@Steef85 nee zie er enorm tegen op tegen spuiten. Maar als dit het wondertje is wat we nodig hebben om nog een klein wondertje in onze armen te kunnen sluiten moet het maar zo zijn. Dank je voor de felicitaties
Lieve meiden, Ik wil jullie allemaal veel geluk wensen de aankomende tijd.Zelf zal ik even niet actief zijn. Hij heeft inderdaad de twee dingen die in zijn dossier stonden en beiden dingen zijn niet opgevolgd. Het word vaker bij prematuren met zuurstof problemen gezien. Aankomende tijd word druk met veel afspraken voor ons zoontje zodat ze alles goed in beeld kunnen krijgen dan moet hij naar de kinderneuroloog en die zal moeten beslissen hoe en wat verder. We zijn zo verdrietig maar ben persoonlijk ook bang voor een tweede zwangerschap nu. We dachten dat alles nu Oké was maar nu dat dit blijkt en de grond onder onze voeten weg is denk ik dat we ons eigen eerst 100 procent op ons zoontje moeten focussen
@Maan14 heel veel sterkte voor jullie de aankomende tijd. Ik hoop dat jullie zoontje snel verder geholpen kan worden.
Hoi meiden, Sorry dat ik jullie nu al weer lastig val, maar mijn cyclus is even totaal in de war. Vorige week net na mijn menstruatie die 4 dagen Ipv de normalen 7 dagen duurde had ik vrij vroeg al weer gekeurde ovu testen en 5 dagen er naar een positieve vorige week ziek geweest en toch maar een zwangerschap test gedaan deze had een licht streepje waar op een ovu test deed ' omdat weet dat ze op elkaar reageren' nu was dit ook een knaller hier naar geen aandacht aan besteed smiddags alleen geteste. Nu vandaag gigantische vreetbuien en steeds maar dat getrek aan mijn kz litteken dus nogmaals een zwangerschap en ovu test gedaan. Maar zie het resultaat ik weet het echt niet meer.
Sorry voor mijn warrige verhaal maar weet het zelf ook even niet meer. Ik denk dat het vals positief is maar dan is hij wel heel duidelijk vals positief. En zou ook echt niet weten wanneer mijn vorige ei precies geweest is omdat natuurlijk niet meer temp. Voor mijn gevoel had ik vorige maand zelf geen eisprong aangezien ook geen positieve ovulatie test gehad heb. En de menstruatie leek op een normalen menstruatie.
Wat naar al die onzekerheid maan Hier vandaag ook het eerste bloed gespot. Ik had het wel verwacht was emotioneel had zeurderige buikpijn maar is toch altijd weer even slikken..
@wennepen80 wie weet. Aan je kaartje te zien heb je het goed gezellig gemaakt de afgelopen dagen dus als dit je ei is ie hij goed benut
Ppffff gister een druppel rood.. vandaag bij sfvegen oud bloed., temp gedaald.. dus denk echt niet zwanger maar ook geen exhte ongi?? Wordt hier zo onzeker van.. kan alleen maar huilen
Temp was weer laag. Maar nog geen ongi. Weer alleen wat viezig met afvegen. Net zkh gebeld. Mag dinsdag naar gyn dan maar eens horen wat ze daar zeggen.. echt balen hoopte dat alles nu op de rit zou zijn.. maar ja dinsdag hopelijk meer duidelijkheid.. al ben ik bang dat ze daar ook niet direct kunnen zeggen wat het is.
@Cindy77 ik heb geen meldingen ingesteld staan dus geen idee dus kan ik je niet mee verder helpen. Wat vervelend dat je weer ongesteld bent geworden. Heeft het nog echt goed doorgezet? Even lekker huilen is helemaal niet erg hoor. Dikke knuffel meid! @Maan14 wat heftig meid! Heel veel sterkte met jullie zoontje maar ook voor jullie natuurlijk en een dikke knuffel! Gaan jullie wel nog naar Tilburg of hebben jullie die afspraak afgezegd? @JosjeM wat naar dat je ongesteld bent geworden. Ondanks dat je weet dat de kans heel klein is dat het spontaan gaat gebeuren zal het toch iedere keer een flinke teleurstelling zijn. Gaan jullie deze ronde voor IUI? @wennepen80 ik zag ook op tegen het spuiten maar het valt mij echt zo ontzettend mee. Maar hopelijk is het niet nodig voor jullie. Jouw temp is vandaag weer echt flink gedaald.... @sejh1988 hoe gaat het tempen? De afgelopen dagen toch best goed gelukt volgens mij als ik je kaartje zie! @hier, ik zit nog steeds op het wachtbankje te wachten