Maar bruin verlies moet je niet als cd 1 rekenen hoor. Die moet je als spotting zien. Op hoeveel dpo breekt het dan echt door??
Haha, mooi compromis he? Ik vind dat sowieso grappig: ik ben echt om en om 's ochtends en 's avonds ongesteld. Weet ik natuurlijk niet of dat aan mijn eisprong ligt die steeds wisselt, maar dat zou zomaar kunnen. Blijft leuk om nieuwe dingen aan mijn eigen lijf te ontdekken.
Is dat zo? Maar dat bruine geeft dan toch ook aan dat het niet helemaal oke is? Heb even gekeken. Vorige ronde dag 34 positieve ovulatietest, dag 43 bruin gehad wat ook weer stopte dag 45 weer bruin en dag 46 helderrood. Ronde ervoor dag 24 positieve test dag 32 bruinverlies dag erna rood. Dus dat zou 7dpo zijn als je 2 dagen na de pos eisprong tekent tenminste, anders 8dpo
Deze 2 dagen is ie ineens wat lager.. Dacht eerst door het raam maar vannacht het raam dichtgelaten maar temp blijft hetzelfde. Wilde het gister gezellig maken maar vriend had er geen zin in, ja dan houd het op word altijd een beetje onrustig als het dan weer een paar dagen geleden is.. Dan denk ik straks krijg ik mijn positieve test en is er niets van gekomen.
Hey dames! Wat een geklets haha.. gezellig! Even n paar dagen druk gehad, dus weinig tijd om hier te posten... Nieuw kaartje gemaakt... begin dus echt te denken dat ik gewoon geen eisprong heb..
Bleeegh... Je temperatuur is nu wel goed aan het stijgen. Als je een eisprong hebt gehad (hopelijk) dan is je temperatuur morgen echt boven de 36.8, liefst nog wat hoger. Heb je ovulatietestjes gedaan? Ik hoop dat je temperatuur een lekker duidelijke stijging gaat maken. Hier vanochtend weer hetzelfde, gaat gestaag.Het wordt hier spannend over een dag of 3/4. Dan heb ik bij zwangerschap vaak een dip in mijn temperatuur, gevolgd door een stijging, als ik niet zwanger ben dan blijft ie een beetje gelijk.
Spannend Marb... duimen! Nee geen ovutesten.. na 6 maanden lang, was ik er nu wel een beetje klaar mee...
He dames die op hun eisprong wachten, wat naar dat is een vreselijk gevoel! Ik had het de eerste 'cyclus' na de pil ook, en viel zowat van mijn stoel toen ik hem afgelopen cyclus wel vond! Ondertussen heb ik ook weer zo'n rare temp, tenminste tevenover mijn andere 2 kaartjes. Zou dat kunnen omdat ik deze ronde 3 kwartier eerder temp? Of reageerd temp ook op stress? Ik slaap wel goes!
Ellis, als je temp vandaag weer 36.75 was en morgen ook (of hoger natuurlijk), dan was je eisprong gisteren Seh, je temp kan idd nu lager zijn doordat je 3 kwartier eerder tempt, maar ook heftige stress kan een reden zijn (al zou hij dan vaak hoger liggen ivm hogere hartslag bij stress).
Pfff RoGi dan zou ie denk ik de pan uit moeten schieten (mijn fiets twv 1699 is gisteren gestolen) Dan zal het wel de tijd zijn denk ik Ik duim voor eisprongen!!