Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Joehoe gefeliciteerd!!!! Voeld zo goed hè!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.136
    15.663
    113
    Nabij Utrecht
    Ja voelt heerlijk ;);)
    Vooral die extra overwaarde.... kunnen we op het nieuwe huis gelijk zonnepanelen laten aanbrengen :D

Maan14 vindt dit leuk.
  3. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Hoe was je temperatuur vanmorgen?
    Kan innesteling zijn geweest..

Lovemykids4 vindt dit leuk.
  4. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Mijn temp is weer goed gestegen :)
    Ben ik wel blij mee :)
    Was vandaag 36.85 :)
    Hopelijk word hij nog hoger.
    Maar mijn basale temp is normaal tussen de 36.45 en 36.50.

Weet niet of ik met een temp onder de 37.0 zwanger kan zijn?

Bijgevoegde bestanden:

wennepen80 vindt dit leuk.
  5. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Yes mooie stijging weer:thumup:
    Temperatuur zegt volgens mij niet veel of je zwanger kunt zijnz als ie maar hoger is als je basale temp.
    Over een week testen meis;)

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Gigantische ongesteld en gigantische buikpijn. Net met tampon wisselen zat er een stuk wit/roze weefsel op. Maar echt weefsel dus geen stolsol. Kan dit kwaad? Bel maandag ook even de huisarts er over op.

7. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @Maan14 jeetje wat schrikken. Ik weet niet of dit kwaad kan. Gevoelsmatig klinkt het meer alsof het goed is dat je baarmoeder goed schoon spoelt omdat je ook zo heftig menstrueert. Maar goed om even na te vragen.

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

V
    Voor mijn gevoel ook idd.

Nauw mijn man had opeens het idei morgen wel gewoon naar tilburg te gaan. Gelukkig had ik het nog niet afgezegd!!

9. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    Yayyy! Morgen IUI I, om half 9 zaad inleveren bij het lab en om half 10 inseminatie. Finally! :D

wennepen80 en Maan14 vinden dit leuk.
  10. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Mag ik met jullie meekletsen? Ik temperatuur nu al een tijdje, maar het is soms wel fijn om vragen in een topic te kunnen stellen ipv een nieuwe aan te maken.
    Ik ben nu 8 dpo.

Vorige ronde heb ik een vmk gehad met 4 weken en 3 dagen.

Zal m’n kaartje even bijvoegen.

Bijgevoegde bestanden:

11. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Natuurlijk mag je mee kletsen.

Wij zijn al wakker om naar Tilburg te gaan zometeen moeten om 7 uur weg rijden. Heb voor mijn kleineman geen oppas zorg er eigenlijk altijd voor dat hij bij oppas kan blijven omdat het anders vervelend vind voor anderen. Maar nu dus helaas niet.

12. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Succes maan!
    Duim voor jullie:thumup:

Maan14 vindt dit leuk.
  13. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Spannend!
    Toi toi toi:thumup:

14. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@JosjeM heel veel succes vandaag!

15. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Waren we maar eerder hier geweest. De vrouw schok er van hoe lang we al bezig zijn. Helemaal omdat altijd een nette cyclus had en dan gemeenschap hadden. En dus er iets is waar door we niet we niet raak schieten...

Ze twijfel of het wel aan het wisselende zaad van mijn man lig hij moet a.s maandag inleveren is het dan slecht dan word het icsi want ze is niet van plan ons dan iui te geven terwijl we al twee jaar aan modderen en de kansbop slagen dan klein is. Is het wel goed dan gaan we verder kijken wat de beste optie is.

Ze denk dat het ook aan mijn eicellen kan liggen dat deze beschadigd zijn door de vele ingrepen met röntgen ' alle ablaties en ICD plaatsing mri CT scans etc zo veel is niet goed en wat het doet weten ze niet maar het kan goed dingen stuk maken. Mijn moeder en oma waren met hun 40 ste al in de overgang. Als hun gene heb en dan alle ingrepen kan het proces versnellen dus word mijn AMH gemeten en mijn FSH

Ook doen we cyclus analyse.

Opeens worden we gewoon serieus genomen.

16. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    @Maan14 wow dat is een hele waslijst! Wel fijn dat jullie serieus worden genomen. Nu starten met alle onderzoeken en dan krijgen jullie de uitslag?
    Hier ook vroege overgang in de familie, m’n moeder was 35. Dat baart me soms wel zorgen.

17. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    @Maan14 Wat fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt en eindelijk serieus wordt genomen. Ik hoop dat ze nu eens goed doorpakken. Hoe is je man er onder? Staat hij nu wel achter de keuze als het eventueel ICSI gaat worden?

@hier de IUI is achter de rug. Fijn was anders, haha! Helaas was het zaad van mijn vriend weer verslechterd. We kwamen net aan de 1 miljoen zaadjes na opwerking en de beweeglijkheid was slechts 4%. Normaal behoort dat zeker 33% te zijn. Helaas zullen we toch nog 2 keer IUI moeten ondergaan, liever werden we nu meteen doorverwezen!
    Hoop wel op een wondertje nu, maar die kans gaat vrij klein zijn. Jullie zijn lief!

18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.904
    9.675
    113
    Vrouw
    @Krily welkom hier. Ik hoop dat je gauw een positieve test in je handen hebt :)

19. Cindy77

Cindy77 Fanatiek lid

19 mei 2015
    1.042
    166
    63
    NULL
    NULL
    @JosjeM jeetje wat toch weer een heftige uitslag. Maar nu in ieder geval op de goede plek. Ik duim voor over twee weken en anders fijn dat ze nu stappen gaan zetten!

@Maan14 wat goed dat ze zo meedenken en gelijk goede stappen gezet hebben. Wachten op de uitslagen is wel spannend maar jullie zijn nu wel op de juiste plek!

Hier weinig nieuws :( op de echo nog steeds geen groeiend eitje.. heeeeel veel bloed laten prikken. Vrijdag terug komen voor een nieuwe echo. En de week daarop gesprek met ook de bloeduitslagen. En dan ook weer een echo. Maar alles lijkt even plat te liggen. Hopeijk gaat mijn lichaam het toch nog zelf oppakken.

20. Maan14

Maan14 Niet meer actief

@JosjeM wat verschikkelijk als de uitslag dan zo laag is he, hier testen ze steeds ook na opwerking. Maandag moet mijn man weer weg brengen en krijg ik op dag 10 de eerste cyclus analyse.

Hier werd meteen gezegd dat als de uitslag slecht is ze op icsi over gaan omdat ze niet het rusico willen nemen dat er uit eindelijk te 'weinig' zaad is.

Ik ben eigenlijk best opgelucht en echt heel blij dat we gewoon gegaan zijn!

@Cindy77 wat vervelend zeg, was er wel iets kwa groei te zien of lig alles even plat?

@Krily dat snap ik! Is ook best 'eng' ze had het er over dat invloed van buiten af dat proces kan versnellen.

@RoGiJuLi weet jij wat AMH/FSH etc wat daar de bedoeling van is?

Hebben het ook nog over mijn pijnleker menstimenstie en rond eisprong gehad. Mijn kz heeft voor verklevingen gezorgd maar omdat mijn eileiders toegankelijk zijn en we nog graag een kindje wollen kan ik daar niks aan laten doen, want de kans op weer een kz is groot.

Deel Deze Pagina