Wauw wollie, prachtige test meid! Nu ga ook gewoon maar lekker genieten (ik had precies hetzelfde gedaan ) Euh... Ik kreeg een kruis vanmorgen En ik vind dat helemaal fantastisch! Maar is mijn temp hier niet een beetje laag voor? Van mij mag ie zekers blijven, dont get me wrong maar wil ook niet blij gemaakt worden met een dooie mus zeg maar Help? Haha
Hmmm... Ik zie 'm eerlijk gezegd ook niet... Zou wel kunnen als je temperatuur hoog (hoger) blijft/wordt, maar nu zou ik niet direct een kruis neerzetten...
Nja dat deed FF haha. Qua symptomen zou het wel kunnen kloppen, maar mn temp zegt voor mijn gevoel iets anders... Lastig dit. Wat zegt temp goeroe RoGi ?
Moet wel zeggen dat ik vanochtend twijfelde over mijn afscheiding die ik had. De afgelopen dagen was het overduidelijk creme-ige afscheiding maar vanochtend was het weer wat wateriger. Als ii watery invul in FF dan word het een stippelkruis... Weet niet zo goed wat ik moet haha.
Dan delen wij elkaar's mening Rogi, dat gevoel kreeg ik dus ook. Afscheiding maar op watery laten dan? Want dat vind ik een lastige Edit; net weer naar het toilet geweest maar afscheiding is toch echt creme-ig en een klein beetje waterig. Man stom lijf haha. Wat zouden jullie invullen?
Ik zou er creamy van maken. En denk ook gisteren ei, dat bedoelde ik vanochtend ook. Moest toen even snel. Hier nog geen idee of ei al geweest is, volgens mij nog vruchtbaar slijm. Ben benieuwd! Sejh, hoop dat je temperatuur morgen mooi hoog is.
Iki heb sterk het gevoel dat er wel eentje klaar gestaan heeft maar het niet gered heeft. Ik geef de moed niet op! Mensen zonder pcos moeten vaak ook een ritme vinden, dus dat moet ik mijn lijf ook gunnen! Als we er straks voor gaan komt het vast goed! (Doet keihard dr best voor een flinke dosis positivisme )
Sjeh..kop op! Positief zijn en blijven is ook erg belangrijk! En moeilijk haha... Ik weet t hier niet .. heb vannacht en nu nog steeds flink pijn in mijn buik links onder... echt steken en uitstraling naar mijn benen...ben benieuwd wanneer ik n eisprong kan vinden..
Doe/probeer ik ook Ellis. Er speelt prive ontzettend veel (therapie, revalidatie, uwv-herkeuring) wat natuurlijk ook soms de nodige spanning met zich mee brengt en waardoor ik ook besloten heb om nog even te wachten. Dus het is niet raar dat mijn lijf nu soms wat in de war is. Ik blijf idd hoop houden!! Ben benieuwd wanneer jou temp stijgt, ik hoop gauw voor jou!!
He bah... Ik hoop dat er alsnog een temperatuurstijging komt, en anders snel een volgende ronde. Misschien dat je om de cyclus een eisprong hebt. Dus nu eentje zonder en dan volgende ronde weer met? Maar snap dat je echt teleurgesteld bent hoor! Dat vind ik zo klote van temperaturen: het kan echt mijn dag verpesten Soms ook echt de neiging om ermee te stoppen. Maar dan duurt de maand zo lang Hier nog geen tempstijging, is ook nog wat vroeg ervoor. Wel grappig: mijn kaartje lijkt echt heeeeel erg op mijn kaartje van toen ik zwanger werd van de oudste. Zegt natuurlijk niets, want het is nog voor ei. Maar het ziet er wel grappig uit. Toen had ik op dag 13 mijn ei, ben benieuwd wanneer dat nu is. @ Ellis: hmmm... hoop bij jou ook snel een ei! Gek dat je temperatuur weer omhoog is dan he? Ik vind het altijd zo fijn als ie lekker laag is
Nee en lig meestal om half 10 al doodmoe en bed en word dan voor de wekker alweer wakker dus het is ook niet betrouwbaar dus ik laat het maar los haha, ik test ook niet meer want het wordt er ook niet anders van allemaal.
Goed zo! Begint het al wat meer door te dringen? Hier echt ongelooflijke 'ei-pijn' Nog nooit zo erg gehad, jemig. Denk morgen of overmorgen eisprong, maar misschien vanavond wel. We gaan het zien!
Dat is vast een super ei!!!! Jawel dringt langzaam door, zojuist de laatste action test ook gebruikt en die knalt eraf