Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @sejh1988 lastig he die temp stijgingen en dalingen.. geen heftige operatie hoop ik? @wennepen80 ik wil ook graag wat afvallen dus ken je gevecht.. blijft lastig om niks tussendoor te pakken! Maar je eerste kilo’s zijn een feit! Je doet het super!

Hier was mijn temp was eindelijk hoger, maar wel pas om 8.30 uur gemeten en normaal om 7.00 uur.. had me verslapen. dus durf er niet vanuit te gaan dat deze temp klopt.
    Morgen een nieuwe poging. We hebben afgelopen week het om de dag gezellig gemaakt, maar durf deze maand nergens vanuit te gaan. Als ik een ei heb gehad was het wel een heel rare cyclus. Dus voelt een beetje als verloren maand. Maar ja eerst maar eens mijn temp morgen afwachten.

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dat geloof ik, afvallen is moeilijk!

@sejh1988 hoe gaat het nu met je kindje?

@cynmark29 hoe gaat het met jou?

@Cindy77 opzich wel oké, druksrul met ziekenhuis etc maar het komt wel goed.

Mijn man heeft opeens besloten niet naar Tilburg te willen en niet de mmm in te gaan. Hij begon er opeens over dat het tegen zijn gevoel is. Denk dat het meer ook te maken heeft met ons zoontje en zijn hersenbeschadiging door de vroeg geboorten wat nu aan het licht gekomen is....

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat naar mijn cyclus heeft de afgelopen tijd ook flink raar gedaan.

4. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    @Maan14 heftig hoor meis.
    Blijf met elkaar praten

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@wennepen80 ik snap me man opzich wel. Hij zegt nu misschien is de tijd gewoon nog niet rijp voor een tweede kindje mede omdat ons zoontje natuurlijk binnen 3 maanden raak was. Hij zeg dat we zonder mmm al genoeg ziekenhuis zien en dat klopt ook natuurlijk .

6. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 ook al is de reactie van je man begrijpelijk toch even slikken.. juist nu jullie naar Tilburg konden. Hoe sta je er zelf in. Of vind je het zelf juist ook even fijn om alles even op zijn beloop te laten gaan. Hopelijk vinden jullie samen een fijne weg hierin.

Maan14 vindt dit leuk.
  7. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik baal best wel, hij was de gene die door zeurde over meer kindjes. En ik had het al afgealoten en nu dat mijn eierstokken op zijn hards klapperen kom hij hier mee. Maar ik vertrouw er op dat als de rije tijp is wel lukt om nog een kindje te krijgen ' al is dit lastig'

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

We blijcen trouwens wel proberen hoor en als we eenmaal verhuisd zijn wil ik weer gaan tempen x

9. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 jeetje dat is best een moeilijk besluit dan. Wel fijn dat jullie het wel natuurlijk blijven proberen.

@RoGiJuLi kun jij nog eens meekijken naar mijn temp. Ik kan geen eisprong vinden ook niet met de ovutesten. Wornsdag naar het ziekenhuis dus hopelijk kunnen zij duidelijkheid geven.

Bijgevoegde bestanden:

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas idd nog geen eisprong.

11. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    Dit is mijn temp kaartje. Ik ben nog bezig

Bijgevoegde bestanden:

Maan14 vindt dit leuk.
  12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Cindy77 hoe gaat het nu?

Deze maand heb ik weer een goede ei gehad voor mijn gevoel. Normaal krijg ik altijd last van mijn borsten na ei dat heb ik in de maanden zonder ei niet gehad en nu dus wel weer. Nu ook weer veel meer pijn gehad voor mijn eisprong ;)

Binnenkort weer een temperatuur meter halen en dag ga ik weer echt tempen ;) geeft toch meer controlen .

wennepen80 vindt dit leuk.
  13. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 wat fijn dat je cyclus weer goed op orde lijkt te zijn! Ik duim voor jullie :)

Hier lastig te zeggen. Als ik uitga van de ovutesten zie ik geen eisprong. Mijn temp durf ik niet vanuit te gaan. Ik heb koorts gehad. Dus maandag was temp 38.08 en vanmorgen 37.25 dat zou kunnen beteken dat mijn ei is geweest. Maar kan ook nog een restje van de griep zijn.
    Hebben om de dag gevreeen maar als mijn temp wel klopt net op de dag van de eisprong niet :( maar ja wie weer is de dag ervoor ook wel goed geweest. Morgen de echo maar zie zelf deze maand een beetje als verloren maand. Hopelijk volgende maand weer een normale cyclus.

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Cindy77 Succes vandaag!

Ik zit vandaag op dag 28. Afgelopen twee maanden was het 26 en 27 maar voor mijn gevoel geen eisprong. Ga er vanuit dat mijn cyclus nu dus qeer 32 dagen zal zijn.

15. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    Zkh geweest. Geen eisprong te zien en ook geen ei wat op springen staat ook uit bloedonderzoek kwam naar voren dat er geen eisprong is geweest. Maandag terug voor een nieuwe echo en overleg hoe nu verder.. echt zo balen dat mijn lichaam niet doet wat het moet doen. Hopelijk maandag beter nieuws of een plan hoe nu verder.

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@Cindy77 wat balen zeg, wel fijn dat ze je even opvolgen.

Hier nog geen ongie en ook geen zwangerschapsten meer in huis. Ga er ook geen kopen, alleen als ik overtijd ga maar ik hou de langste cyclus aan.

En dat zou zondag pas zijn, ga e e rvant gewoon ongesteld te worden ;)

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@RoGiJuLi hoe gaat het met de verkoop van jullie huis?

Wij zijn druk aan het inpakken haha weet iemand van jullie wat een reële prijs is voor het verbuwen van je badkamer.

18. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Hier ook nog bezig.
    Vanmorgen een flinke daling gekregen in temperatuur :(
    Weet niet wat het inhoud.
    Zit op 6 dpo nu.
    Kan toch niet zijn dat ik nu al ongesteld word?
    Vanmorgen wel heel misselijk wakker geworden maar kan van progesteron zijn.
    En heb ongesteldheids gevoel :(

Dit is mijn kaartje.
    Kan iemand meekijken?

Ik verwacht namelijk pas 9 maart mijn nod.

Bijgevoegde bestanden:

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is verkocht :):) voor bijna 10% boven de vraagprijs?
    Gisteren hebben wij getekend en zometeen gaan zij tekenen :D

wennepen80 en Maan14 vinden dit leuk.
  20. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Su
    Super zeg :D
    Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina