@RoGiJuLi wat fijn zo’n expert in ons midden ik heb nog geen nieuwe temp gemeten na de mk.. zit nog zo in rouw merk ik. Twijfel of ik gelijk weer wil tenpen en ovu testen wil doen of een maandje even rust. We hebben gister voor het eerst weer gevreeën na de Mk. Twijfelen alle twee of we deze maand gewoon op zijn beloop laten of er weer actief voor te gaan. Het is allemaal dubbel, we willem graag gelijk door maar de ene gyn zegt maand overslaan de ander zegt ga er maar voor. Dan nog de emoties pfff maar even kijken wat we doen verwacht nu sowieso geen eisprong nog
Ik ga nu heel erg aan mezelf twijfelen. Sowieso de 12e positief. En als ik zo bereken is het de 20 december = cyclusdag 19 geweest dat ik weer positief testte.
Okay... en je ovutesten op de 12e en de 19e/20e waren beide echt knalpositief?? Dus de teststreep duidelijker dan de controlestreep??
Gelijk aan de controle streep met dikte en kleur alle overige testen waren duidelijk negatief 13 testen in totaal gedaan. Denk jij dat ik Mn eisprong nog niet gehad heb?
Gezien je temp denk ik 20 dec maar dat kan niet omdat je toen pas posi testen. En dan zou ik voor 24 december gaan en nu 6 dpo.
Wat verwarrend allemaal haha! We wachten wel gewoon af Bedankt voor jou informatie! Je bent een echte pro!
Wat zouden we toch zonder @RoGiJuLi moeten hihihi. @Cindy77 denk dat dit iets is watje samen idd moet bespreken en wat jullie gevoel zeg!
Ja we wisselen nog erg in ons gevoel. Nu eerst maar eens uitzoeken wanneer ik weer een ei heb en dan op dat moment beslissen dan zijn we weer een paar weken verder en kunnen we wat rustiger eem besluit nemen.
Mijn vriend heeft een botziekte niet heel ernstig maar als we dat konden voorkomen wilden we dat graag. Omdat de pgd pogingen 3 x mogelijk zijn hield het voor ons nu op. Vandaar nu op de natuurlijke weg. Helaas dus nu 1 x miskraam van de pgd en nu miskraam natuurlijk volgens de artsen “gewoon” pech dus hopelijk in 2018 betere kansen..
Wat heftig! Ik zelf heb een erfelijke hartziekten. Maar het gen die het ver oorzaakt is niet bekend. Waar door PGD niet kan. Daarom vroeg ik het. Hoop voor jullie dat het a.s jaar een goed jaar word!
@Cindy77 begrijpelijk dat je in rouw bent meis. Is toch niet allemaal niks wat jullie mee gemaakt hebben. Goed blijven communiceren met je partner en doen waar jullie je allebei goed bij voelen.
Hoi meiden Ik temp deze maand voor het eerst. Bijgevoegd mijn kaartje. Ben niet vanaf t begin begonnen alleen. Gaat FF automatisch mijn eisprong invullen ? En wat kan ik er tot nu toe uit opmaken ?
Je kan hier nog niks uit opmaken. Temp je wel elke dag ol dezelfde tijd, nog voor je je bed uitkomt en direct na wakker worden? En temp je wel rectaal? Welke dag had je je knaller... donderdag (28e) of de 29e (vrijdag). En heb je de dag erna nog doorgetest??
Ja elke dag zelfde tijd rectaal en direct na het wakker worden. Vrijdag de 29e, sorry net wakker haha Heb nog door getest. De ovu test was gisteren ook nog positief maar niet zo knal als vrijdag !
Dan zal je eisprong vandaag wel komen en zal je temp morgen wel stijgen. Waarom heb je zoveel open bolletjes? Die krijg je als je een vroeger of later tijdstip hebt ingevuld bij je temp.
Ah ik zie het al, soms scheelt het +/- 20 min omdat kinderen vakantie hebben. Maakt dat heel veel verschil ?