Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Aaaah op die fiets! Nooit geweten haha, we gaan t zien morgen! Kijken wat mn lichaam dan weer gaat doen haha

2. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    @RoGiJuLi vandaag weer keihard omhoog de temp, dus mssn was de vorige stijging idd van LH. Maar nu betekent het dat als de vorige stijging van LH was, dat mn ei gister dus waarschijnlijk is gesprongen? Zeg ik dat zo goed?

3. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik vandaag ook een gevalletje LH-piek verhoging in mijn temperatuur heb ;)
    Hopelijk vandaag dan ook een positieve ovulatietest, dan kan ik de afspraak maken voor de IUI.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Waarschijnlijk wel ;)
    Ff afwachten wat je temp morgen gaat doen :)

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@RoGiJuLi kan de stress van de afgelopen tijd mijn cyclusen zo beïnvloeden? Vandaag ongesteld geworden met een cyclus van maar 27 dagen terwijl hij zoals je weet normaal 32/33 dagen is.

Vorige week heeft mijn moeder een TIA gehad, en zelf blijkt mijn pericardites nog altijd aanwezig. Ik zit er momenteel aardig doorheen waar door we wel zonder anticonceptie vrijen maar niet bewust bezig zijn. 3 april overdracht van onze sleutels en dan gaan we even bij mijn moeder wonen tot 15 mei dan krijgen we de sleutels. Onze kopers hebben tot 8-2 om de financiering rond te krijgen spannende weken dus.

We gaan wel gewoon 5 maart naar Tilburg trouwens om alles door te bespreken kwa onvruchtbaarheid.

Hoe gaat het met de rest allemaal? Zag een aantal nieuwen namen voorbij komen welkom allemáál!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja stress kan zeker een negatieve invloed hebben op je cyclus en je temp.

Hopelijk komt alles snel in rustiger vaarwater :):)

7. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    @RoGiJuLi ik denk dat er deze maand gewoon geen eisprong is geweest, mn temperatuur doet gek, het was nu weer gekelderd. Ik voel ook mn buik wat raar doen en mn onderrug doet meer zeer.. dat heb ik vrijwel nooit voor ongesteldheid dus mssn is dat dan te wijten aan het nieuwe bed wat ik vreemd vindt want het is juist met traagschuim haha zodat het beter is voor mn rug maar oké. Ben benieuwd wat jij tot nu toe dan van mn tempkaartje vindt?;)

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren is een open bolletje en iets afwijkends geweest, heb je eerder/later getempt of korter geslapen?
    Vandaag is hij weer omhoog :)

9. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Uurtje eerder getempt ja en kon daarna niet meer slapen ;) ik vind het deze maand gewoon een rare kaart en ik heb geen idee wanneer ik nou ongesteld ga worden weer. Ik denk iig niet over 2 dagen zoals FF denkt..

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dan zou hij dus gisteren ook 36.8 zijn geweest en is je ei dus 3 dagen geleden geweest :):)

11. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Maar weet je, stel je hebt gelijk en de eisprong was idd op CD 30, er vanuit gaande dat de eerste piek op van cd 27/28 de LH piek was .. dan moet ik er nu nog 14 dagen bij optellen en heb ik een mega lange cyclus die ik nooit eerder zo lang heb gehad :( het was juist meer aan t stabiliseren :( vet jammer. Of zal ik alsnog moeten testen over 2 dagen omdat FF dacht dat het eerder was? Wat raad jij aan als ik vragen mag?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou er vanuit gaan dat je nu 3 dpo bent en met een lf van 14 dagen dus over 11 dagen je nod is.

Tuurlijk kan je over 2 dagen testen maar ik geloof nooit dat jouw ei op de dag was dat FF nu zegt. Je temp blijft alle dagen na je posi ovu namelijk strak op je basaal zitten.

13. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Nee ik geloof er ook niet echt in idd wat FF nu zegt. Ik besluit gewoon niet te testen en beschouw mezelf als 3 dpo. Ik denk dat ik geen kans maak deze maand vanwege t net te weinig klussen, maar goed, we will see

14. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    Dames, ik was even afwezig hier. Wachtend op een positieve ovulatietest. Die had ik vandaag eindelijk. Eindelijk zou ik door kunnen naar de eerste IUI behandeling.. echter kan ik dit weekend niet meer terecht, want ze zitten vol en maandag is te laat. Ik ben zo verdrietig nu. Weer een gemiste kans.

15. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Wat een onzin van het ziekenhuis dat je niet terecht kunt.
    Alsof je nog niet lang genoeg geduld hebt gehad:mad:
    Word je toch moedeloos van die ziekenhuizen :(
    Klote meis :$

16. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Toch ongesteld geworden vandaag op mn NOD dago_O maar gewoon geen ei gehad denk ik

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Apart... dan idd geen ei geweest. Wel fijn dat je toch gewoon ongi bent geworden op tijd en lichaam niet in afwachting is gebleven ;)

18. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ja idd, dat is t enigste fijne wel gelukkig. Maar ja, toch wel goed om deze info te weten voor als ik de MMM in ga, ik heb natuurlijk niet voor niks pcos;)

19. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    @pcosmeisje Hè wat vervelend deze onduidelijke cyclus! Is er al zicht op de MMM of proberen jullie het nog een tijdje zelf?

@Maan14 Ik geloof ook dat stress invloed kan hebben en als ik het zo lees heeft stress de boventoon nu. Ik hoop echt dat er vlot wat rust komt!

@JosjeM Gebeurt dat serieus ja?! Wat ongelooflijk belachelijk!! Je zit toch niet voor niets in een traject, het is niet iets wat je even uitstelt. Dikke knuffel meid, dit is oneerlijk!!

Hier een verkouden mannetje dus een keertje de temp op discarded. Daarna een flinke duikel dat ik dacht dat ik al ongesteld ging worden.
    En vrijdag lag ik vrij onverwacht op de operatie tafel vanwege een steeds terugkerende borstontsteking. Moest een nachtje blijven dus gisteren niet getempt.

Maar ik ben blij verrast meteen weer een cyclus van 34/35 dagen te hebben. Duim me gek dat dit zo mag blijven!

20. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.888
    9.664
    113
    Vrouw
    @wennepen80 @sejh1988 Waar ik eerst verdrietig was (nog steeds wel) ben ik nu vooral ook heel erg boos. Vind het te gek voor woorden dat we zo werden afgewimpeld. Alsof ik mijn eisprong kan timen, dan hadden ze me maar IUI met hormonen moeten laten doen, dat valt enigszins nog te timen.. En dan ook nog zeggen "dan moeten jullie maar veel gemeenschap hebben deze eisprong". JOH vriendin, dat doen we al ruim een jaar zonder resultaat. o_O Het is niet voor niets dat ik nog niet zwanger ben, omdat vriendlief niet zoveel zaadcellen heeft om een spontane zwangerschap te bewerkstelligen. Althans, die kans is erg klein..
    Hoewel we redelijk geklust hebben de afgelopen tijd, voelt dit toch als een verloren ronde in mijn ogen.

Deel Deze Pagina