Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Hmmm lastig Marb. Ik sluit me wel aan bij RoGi, als ie nu niey zwanger zegt en over 3/4 dagen miss wel zwanger dan is het toch zonde om 'm morgen al te doen? Maar het is uiteraard jou keuze! Snap jou ook wel hoor, blijf duimen voor je!

Hoe staat het er bij Ellis voor?

Hoe gaat het mer jou Wollie? Schiet het al op met klussen? (In huis natuurlijk :D )

Hier denk ik de trigger van mijn buikpijn gevonden :( een (te) volle blaas... Gisteren toen ik wilde gaan slapen voelde ik druk op mijn blaas (voel altijd pas laat wanneer ik moet) en toen ik opstond voelde ik direct die vreselijke pijn weer en plassen was weer hel, ging door de grond :(
    Ik heb daardoor niet zo jofel geslapen (vandaar open bolletje, sleep deprived).
    Vanochtend na het tempen weer hetzelfde dus lig nu weer in de foetus houding. Morgen naar de ha voor een doorverwijzing, kan nier goed zijn!

Verder kom ik in FF niet van mn kruis af. Heb de afscheiding al weg gehaald, toen veranderde ie steeds van stippel naar heel kruis om te eindigen op een stippel kruis haha. FF maakt me in de war ;) nog geen tekenen van menstruatie of dergelijke. Moet maar geduld hebben, zoooo goed in (not) ;)

2. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Heb je geen blaasontsteking dan misschien??

Ja het klussen gaat goed hoor! Haha het is wel raar omdat woord te gebruiken met een andere bedoeling :D het valt volgens mij wel op dat ik de enige ben die niet schildert maargoed, nog even proberen om het niet te laten opvallen.

3. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Ik heb geen idee Wollie, nog nooit gehad. Maar ze hebben mijn plas gecontroleerd en die was in orde. Heb het overdag ook niet, alleen in de avond/nacht/vroege ochtend (na slapen dus).

Oef dat lijkt me lastig! Hopen dat het onopvallend blijft, en anders gewoon zeggen dat als jij schilderd het vast weer over moet ofzo haha. Je bent gewoon handiger in andere dingen :D

Ik ga nog even proberen te tukken, pijn neemt af (en partner snurkt heerlijk door, alleen sochtends... )

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oke, ik wacht nog even. :D
    Ik heb ook nog een action-test en nog een zwangerschapstest die ik in Frankrijk heb gekocht van de zomer :) Oh ja, en een stuk of 12 van sensitest :) Oke, ik ga voorlopig geen testen meer kopen :D

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Sejh: jeetje, wat vervelend. Wel goed dat je de trigger gevonden hebt, maar dat hoort natuurlijk niet. Hopelijk komen ze er snel achter wat het is.
    Ik heb trouwens ook pds en ik heb precies wat jij omschrijft als ik een (te) volle blaas heb gehad en dan ga plassen. Dan bewegen mijn darmen te veel ofzo, waardoor het dus toch echt pijn in mijn darmen is.

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Wollie: hihi, wanneer willen jullie het vertellen? Ik kan me wel voorstellen dat het voor jouw gevoel heel erg opvalt ja.
    Hier vertel(de) ik het altijd aan de hele wereld, maar dat vinden mensen heel raar :D

Ik zat trouwens echt idd 'huh, hoezo klussen?'. Dat woord is voor altijd verpest.

7. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Marb mijn vriend wilde het gisteren al vertellen maar ik wil echt liever tot de eerste echo wachten, helemaal omdat ik zo weinig voel en het nog steeds niet helemaal geloof, als hopelijk alles goed blijkt met de echo dan geloof ik het zelf ook meer en ben ik denk ik ook wat enthousiaster met vertellen haha!

8. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hey dames,

Sjeh jeetje..houdt dus maar niet op.. dacht idd ook even aan een blaasontsteking.. kan heftig zeer doen..
    Marb haha je kunt een winkel beginnen met de testen ... spannend..maar zou idd proberen nog even af te wachten..

Wollie, je kunt allerlei smoezen geven voor t niet hoeven verven.. rugpijn, last van je nek... enz... moet lukken..
    Hier temp nog hoog en buikpijn dus ongi on the way.. hoop dst gyno iets met mijn bloed kan... woensdag bellen voor de uitslag..

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Sejh: huh, dat stippelkruis vind ik echt niet zo logisch eigenlijk. Ik zie eerlijk gezegd geen ei... :(

@ Ellis: bij jou zie ik 'm juist wel duidelijk en vind ik het gek dat FF er een stippelkruis van maakt... :(

@ Wollie: hmja, snap het wel hoor. Het is ook heel spannend allemaal. Ik vind die beginweken zo raar: er gebeurt vanalles, maar je merkt er niets van.

@ mijn eigen kaartje: ik twijfel ineens of mijn ei niet 3 dagen geleden is geweest... Denk het niet hoor, maar zou wel kunnen (is wel veel later dan normaal en dan is mijn pre-ei temperatuur wel erg hoog). Grmbl. Hopelijk morgen gewoon een mooie test, dat is natuurlijk veel fijner.
    Ik voel helemaal niks, niet pre-menstruatie en niet zwanger.

10. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Er is ook echt geen ei Marb, daarom snap ik het kruis gewoon niet. Ik heb nog steeds veel slijmerige doorzichtige afscheiding waar ik mooie draden mee kan trekken. Ik wacht maar even af. Stiekem wil ik deze ronde gewoon afsluiten en op naar de volgende! Op het moment sowieso even iets anders aan mijn hoofd :(

Vanmiddag naar de HAP geweest.
    Zoals verwacht, niets gebeurt... Hij heeft me aangehoord en mijn buik gevoeld. Onderbuik ontzettend pijnlijk. Hij heeft de gynaecologie gebeld maar moet echt door eigen huisarts doorgestuurd worden omdat er geen acute (buik)klachten zijn, geen koorts of andere symptomen.
    Dat ik veel pijn had zag hij wel, maar niet acuut genoeg voor directe doorverwijzing.

Hij wilde inwendig onderzoek doen maar dat heb ik, hoe gek het ook klinkt afgewezen... Het voelde niet goed en ik weet zeker dat behalve dat het voor mij ongelofelijk pijnlijk zou zijn geweest hij niets zou vinden, dat kon de gyn vorig jaar ook niet.

Ik bel morgen direct om 8u de huisarts en eis een zsm doorverwijzing bij een vrouwelijke gyn. Nu op de bank met kruik, pijn is vreselijk ☹ en ik kan weer niet meer op mn kont zitten 😒 ben als de dood dat er weer iets zit!

Dat Ellis een stippelkruis heeft snap ik ook écht niet :( FF de weg kwijt ofzo... Maar even afwachten Ellis en ik duim dat de ongi weg blijft!

Vervelend Marb :( Maar denk niet dat jou ei pas 3 dagen geleden was. Ik duim voor een mooie posi test!

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Heftig hoor... hopelijk kun je snel terecht en zit er geen cyste...

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.077
    15.645
    113
    Nabij Utrecht
    #592 RoGiJuLi, 9 okt 2016
    Laatst bewerkt: 9 okt 2016
    Ellis heeft een gestippeld kruis omdat de temp op dag 21 zo hoog is ;)

Sehj... waarom hebben ze geen echo gemaakt!?? Veeeel goedkoper voor dan wanneer jij langs de ha miet, verwijzing voor een nwe afspraak bij de gyn terwijl ze het gelijk hadden kunnen zien.
    Hebben ze ook geen bloed geprikt op ontstekingswaardes??

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik snap wel waarom ze een kruis heeft, maar niet waarom het gestippeld is.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.077
    15.645
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh ik miste het woordje gestippeld . Hij is gestippeld vanwege die hogeren temp op dag 21 ;)

15. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Ik snap het ook niet RoGi en misschien was het slappe hap van mij maar had niet de energie om ertegen in te gaan :( Hij had de afdeling aan de lijn maar zij wilden dat ik via de eigen huisarts kwam.

Vorig jaar heeft het 2 maanden geduurd voordat ik op zondag huilend op de HAP zat en zei dat ik niet weg ging zonder verwijzing. 3 weken later lag ik op de OK..

Er is ook geen bloed geprikt nee. Ik moet morgen gewoon naar mijn eigen HA. Das al zo'n hork die ik liever vermijd maar nu moet het gewoon. Ik vecht al 10 jaar tegen de gezondheidszorg en de rek is er langzaam uit. Vandaag miste ik de strijdlust maar morgen ga ik niet weg zonder een verwijzing en een blaadje voor bloedprikken.

Ik zie wat jij zegt RoGi wbt het kaartje van Ellis en snap hem. Zou je ook kunnen verklaren waarom ik een stippelkruis in mijn kaartje heb?

16. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hey dames,

Tja.. ik snap mijn hele cyclus niet haha.. alleen maar stippelkruizen en volgens mijn gyn geen eisprong gehad afgelopen maand... blijft toch ook *piep*.

Sorry ff geen verdere reactie.. offday..

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.077
    15.645
    113
    Nabij Utrecht
    Sehj, ik denk dat jij het kruis hebt gekregen vanwege de dip naar 36.10 en omdat ong. overeenkomt met je eisprong tijdstip van vorige maand.
    Maar hij klopt niet iig ;)

18. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Hé Ellis, dikke knuffel meid :(
    Kan je gyn je wel op weg helpen dan? Heb je niet ook PCOS?

Ah, dan snap ik hem! Nee ben nu zo ver geinformeerd dat ik het idd ook zie. Ben zo nieuwsgierig of ik ik 'm wel nog ga krijgen of dit gewoon een lange cyclus word. Vind het echt moeilijk om los te laten. Maar eerst de oorzaak van de pijn vinden!

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oke, hier niet zoveel hoop meer. Temperatuur weer omlaag. Ik was wel 2 uur eerder wakker dan normaal, dus dat ie wat lager is kan wel kloppen. Maar dat in combinatie met een negatieve test op 10dpo... Nah :(

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.077
    15.645
    113
    Nabij Utrecht
    Balen Marb.

Deel Deze Pagina