Ik vind het inderdaad ook fijn om mijn ei kwijt te kunnen op dit forum. Hierdoor hoef ik ook niet constant mijn vriend lastig te vallen met mijn constateringen, hij blij, ik blij @Lovemykids4 hoe lang is je LF normaal gesproken? Ik ben benieuwd wat je temperatuur morgen doet. Actiontesten zijn niet de gevoeligste, maar op 13 dpo zou er zeker wel een streepje te zien moeten zijn. Ik zou dus eerst nog eens een testje doen morgenochtend alvorens je bloed laat prikken.
Ff heeft mijn eisprong niet goed geplaatst. Mijn ei was dag 20 en niet dag 17. Dus ben ipv 15 dpo vandaag 12 dpo. Ja ik wil over een week of 2 weer testen en ff afwachten of ik bloedverlies heb of mijn menstruatie. Heb al meer dan 20 testen er tegen aan gegooid Daar waren er 3 van positief. Maar was wel met ochtendurine allemaal die positief waren. Vriend zei ook: wacht je menstruatie nu maar af . Pas als die niet meer komt en je een paar dagen overtijd bent dan pas testen. En dat ga ik dus ook doen. Blijf wel mijn temp elke dag op dezelfde tijdstip voor het opstaan meten. Als hij zakt weet ik dat de menstruatie er aan komt en het vruchtje ten gronde is gegaan. Blijf ik wel overtijd dan weer een test wagen en afspraak maken. Dit ook omdat ik bij oudste zoon nooit een positieve test in handen heb gehad en toch echt zwanger was. 2 maanden toen getest. Geen ene test was positief. Heb toen op eigen kosten een echo laten maken en ik bleek dus al 16 weken te zijn Schrok me rot.
Op 12 dpo kan het qua temperatuur ook nog alle kanten op. Hij kan morgen al dalen, maar ook pas over 3 dagen, mocht je niet zwanger zijn. Hou ons op de hoogte
Zal nu eindelijk na die onzekerheid mijn ongi eraan komen? Of komen er wel vaker dipjes voor ? Hoop nu zelf dat ik door kan gaan naar de volgende ronde want dat wachten is echt niets zo met die spanna gen die je krijgt met steeds geen bloed en hogere temp maar wel een negatieve test (was wel plas van 1 uur na drinken en plassen maar met 12 dpo moest dat denk ik niet uitmaken toch? (Na 3 positieve testen)
Ik ben nu 16dpo en nog steeds niet ongesteld. Test van afgelopen vrijdag (13 dpo) was negatief. Temp blijft hangen op 36.8..
Vandaag CD 10 eitje was al 14 mm. A.s woensdag terug. Ze willen het helemaal opvolgen tot hij ' weg' is.
Nee. Heb nu een heeel licht positieve test, echt een tuurstreep amper foto waardig. Maar dan nog, op 16dpo had hij duidelijker moeten zijn.
Nog steeds heel veel moeite met overal van af te blijven Maar voor de rest alles zijn gangetje. Kleine man vanmorgen voor de derde keer naar de psz gebracht. Hij doet het heel goed! En ik dan lekker de tijd om het huis te kuisen Hoe is het bij jullie?
Hier gisteren naar de huisarts geweest. Die heeft overlegd met de gynaecoloog. Volgens hen heb ik een vroege miskraam omdat mijn positieve testen over zijn gegaan in negatieve testen. Maat ook nu nog steeds geen bloedverlies. Als ik maandag nog geen bloedverlies heb moet ik weer aan de bel trekken en krijg ik een echo. Snap er geen bal meer van. Temp blijft hoog. Geen menstruatie of bloedverlies. Maar wel aflopende testen in handen gekregen. Bij oudste zoon die deze maand 18 jaar word heb ik nooit een positieve test in handen gehad en bij hem teste ik 1 week na nod. Volgens huisarts zat toen de zwangerschap tussen mijn oren. Tot ik zelf naar de echo buro ging op eigen kosten en de echoscipiste zei: gefeliciteerd mevrouw u bent 16 weken zwanger!!! Huisarts begreep toen niet hoe ik zwanger kon zijn zonder maar 1 positieve test al die weken. Ik hoop echt dat ik een echo krijg volgende week want dit is echt vreemd gewoon. Straks is het weer zo dat ik dus weer gewoon zwanger ben net als toen bij oudste zoon. Dit is mijn tempkaartje vandaag.
Ik Ik zou gewoon naar een pretecho gebeuren gaan en aangeven hoe en wat. @wennepen80 ooh wat spannend is dat dan hè! Hier gaat het zijn gangetje hoor. Druk maar ook leuke dingen we gaan 21 juli naar italie ik kijk er al naar uit!
Wat als cd 22 nou een lh piek verhoging was. Dan dag 23 je eisprong en dan zit je nu pas op 12 dpo. Een vroege miskraam denk ik niet. Want dan had je nu allang moeten gaan bloeden omdat de testen nu al een aantal dagen wit blijven. Daarbij had je over de 20 testen gedaan waarvan 3 iets lieten zien. Ik zoh dan verwachten dat er op de andere testen ook wel wat te zien was geweest. Jammer dat ze je een mk proberen aan te praten.