Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Zo dames, ben ik weer!!
    Ziekenboeg achter de rug en weer een beetje in het land der levenden haha. Gisteren 2,5 uur in het ziekenhuis gezeten met de kleine man omdat ik nog steeds kamp met een borst ontsteking na het stoppen met BV. Er is nu een biopt genomen in de hoop beter te kunnen behandelen.

@Steef85 Oh dan hebben wij elkaar toentertijd waarschijnlijk gekruisd haha. We zitten nog steeds vol heeeel veel spanning te wachten op de brief met opleverdatum. Verwachting is eind februari / maart.
    Poeh wat spannend zo'n laatste IUI, lijkt me dat de spanning nu sky high is.

@Cindy77 Ik krijg eigenlijk ook heel vaak geen melding, best irritant!

@Maan14 Wat een heftig verhaal van je zoontje, jeetje wat een rollercoast!! Heel veel sterkte de komende tijd, ik denk aan je! Wat naar dat je lijf zo stom doet zeg :(

@JosjeM Nee geen ovulatie testen. Vooral omdat we nu nog niet voor het echie gaan. Misschien later wel maar hoop dat mijn kaartje me voldoende kan helpen!

Hier slapen we al een aantal nachten heerlijk door. Het mannetje rommelt wel maar heeft geleerd zelf weer in slaap te vallen. Op een gegeven moment werd ie net stil als we op wilden staan en inmiddels slapen we allemaal goed. Sochtends word ie soms vroeg wakker maar gaat dan liggen kletsen tegen zijn knuffels.
    Dus mijn kaartje ziet er weer stabiel uit en als mijn tempo morgen nog zo hoognodige hoger is heb ik goede hoop!! Zou het wel heel speciaal en bijzonder vinden :oops:

2. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Hooo tablet laat gewoon een stukje tekst weg, stom!

@JosjeM Nee geen ovulatie testen. Vooral omdat we nu nog niet voor het echie gaan. Misschien later wel maar hoop dat mijn kaartje me voldoende gaat helpen!
    Wat balen van de menstruatie :( Ben je inmiddels een beetje hersteld van de griep?

@wennepen80 Ik kan me heel goed voorstellen dat je op ziet tegen spuiten, brrrrr lijkt me akelig! Maar het is wat je zegt, het is voor een mooi doel! Mijn hemel wat een rollercoaster jou cyclus... Wat een onzekerheid! Ik hoop dat je de 7e een goed gesprek kan hebben met de gyn!

Dit moest er nog bijna haha

wennepen80 vindt dit leuk.
  3. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    @wennepen80 jeetje meid weer geen eisprong. Ben erg benieuwd naar je afspraak op 7 februari.

@sejh1988 het is mijn derde IUI en hopelijk mijn laatste ;) maar als het nu niet raak is hebben we er nog 3 op de planning staan.
    Wat fijn dat je kleine man nu lekker doorslaapt. Je temp is vandaag mooi doorgestegen,ik ben erg benieuwd naar je temp morgen. Zou toch wel super zijn als je zo snel weer een eisprong hebt!

4. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ik hoop dat mn ei deze maand nog gaat komen :( had wel een goede LH piek maar ja..

5. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    Meiden,

Gisteren ochtend een knalpositieve ovu test. Gisteren avond menstruatie achtige krampjes in mijn baarmoeder, en daarna nogmaals gezellig gemaakt. Vanmorgen mijn temp opgenomen en die is dus nu redelijk flink gestegen. Betekend dat dat mijn ei gisteren is gesprongen ? En heeft de sex van gisteren dan nog wel “zin” gehad ?
    Sorry ben nogal een leek in deze :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

6. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    En heeft het zin om het vandaag nog gezellig te maken ?

7. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    @RoGiJuLi jij bent goed met temp kaartjes toch ?

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    #4908 RoGiJuLi, 28 jan 2018
    Laatst bewerkt: 28 jan 2018
    @Muisjemeisje
    Ik denk dat je nu een stijging hebt door je lhpiek waar je nu wellicht nog in zit ;).
    Dat zou betekenen dat hij morgen weer zakt en overmorgen (of wat later) weer stijgt.

Als je gisteren een eisprong hebt gehad zou die in de middag geweest moeten zijn geweest gezien de stijging van ca 0,25 graad ;)
    Ik zou vanmorgen nog een ovu test doen ;)

9. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    @Steef85 Zucht, lezen is een vak! Ik geef zoon de schuld die pakt mijn bril steeds af en steekt 'm in z'n mond :D Ik duim keihard voor je dat het de laatste was! :thumup:

@pcosmeisje Aii wat balen van de positieve ovu maar geen stijging :( Ik duim voor je dat je temp snel op gaat lopen!!

@Muisjemeisje Ik zie dat Rogi je al uit de brand geholpen heeft, hopelijk overmorgen een mooie stijging!

Hier gaat mijn temp flink omhoog maar twijfel of die nu helemaal betrouwbaar is :confused: Sinds woensdag een ontsteking in mijn borst en sinds vrijdag antibiotica. Kan dit invloed hebben op?
    Ik deed namelijk wel al een klein vreugdesdansje :oops: Kruis stond eerst op CD20 en nu op CD21 wat ik gezien de stijging wel begrijp.
    Help? :rolleyes:

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je verhoogde temp niet van de ab is.
    Ab is koortsverlagend en niet tempverhogend ;)

11. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    Kijk jij ben de expert haha! Ik zal morgen wel zien of het daadwerkelijk mijn ei is geweest. Kan dat wel zo snel al ?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Zo snel na de posi ovu bedoel je??
    In de regel komt dat zeer weinig voor :).

Heb je vandaag geen ovu meer gedaan?

Muisjemeisje vindt dit leuk.
  13. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    Neee ze zijn op :confused: vanavond voor de zekerheid maar weer gezellig maken

14. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    En dat klinkt dan weer super logisch haha. Ik vond hem zo hard doorschieten dat ik ervan begon te twijfelen. Maar het is dus een geslaagde ovulatie. Ben er zò blij mee :oops: Staat ie qua dag wel goed dan?

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik kijk naar je zwangere kaartje dan staat ie idd goed zo :)

16. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015
    482
    208
    43
    Vrouw
    Hij is vandaag weer iets gestegen, toch wel. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn ei geweest is ?

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Mag ik je tempkaart zien??
    (Tis voor mij onmogelijk om alles van iedereen bij te houden in me hoofd haha).

Muisjemeisje vindt dit leuk.
  18. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Oké, ik snap er officieel niks meer van. Dagenlang stabiel na LH piek en vandaag schoot hij omhoog... ik denk dan dat mn piek vannacht was maar FF zegt met een stippellijn dat het toch 7 dagen geleden was? Schiet mij maar lek :roflmao: @RoGiJuLi wat denk jij als ik vragen mag?:$

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren je ei. 100% zeker.

pcosmeisje vindt dit leuk.
  20. Muisjemeisje

Muisjemeisje Actief lid

7 okt 2015