Haha, rogijuli de temperatuur guru Ik scheet hem gisteren al 7 kleuren dat het eitje niet gesprongen zou zijn. Dus de IUI was perfect gepland
@JosjeM nu duimen draaien en wachten, wat zal dat zenuwslopend zijn. Er hoef er maar eentje de juiste te zijn
Deze kleine daling zegt nog niet zoveel. Het kan nog van alles zijn. Ik ben benieuwd naar je temp morgen!
Pff ik zit zo te zenuwpezen. Ben heel erg benieuwd naar mijn bloeduitslagen van afgelopen maandag. Zelf denk ik dat alles wel goed zit met mijn AMH en FSH maar je weet nooit natuurlijk. Wat ze zij klonk wel aan nemelijk. A.s maandag dag 10 van mijn cyclus en dus de echo, deze word door mijn gyn gedaan want die stond op de echo kamer kan ik haar dan gewoon om vragen? @RoGiJuLi zou je aan je temp niet merken als je AMH slecht is? De gyn gaf aan dat er geen testen zijn om mijn eicel kwaliteit te testen en dat een goeden eisprong met progesteron niet een eisprong met een goed eitje hoef te betekenen. Klopt dit? Mijn man heeft weer flink last van zijn cholesteatoom en nu moet hij maandag zijn zaad in leveren in Tilburg hoef je maar 1a 2 dagen onthouding te hebben. Maar zou het nubniet slechter zijn door zijn oor? De gyn zij dat dit altijd er is en dus gewoon zaad moeten inleveren.
Het klopt idd wat de gyn zegt. Ook zie je wel eens dat de schil om een ei te sterk is om te doordringen door een zaadje. Hier komen ze dan bij ivf/icsi achter. Ook dat is niet zichtbaar in je temp
Oke , dankjewel voor de informatie. Ben zo blij dat we serieus genomen worden maar daar naast vind ik het dood eng.
Hey meiden wat een spannende weken voor iedereen. Wachten op echo’s op uitslagen op testen.. zenuwslopend allemaal.. en al gun ik het niemand maar ben wel blij dat we allemaal hier zo ons verhaal kwijt kunnen. Dat we allemaal op onze eigen manier met een proces bezig zijn maakt wel dat ik me niet zo alleen voel in het hele proces rond kinderen krijgen! Bij ons was de echo vandaag niet heel anders al was er wel 1 follikel iets groter. Gyn gaf aan dat ik pas volgende week weer terug mag komen. Nu dus hopen dat er toch een eitje eindelijk wil gaan groeien. Wordt wel eens tijd nu op cd44!!! Zucht maar weer geduld opbrengen.
Mijn tempkaartje vandaag. Snap er niets meer van. Na weer 2 streepjes op de test gisteren met ochtend urine. Met een action test vanmiddag dus bijna na een uur niet geplast en gedronken te hebben de test gedaan maar was gewoon omo wit. Snap er niets van. Zal mijn hcg dan nog te weinig zijn voor deze test? Of zal mijn plas niet genoeg geconcentreerd genoeg zijn geweest? Ik ga nu pas weer over 2 weken testen. Heb er al dik 20 tegen aan gegooid . Over 2 weken moet hij toch wel zeker knal zijn als het zo is en anders weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap denk ik Ik laat via de huisarts wel een bloedtest doen. Wil er zeker van zijn dat het niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Ben zo onzeker nu. Geen bloedverlies nog. Maar dat zal nu wel snel komen denk ik.