Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    We gaan het eerst nog even zelf proberen, we gaan ‘pas’ naar ronde 5 ;) Ik denk na het huwelijk dat we dan wel het ziekenhuis gaan opzoeken, dus mssn na september 2018

2. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @pcosmeisje balen weer ongi :( maar wel fijn een redelijke cyclus toch?

@JosjeM wat een enorme teleurstelling zo logisch dat je boos bent. Hebben jullie wel zekerheid dat je volgende maand dan terecht kan?

Hier aan het wachten op een ei zal nog ongeveer een ruime week duren dus weinig te melden..

3. pcosmeisje

pcosmeisje Actief lid

31 okt 2017
    404
    149
    43
    Vrouw
    Ja zeker!! Dat is wel fijn want het is weleens heeeeeel anders geweest, dat t echt zo ging: 45 - 28 - 35 - 33 - 52 - 42 - 29 - 32 enzovoort.... dat was echt helemaal niks:O

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@JosjeM wat een versxhikkeliver teleurstelling zeg! Mischien later een gesprek aanvragen en alles even aangeven!

@sejh1988 hoe gaat het nu met je?

@Cindy77 ik duim dat je je ei snel spot

Wij hebben 5 maart een afspraak in het ziekenhuis. En ga deze ronden even geen ovu testen etc gebruiken. Ik hoop dat ze 5 maart eindelijk duidelijkheid kunnen geven aan ons!

Nu van alles en nog wat regelen. Onze kopers hebben tot a.s donderdag om de financiering rond te krijgen.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.142
    15.664
    113
    Nabij Utrecht
    Spannend met je huis Maan.

Wij zitten er vollop in :). Huis gekocht... en nu ons huis nog verkopen. Vrijdag komt de fotograaf, dus ga deze week ff alle prulletjes aan de kant doen haha.
    En dan hopen dat we snel kppers hebben zodat wij onze financiering compleet kunnen aanvragen :)

wennepen80 en Maan14 vinden dit leuk.
  6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

W
    Wat spannend! Wij hebben eerst verkocht. Ons huis heeft 5 dagen te koop gestaan en was toen al verkocht ging dus super snel. Hebben straks 4 ruimen slaapkamers dus hopen dat onze wens nog in vervulling gaat komen ooit!

Nu staan er echter in de straat nog twee te koop. Alleen had onze als enigste een woonzolder en een thuis van dik 20/30 M2 groter.
    Hebben jullie ook groter gekocht?

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.142
    15.664
    113
    Nabij Utrecht
    Ongeveer gelijk aan wat we nu hebben.
    Wel gaan we van een grote 5 slaapkamer massionette woning met (leen) tuin, naar een 4 slaapkamer eengezinswoning met (eigen) tuin.
    Maar er zitten bij het nieuwe huis veel meer voordelen aan (wel 1 nadeel... een ton meer hypotheek dan we nu hebben hahaha).
    Maar onze jongste krijgt een grotere kamer dan het kleine hokje wat hii nu heeft en kan dus over een jaartke of 2 lekker op zijn eigen kamertje spelen.
    Ook krijgen we nu een open keuken die uitkijkt op de tuin ipv de dichte keuken op de eerste verdieping wat we nu hebben.

We hebben er iig zin in :D

JosjeM en Maan14 vinden dit leuk.
  8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@RoGiJuLi dat snap ik!! Knikt super. Wij leveren juist tuin in straks zo een 7 meter. Maar daar t.o.v juist een groter huis. En wij kopen iets goedkopers terug hhah meer omdat wij op een loon kopen ivm mijn ziekte. Voordeel is dat we maandelijks meer overhouden.

Vind het nu wel eng worden gaan toch naar een anderen provincie berhuizen al is het maar 20 minutjes verder.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.142
    15.664
    113
    Nabij Utrecht
    Hahaha omgedraaide wereld bij ons dus :):)
    Ons huidige huis is gekocht op alleen mijn loon en nu dus een nieuw huis op een dubbel loon :D

Wanneer gaan jullie verhuizen??
    Wij half mei.

Maan14 vindt dit leuk.
  10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Onze overdracht van ons huidige huis is 3 april, en de overdracht naar ons Nieuwhuis 15 mei. Gaan in de tussentijd even naar mijn moeder toe. Onze eigen kopers wilde perseej eerder de overdracht ivm geldigheid offerte en aangezien ze de vraagprijs betaalde wilde we niet al te moeilijk doen.

Voordeel is ook dat hij dan daar in de buurt al een beetje kan wennen. Zij woont in een dorpje naast ons straks. En kan onze zoontje naar de peuterspeelzaal die bij zijn school hoort.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.142
    15.664
    113
    Nabij Utrecht
    Whahahaha de overdracht van ons nieuwe huis is ook 15 mei :D:D:D

Maan14 vindt dit leuk.
  12. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nou na lang wachten is morgen dan eindelijk mijn afspraak met de gynecologe.
    Eens zien wat die knappe koppen bedacht hebben:roflmao:

13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Zware paar dagen achter de rug.
    Manlief en zoonkief geveld door de griep:(
    Vandaag met zoontje naar de ha geweest en heeft antibiotica mee gekregen omdat ze bang was omdat mijn zoon zijn longetjes niet schoon gehoest kreeg er een infectie op de loer lag :$
    Nou zie dat goedje maar een in een kindje van 2 te krijgen.
    Continu op safari gemoeteno_O
    Maar 3/3 zit er in vandaag.
    Nu de kuur afmaken.

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Succes bij de gyneacoloog! Ik geloof het helemaal dat het een hel is om medicatie te geven!

Gaat het wel al wat beter?

15. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ja gelukkig wel, zijn koorts is gelukkgelal iets gezakt. Nu nog 38,3 vanmorgen.
    Nu in de wachtkamer van de gynaecoloog :rolleyes: zenuwachtig :roflmao:

16. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Nou moet dus eerst minimaalm8 kg afvallen voordat ze verder gaan met mij.
    Dus nu door verwezen naar de diëtist.
    En als ik ze kwijt ben mag ik weer een afspraak maken.
    Kleine tegenvaller maar we gaan de schouders eronder zetten en hard aan het werk.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.142
    15.664
    113
    Nabij Utrecht
    Uuuh.... okay... ik had nooit begrepen dat je te zwaar zou zijn voor de verdere stappen in de mmm.
    Ik hoop dat je ze snel kwijtraakt en jullie snel verder kunnen.
    Hebben ze wel gezegd wat ze dan voor ogen hebben qua behandelingen??

18. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ja dan gaan ze nog een keer clomid proberen kijken of het dan wel aan slaat.
    Anders de spuiten

19. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Weeg nu 103 met een lengte van 1,67

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.142
    15.664
    113
    Nabij Utrecht
    Oja dat is wel een hoge bmi voor de mmm idd.

Sta je wel open voor nog een keer clomid??

Deel Deze Pagina