Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Ojeetje Marb, de bus onder spugen is niet fijn idd :$:$
    En dat je getest hebt, tja... ;) Ik had hoogstwaarschijnlijk hetzelfde gedaan! Kun je de test op de foto krijgen??

Ellis, zie jou temp op discarded, geen goeie nacht? Het is wel een mooie temp haha.

Bah Menn25, kan het me voorstellen :( Op een gegeven moment wil je gewoon, stomme menstruatie! Ik snap wel wat Marb zegt, je hoort vaak alleen de verhalen als het zo'n beetje in een keer lukt, de verhalen van een jaar of langer vertellen mensen liever niet.

Hier idd niets aan mijn temp want heb vannacht een bezoekje van de huisarts van de HAP gehad, pas om 3u in slaap dus temp op dicarded :(

Kreeg vannacht op weg naar huis van een vriendin acute afgrijselijke en afschuwelijke buikpijn. Pijn kwam vanuit de (diepe) onderbuik en trok later helemaal mijn buik in tot onder mijn maagstreek. Ieder hobbeltje of beweging, zelfs ademhalen deed afgrijselijk pijn. Heb mijn vriend gebeld dat hij direct naar huis moest komen en de HAP gebeld. Toen ik moest plassen gilde ik het uit van de pijn. Het was alsof er vanuit de onderbuik tot boven in mijn buik ik gestoken werd door miljoenen messen, soms nog eens een vlaag/aanval erboven op.
    Toen ik bijna out ging en hyperventileerde van de pijn heb ik HAP weer gebeld en die hebben een HA naar mij thuis gestuurd.
    Allemaal testen gedaan (bloeddruk, hartslag, buikgeluid, plas en gedrukt, pijn zat voornamelijk rechts maar blinde darm was het niet) en zijn conclusie was; dikke darm. Ik was op van de pijn dus wilde die discussie niet aan gaan. Ik heb al 12 PDS incl gaskolieken en ik mijn buik, dit was geen darmpijn! Ik heb vorig jaar een cyste inde holte van douglas gehad en deze pijn leek daar enorm op alleen acuut en 100.000x erger.
    En zo acuut als het begon zo acuut was het tegen 3-en ook weer weg en ben ik als een blok in slaap gevallen. Nu nergens meer last van :( Ben enorm geschrokken en ga maandag ook naar de huisarts, want dit kan niet goed en/of normaal zijn :(

Nu afwachten wat er verder gaat gebeuren. Zit op dag 34, afgelopen 2 maanden werd ik dan ongesteld (vannacht zelfs gedroomd dat ik ongesteld werd ;) ), we shall see.

2. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    #562 Ellis2014, Oct 8, 2016
    Last edited: Oct 8, 2016
    Jeetje Sjeh!! Hoop dat de pijn weg blijft.. en idd even goed laten onderzoeken hoor.

Weinig geslapen vannacht haha.. wel mooi omhoog ja.. maar dat zegt bij mij niks.. moet overmorgen ongi worden en dan gaan we alweer ronde 12 in pfffff

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Sejh: jeetje, wat heftig... Ik hoop dat dit niet terugkomt en dat je huisarts een beetje doortastend is zeg...
    Ik ben ook wel heel benieuwd of je morgen netjes ongesteld wordt!

@ Ellis: bleeegh... :( Vervelend dat het allemaal zo onduidelijk is zeg...
    Dames, ik wil mooie tempkaartjes zien hoor!

Over de test: ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar aangezien ik in het echt al behoorlijk moet turen verwacht ik niet dat jullie er iets van kunnen maken :D

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik zal even de foto's plaatsen, maar aangezien de kwaliteit van de foto ook nogal omlaag gaat kan ik me bijna niet voorstellen dat jullie iets zien :p

Ik beschouw het ook nog als negatief hoor, maar ik ga wel morgen opnieuw testen denk ik (mits temp nog hoog is)

Attached Files:

5. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik ben echt aan het klungelen

Attached Files:

6. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Grmbl, het lukt me gewoon niet om die foto erin te krijgen.

