet hoe het traject in elkaar steekt en heeft het al vaker bij de hand gehad met werknemers. Ik kan eventueel mijn vrije dag ruilen (ik werk 4x9 uur) en als het niet anders kan, kan ik thuiswerken. Dit doe ik al 1 vaste dag in de week, maar desnoods die dag ook ruilen of een dag extra thuiswerken. Vond het een ontzettende opluchting dat ik het verteld had, hoef ik daar in ieder geval niet meer om te stressen. Vond het de afgelopen paar keren al vervelend, huisarts en 2 keer gynaecoloog. Ze maakte zich al zorgen dat ik ernstig ziek zou zijn!
@JosjeM is ook allemaal erg spannend! Hier wordt het getimed met hormonen. Fijn dat je teamleider zo lief en positief reageerde. @Cindy77 nee wat erg ik had het je zo gegund. Hele dikke knuffel! @wennepen80 ik heb ook goede ervaringen met spuiten. Ik heb geen clomid gehad maar het spuiten valt me echt ontzettend mee! Ik voel er niet van en als je bang bent voor naalden zou je man ook de injecties kunnen zetten als je dat fijner vindt. @Maan14 wow jullie huis is snel verkocht! Dat moet toch ook wel fijn voelen of niet? Hebben jullie al een bod uitgebracht op het huis in Zeeland? Waarom zouden jullie het zelf moeten betalen om het zaad in te vriezen? @hier ondertussen alweer de tweed IUI gehad en zit ik alweer op het wachtbankje. Hopelijk over 1,5 week een positieve test, dat zou een mooi begin van 2018 zijn! en voor jullie allemaal:
@JosjeM wat fijn dat je het bespreekbaar heb gemaakt! @Steef85 omdat volgens die gyn het alleen vergoed word in geval van chemo's etc als dan het zaad aangetast ' gaat' worden. Stiekem hoop ik nog dat ze in Tilburg heel wat anders zeggen Voel zeker goed. A.s donderdag afspraak met onze verkoopmakelaar die we nu ook Als aankoop nemen voor het huis in Zeeland. Hebben dus alle vertrouwen dat het goed gaat komen. Hoop dat we snel kunnen verhuizen en het snel geregeld is. Ik kan elk moment mijn eisprong hebben en heb sinds eerst in maanden echt weer ei pijn gehad. Hoop op een kERSTwondertje! En voor jullie natuurlijk ook!
@Steef85 Ik duim voor je dat je over 1,5 een mooie positieve test in handen hebt. Dat zou toch echt een mooi begin zijn van het nieuwe jaar! @Maan14 Ik ben ook blij dat het ik het maar meteen gezegd heb. Dat stiekeme gedoe kan ik niet tegen en het vreet daarnaast ook nog eens veel energie.. Die energie kan ik beter voor andere dingen gebruiken! Ik hoop voor je dat je eipijn een positief signaal is en het jullie een kerst wondertje brengt. Fijne kerstdagen dames!
Hee meiden, Ik vind het wel leuk om met jullie mee te praten heb wel gelijk een vraagje over tempen. Deze maand ben ik voor het eerst aan het tempen, maar op de één of andere manier word ik nu al een paar dagen wakker om 04:00u terwijl ik de wekker zet om 07:00u voor het tempen. Omdat ik weet dat je gelijk rectaal moet tempen zodra je wakker wordt, doe ik dat ook maar ja dat is nou al een paar dagen van 04:00u. Als ik dan gemeten heb dan slaap ik weer verder en word ik door de wekker weer wakker om 07:00u en meet ik nog eens. Omdat 07:00u mn ‘vaste’ tijd was. Ik merk daardoor 0,1 graad verschil.. 36,8 om 04:00 en 36,9 om 07:00. Dus wat moet ik dan aanhouden nu? Hoe doen jullie dat? Als je ineens vroeger wakker wordt dan voorspelt. En wat vinden jullie überhaupt van mn tempkaartje? graag jullie mening