@wennepen80 wat knap dat je al 3,5 kg bent afgevallen. Dat is best veel in zo'n korte tijd! @Maan14 veel plezier, haha. Duim voor jullie.
Zucht nog steeds geen smiley.. ondertussen op cd24 begin de hoop een beetje te verliezen voor deze maand nog nooit zo’n lange cyclus gehad..
Ja al 3,5 kg maar ben vandaag 4 jaar getrouwd dus een gebakje word er gegeten. Vanaf maandag weer met volle moed er tegen aan
GowtGist middag was de yreat weer negatief en gisteren avond gigantische pijn daar downunder toch maar gezellig gemaakt. Doordat niet temp weet ik niet wanneer mijn ei is. Door eedwe tempen en ovulatie testen weet ik wel dat mijn oei ovu test en ei dicht op elkaar zitten.
@Maan14 hopelijk je ei goed benut! Ik temp in het weekend ook niet. Deed ik wel maar ik werd zo moe moet dan echt even mijn rust pakken. Hier nog geen smiley of knaller. Morgenvroeg weer testen maar denk niet dat mijn ei al geweest is. Zucht.. besloten om morgen Utrecht te bellen. Daar liepen we voor de icsi en zij gaven aan als je onregelmatige cyclussen hebt mag je bellen. Gewoon fijn dat ze eens mee kijken.. hopelijk kunnen we er over een paar weken terecht.
Misschien al een reactie van mijn afvalpoging.. Donderdag voor het laatst lief geweest met mijn man we zullen het zien
Temp nog laag hier, gister was de ovustrip donkerder maar nog geen smiley op CB. Vandaag opnieuw geen smiley. De strips test ik altijd rond de middag. Dus ik hoop toch nog dat mijn ei komt. @RoGiJuLi heb jij een idee??
Dank je voor het meedenken omdat ik direct na de mk zo’n mooie cyclus had met eisprong ging ik er (onterecht) vanuit dat mijn lichaam het goed opgepakt had.. hoop echt deze week nog een ei te vinden.. we testen nog maar even door. De teststrip was ook nog negatief.. we vrijen om de dag momenteel.. mocht mijn ei “stiekem” komen dan hebben we in ieder geval ons best gedaan haha!
Zucht nog steeds geen ei gebeld met ziekenhuis. Mag volgende week komen voor een echo. Helaas niet eerder plek. Maar ben al blij dat ze een afspraak wilden plannen. Hopelijk komt mijn ei toch nog.. temp is nog steeds erg laag voor mijn doen 36.5 normaal 36.7/36.8 @wennepen80 zag dat je temp weer gedaald is
Wat fijn dat je toch mag komen! Hier gisteren te horen gehad dat onze kopers hun definitieve akkoord hebben! Jippiee!!
Zoooo dames, excuses voor het zo lang afwezig zijn! We zijn druk bezig met het plannen van de klussen en het verhuizen en tussen door ben ik nog even geopereerd. Heb wel terug gelezen maar niet alles is blijven hangen, moet ik eerlijk bekennen RoGi en Maan zijn bezig met kopen en verkopen, spannend! Maan dus goed nieuws Cindy, wat rot dat je cyclus zo gek doet! Hopelijk kunnen ze je helpen met de echo! Wennepen, Poeh vond het wel heftig klinken hoe het nieuws gebracht werd maar super knap hoe je er zelf instaat! En wauw wat ben je goed bezig!!! nog gefeliciteerd met je 4 jarig huwelijk! Hier dus druk. Werd vorige cyclus vrij vlot ingesteld en maar heel minimaal. Thats new haha. 3 dagen terug een stijging dus dacht even hè! Maar is weer gezakt. Flinke zieke baby dus de nachten gaan even wat rumoerig. We wachten gewoon af.
Weet ook niet meer hoe het gaat met mijn temperatuur Eerst maar eens afvallen en dan weer serieus bezig zijn met alles. Heb wel behoorlijke moeite om me aan het dieet te houden