Attached Files:

7. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Ja, het was heel heftig en ik ben e diep van onder de indruk. M'n hyperventilatie is ook weer terug, daar was ik net weer een hele tijd vanaf. Maar dat komt wel weer goed. Ik heb al de hele dag geen last, alleen een beurse buik en nu en dan een steek in mn onderbuik maar die heb ik vaker.

Van mijn eigen HA verwacht ik niet veel, echte de vervelendste moeilijkste man ooit! Maar donderdag zie ik mn revalidatie arts en die vertrouw ik met mijn leven!

Hier nog geen spoortje van menstruatie. Nu kan het voor mijn gevoel alle kanten op... heb nog steeds veel slijmerige afscheiding (en niet alleen/allemaal van het klussen gisteren ;) )

Nou Marb, ik ben geen goeie tuurder maar ik zie heeeeel vaag iets... Maar wacht idd je temp en de dagen nog maar even af.

He bah Ellis, ronde 12 :( Gedver. Ik duim nog steeds keihard voor je meid!!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,077
    15,645
    113
    Nabij Utrecht
    Marb, geen idee of ik wat zie, vluchtig kijken lijk ik iets te zien maar dan ga ik wat langer kijken en dan zie ik niks meer.
    Hoe is je temp vandaag?

9. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    37.2 :$ ga zo testen

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,077
    15,645
    113
    Nabij Utrecht
    Ben benieuwd meid!

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hmja... zelfde soort streepje... ;)
    Denk dat ik morgen de digitale met indicator doe, die is net zo gevoelig als kv, dus die zou met 10 dpo wel positief moeten/kunnen zijn.

Wel een beetje gek: die teststrip blijft een beetje roze alsof ie nog aan het doorlopen is, maar inmiddels zijn we wel een kwartier verder...

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,077
    15,645
    113
    Nabij Utrecht
    Zou ik niet doen. Grote kans dat die negatief geeft, dat zie ik steeds meer tegenwoordig ;)
    Ik zou zelf gewoon doortesten met de kv totdat je een goed duidelijk uploadbaar streepje hebt en dan pas de cb doen.

13. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Maar dan doe ik 'm alleen als bevestiging, ik dacht juist echt als 'test'. En ook wel weer een kv erbij sowieso.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,077
    15,645
    113
    Nabij Utrecht
    Er moet wel binnen 5 minuten iets staan. Verschijnt er pas na de 5 min iets dan moet je dat niet meer als "positief" zien.
    Doorkleuren (duidelijker worden) mag nog na afleestijd maar dan moet er dus al wel iets binnen 5 min staan.

15. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Nee, het stond er dus al binnen de 5 minuten, maar het lijkt nog steeds alsof die test niet 'klaar' is.
    (In de gebruiksaanwijzing staat 'aflezen binnen 15 minuten' trouwens)

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,077
    15,645
    113
    Nabij Utrecht
    Maar stel... je doet morgen de cb en hij zegt negatief, dan weet je toch nog niks?? En heb je 12-13 euro weggegooid. Met een kv gooi je maar 2,50 weg ;)
    Op 10 dpo hoef je echt nog geen posi test/cb test te hebben. Die kan ook pas op 12 dpo komen.

17. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Je gooit altijd 12-13 euro weg met de cb :D Want die zegt je niets wat je niet uit goedkope testen ook kunt halen. Als ik een duidelijke streep heb dan heb ik ook geen behoefte aan een bevestiging van de cb. Het gaat mij juist om te checken bij de vage streepjes of de cb het ook al positief vindt.

Maar misschien nog een extra dagje wachten dan.

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,077
    15,645
    113
    Nabij Utrecht
    Dit staat op de site.
    View attachment 514866

Stom dat er dan in het doosje staat 15 min.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,077
    15,645
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je een foto vd test kunnen maken??

20. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Bah sejh dat lijkt me wel eng zoveel pijn.. Konden ze niets vinden bij de hap? Hoe gaat het nu met je?

Pff Ellis :( al een tijd bezig dus, hoop van harte dat het snel raak mag zijn voor jullie!

En Marb, ik zie idd weer dat zelfde lichte streepje, wel een mooie temp! Ik duim voor je.

Ik ben heel druk aan het klussen in ons huis dus ik zit niet zoveel op dit forum momenteel vandaar mijn afwezigheid.. ik blijf jullie volgen hoor!

Share This Page