Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Haha Wollie!!

Spannend Marb!! Succes

2. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Goedemorgen! Temp is flink gezakt (36.3) dus denk dat mijn ei binnen 3 dagen komt... waarschijnlijk dus weer te kort op mijn volgende menstruatie.. maar dan zouden ze woensdag bij gyno iets moeten kunnen vaststellen hoop ik...

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Vervelend dat het zo kort op elkaar zit ja... :( Hoop dat de gyn iets kan zien ja!

Hier ook temp weer wat naar beneden, maar niet zo extreem als bij jou ;)

Sejh, hoe is het bij jou?

Wollie, wat een mooie test <3

4. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    #464 Wollie92, Sep 30, 2016
    Last edited: Sep 30, 2016
    Hier net wat donkerbruin bloed en ook iets buikpijn dus betwijfel of t nog wel goed gaat :( schiet ik elk geval gelijk in de stress

5. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Is vaker in het begin...beetje oud bloed.. rustig blijven..

6. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Oh, snap ik helemaal meisje! Maar donkerbruin bloed zegt niets en zelfs met rood bloed gaat de helft van de zwangerschappen nog gewoon goed. Ik begrijp je stress helemaal, maar de kans dat het goed gaat is veel groter! Er gebeurt vanalles daarbinnen, dat hoort buikpijn ook bij. Knuffel!

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hoe is het Wollie?

8. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Ja het valt mee, is heel af en toe een vlekje lichtbruin zeg maar, voel me wel een beetje bleh, rugpijn en erg moe

9. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Mja, maar dat wil je helemaal niet aan het begin van je zwangerschap, dat snap ik echt. Maar klinkt dus alsof het helemaal goed gaat. Moe en rugpijn zijn wel heel irritant, maar het hoort erbij (leuk he? :p ).

Hier temperatuur omhoog, maar net als vorige maand net waar je niet echt iets mee kunt... :( Hopelijk morgen boven de 37.

@ Sejh en Ellis: bij jullie hopelijk mooi hoog vandaag!

10. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Oh Marb, ga voor je duimen hoor!

Ik snap je angst Wollie, ik zou precies hetzelfde hebben! Het is moeilijk om in zo'n vroeg stadium op je lijf te vertrouwen :)

Hier zakt het weer. Ik ga er vanuit dat dit een eisprong-loze cyclus word en hoop dat ie nu niet opeens een stuk langer word!

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hmmm stom zeg :(
    Over een week zou je ongesteld moeten worden toch? Hopen dat je dat gewoon mooi wordt. Kon de diëtiste nog iets voor je betekenen?

12. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    #472 sejh1988, Oct 2, 2016
    Last edited: Oct 2, 2016
    Jup, 7 okt zou ik ongesteld moeten worden.

Nee, op het moment niet. Ik eet keurig en ze zei ook dat ij die enkele keer dat ik iets lekkers at niet moet gaan afstraffen (al is 3 dagen taart na elkaar wel wat veel :p maar ook dat gebeurd zelden). Er loopt nu zoveel aan revalidatie dat ze niet ook nog met eten wilde gaan 'knoeien'. Op zicht heb ik officieel (volgens bmi) 3 kg overgwicht en hoewel soms ook de kleine beetjws uitmaken zou dat geen rede moeten zijn om alles over de schop te gooien.
    Ook zij vertelde me dat ik echt moet proberen om vertrouwen te hebben op/in mijn lichaam :). Dus voor nu maten we het even zo.

Vanochtend een hogere temp en kreeg bij het invullen weer een stippelkruis (bij het aanpassen van afscheiding zelfs een heel kruis ;) ) Naast dat ik het nog steeds te positief (wel heel lief hoor haha) gedacht vind van FF is temp ook niet betrouwbaar want ik sliep paa rond 2u vannacht, dus discarded helaas :(

Volgende ronde weer beter! Hoe zit het met jou Temp en die van Ellis?

En hoe gaat het met wollie?

13. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Pff stomme pcos he sejh?:( gelukkig heb je soms ook wel een eisprong

Ja ik blijf lichtbruin verliezen maar kan er toch niets aan doen..

14. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Fijn dat je er positiever instaat dan laatst en vooral dat je niet meer zo boos op jezelf bent ;) Ik heb ook vertrouwen in jouw lichaam. Volgende cyclus heb je vast weer gewoon een eisprong!

@ Wollie: lichtbruin is echt niet erg, al snap ik heel goed dat je het liever niet hebt. Het is zo'n onzekere tijd: dat hele eerste trimester. Pfff...

Hier vanochtend weer 36.8, gadver. Als ik er morgen 36.9 of hoger van maak dan vindt FF dat ik eergisteren mijn eisprong heb gehad (wat ik dus ook denk), maar ik vind mijn temperatuur daar vandaag echt te laag voor :( Bah.

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Hey dames,

Ik krijg maar geen kruis in ff... terwijl ik dus ook denk dat ik m eergisteren gehad heb..
    Fijn dat je het zo positief oppakt Sjeh! Goed bezig!
    Marb.. we zitten dus in hetzelfde schuitje...

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,069
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Ellis, ik denk dat jouw ei pas gisteren is geweest als hij nu zo hoog blijft.
    Hij stijgt namelijk vanaf vandaag pas ;)
    Jouw kruis komt dus pas na nog 2 dagen hoge temp (of morgen als FF hem op eergisteren zet, maar die dag klopt niet).

17. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Nja dan zitten we allemaal een beetje in hetzelfde schuitje haha, want ik krijg wel een kruis, maar vind het totaal geen eisprong-waardige waardes... Ik snap dan ook niet waarom FF vind dat ik mij ei op CD 19 gehad zou moeten hebben... Nou telt die hele temp natuurlijk niet, 5u slaap is gewoon te weinig :(

Weet niet eens of ik echt over PCOS kan spreken nu, het kan ook nog zijn dat mijn lijf nog zoekende is, tenminste daar wil en blijf ik me aan vasthouden haha.

Balen meiden dag het bij jullie ook zo stroef gaat, zit het in de lucht misschien? :( Ik zie bij jullie wel mooie hoge temps, dus ga mn duimen eraf draaien dat jullie een mooi kruis mogen krijgen!

He bah Wollie :( nee je kunt er niets aan doen maar leuk is het niet! Toch lees ik hier en daar dat het vaker voor komt dus misschien je daar aan vast houden :)

18. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Jullie gaan allemaal richting jullie ei zo te zien, Sejh ik hoop dat jouwe ook snel komt!!

Hier vandaag geen bruin meer gehad alleen veel normale afscheiding. Verder voel ik lichamelijk helemaal niets nog, heb alleen wat zere borsten. Niet misselijk of moe, heb het hele weekend ook behang lopen krabben in ons nieuwe huis, heb dan alleen eind van de dag veel rugpijn maar eigenlijk gaat het verder super. Soms vraag ik me af of ik wel echt zwanger ben haha maar dat komt echt omdat ik niets voel

19. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Sejh: ik denk dat FF CD 19 kiest omdat je die dag en de dagen ervoor vruchtbare afscheiding had en je temperatuur die dag laag is. Maar ik zie eerlijk gezegd vooralsnog ook geen ei :(

@ Wollie: heel herkenbaar hoor! Ik had de eerste paar weken ook nergens last van bij de eerste. (Bij de tweede vanaf 8 dpo overgeven ;) ) Komt soms ook bij 7 weken ofzo, maar er zijn natuurlijk ook vrouwen die nergens last van hebben. Hopelijk blijft het zo, ook al is het wel eens leuk om kwaaltjes te hebben.

20. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Hm daar zeg je wat Marb, nu snap ik het ook! Nee ik zie in mijn temp ook geen ei. Ga er ook vanuit dat die niet meer komt. Hoop dat ik de 7e gewoon ongesteld word en dan weer doorrrr hihi.

Het schijnt idd te wisselen wollie, maar kan me voorstellen dat het onzeker maakt als je niets voelt :)

Share This Page