Ja denk van wel. Heeft de eerste paar keer ook geholpen. En mischien met een paar kilo minder dat het wel weer aanslaat
@RoGiJuLi hier al de eerste tegenslag gehad hoor. De kopers hebben verlenging aangevraaha voor het financierings termijn. Mijn hart vind al dit gestresst zo niet fijn dat ik snel achteruit lijk te gaan. @wennepen80 wat vervelend dat je eerst moet afvallen
Oooh wat vervelend @Maan14 . Hier zijn ze nu momenteel as we speak bezig met fotos en film te maken voor de funda plaatsing.
Ovutest was gister positief maar de clearblue gaf geen smiley.. ik heb steeds en vijf weekse cyclus.. dus ik verwacht mijb ei pas volgende week. Vandaag ook weer een negatieve ovutest en ook geen smiley Temp is nog basaal zie de test van gister maar als vergissing en dan eens zien of er volgende week ren echte knaller komt met smiley.. ondertussen om de dag maar gezellig maken zodat we niks missen
@wennepen80 heb je toevallig ook een ovulatietest gedaan? Ik zie namelijk dat je vandaag een flinke tempstijging hebt. Wie weet is die stijging van LH-piek en reageert de zwangerschapstest op een eventueel aankomende eisprong.
Helaas kan een zwangerschapstest behalve op HCG ook op LH reageren En dus inderdaad ook vice versa. Komt omdat beide hormonen erg op elkaar lijken. Ik heb inmiddels op zp al vaak dit soort dingen voorbij zien komen en vaak werd als voorbeeld ene "lid Jane" erbij betrokken. @RoGiJuLi weet vast wat ik bedoel
Niet weer Jane Kwam dit binnen de tijd wen?? Hij lijkt al opgedroogd namelijk En idd kan een zw test ook op lh reageren e met pcos heb je vaak meerdere lh pieken, dus de kans is aanwezig dat hij op lh reageert nu.
Nee hij kwam niet binnen de tijdt. Zag het pas de volgende dag En heb geen pcos volgens mijn gynecologe
Dan is hij dus vals. Maar geen pcos? Hoe hebben ze gechecked? Want ook zonder een echobeeld van een duiventros i je eierstokken, kan je toch pcos hebben hoor ,) Je kaartje lijkt er wel verdacht veel op namelijk (pieken en dalen in je temp, lh piek die niet tot eisprong leidt etc).
Heb navraag gedaan en ze zei dat dat niet was. Vertrouw erop dat hun wel weten waar ze het over hebben.. Lijkt mij
Lijkt mij ook, maar zonder (echo/bloed) onderzoek kunnen ze dat niet zomaar zeggen . Je hebt namelijk wel symptomen van pcos... je piekende tempkaartje, extreem lange (soms eilloze) cycli, overgewicht. Ik zou toch eens vragen hoe zij onderzocht hebben dat je geen pcos hebt just to be sure.
Was hij er meteen in de afleesrijd? Helaas kunnen testen idd op een lh piek reageren. Heb toen zelf er een topic over geopend. Zelf ben ik eennlijntjes plasser. Ik zou doortesten kijken of hij oploopt.
Hij was er binnen afleestijd maar zoals ie op de foto staat kan ik hem met het blote oog ook zien. Test volgende weekend wel weer een keer
Je zou als je het streepje zo ziet jaaa zegen een streepje. Maar je temp stabiliseert niet? Hoe was dat bij je vorige zwangerschap?