He Marb , verdorie wat een mindere berichten de laatste pagina('s)! Balen meid! Mag ik dan wel voorzichtig vragen wat jullie van mijn nieuwe stippel kruis vinden ben wel eerder wakker door buikpijn heb om 06.40 getempt ipv 7.00
Even terug gezocht hoe mijn afscheiding nou was (handig als je hier zo'n beetje alles bijhoud ) en toch ingevuld... Warempel een heel kruis. Nou weet ik wel dat het allemaal niet alles zegt... Vraag me ook af of mijn ei niet een dag later was? Het blijft wel een beetje gissen haha. Als mijn ei nu toch op CD32 heeft het klussen op CD33 dan wel nog zin gehad? Nu is het idd wachten wat m'n temp doet, spannend! Morgen kan ik trouwens om 15.00 bij de gyneacoloog terecht Ben benieuwd wat daar uit komt.
Sehj, ik denk dag 34 je ei je hebt die nacht heel weinig geslapen ivm hap (3 uur geslapen) en dus je temp automatisch onterecht hoger omdat die niet goed kon zakken En dag 35 werd je ietsjes eerder wakker en is je temp dus onterecht wat lager Zet je temp op dag 34 maar eens een graad lager en die op dag 35 een halve graad hoger
Ik snap je verhaal RoGi, alleen werd ik vanochtend (CD36) 20min eerder wakker en niet gisteren. Gisteren had ik op sleepdeprived gezet omdat ik slecht geslapen had door de pijn (vannacht als een blok alleen dus eerder wakker). Ik heb van dag 34 36.26 ipv 36.26 en dag 35 36.57 ipv 36.52 . Maar bedoel je dan eigenlijk dat cd36 een halve graad omhoog moet? Edit: alles geprobeerd wat je zei, maar kruis blijft staan.
Ok dan dag 35 laten zoals die stond en bij dag 34 vinkje discarded eraf halen (die staat er nu nog op). Vanochtend was wellicht iets eerder gemeten maar die staat gewoon als gevuld bolletje en dus binnen de meet marge gevallen . Dag 35 staat als open bolletje wat betekent dat je of eerder/later getempt hebt of je iets anders hebt aangevinkt
Dag 34 is discarded ivm HA bezoek, 35 sleepdeprived ik ga 35 van sleepdeprived afhalen! Bij dag 36 wel die halve graad nog optellen dan of op oude temp laten staan? Edit: dag 34 graad lager, dag 35 originele temp en van sleepdeprived af eb dag 36 halve graad hoger, still changes nothing haha
Nee je moet discarded weghalen. Als we fictief je templijst na gaan bootsen zonder hap bezoek (dus je temp lager zetten), dan moet discarded wel weg Dus alles laten zoals het was alleen dag 34 dus naar 36.26 en daar discarded weghalen
Zie net dat ik niet goed gelezen heb dus opnieuw (dit moet je niet tegelijk met koken doen ): Dag 34 een graad lager en van discarded af; Dag 35 originele temp en op sleepdeprived (want slecht geslapen); Dag 36 originele temp want binnen de marge; Done en weg kruis haha
Daar issie weer ❤❤ Haha Moet ik 'm dan zo (zonder dag 37 uiteraard) laten staan? Heb wel aantekeningen gemaakt.
Kijk!!! Zo staat ie mooi Ik zou hem idd zo laten staan. Gezien je basale temp en je afscheiding is dag 34 gewoon het meest logisch Nu duimen dat hij morgen idd hoog is!!
Ik heb een nieuwe dag mantra: *Hoge temp - Hoge temp - Hoge temp* Dankjewel voor je hulp wederom RoGi, wat moest ik toch zonder jou!
Ik blijf dat bruinverlies maar houden lijkt mij geen goed teken..wel minderen als de voorgaande dagen..Zou dat te maken kunnen hebben met m'n blaasontsteking? Denk zelf van niet want het komt echt uit m'n vagina..en ik las dat een blaasontsteking ook effect kan hebben op je temperatuur dus ik neem m'n temperatuur op m'n kaartje met een korreltje zout ook omdat ik niet iedere dag op het zelfde tijdstip heb gemeten.
@ Starry: volgens mij hoeft het echt geen probleem te zijn, dat bruinverlies. Je kaartje ziet er prima uit, je hebt duidelijk een eisprong gehad. Ik kan me wel voorstellen dat je er ontzettend van baalt, vooral als je het niet had in de rondes dat je zwanger werd. Maar volgens mij voorkomt het niet dat je zwanger wordt. @ Sejh: woei, ik was helemaal blij met je kaartje, maar waarschijnlijk is die temp nog fictief he? Vertel eens wat ie vandaag deed, ik ben heel benieuwd! @ Ellis: en bij jou? Hopelijk echt in elk geval een langere luteale fase... @ RoGiJuLi: tsja, duidelijk he? Wel vroeg: meestal word ik ongesteld op de dag van zo'n lage temperatuur, dan heb ik dus een cyclus van 22 dagen. Zo'n korte cyclus heb ik nog nooit gehad. Maar ja, mijn ei was ook vroeg.
Starry, ik heb echt geen benul van bruinverlies maar ik snap je onzekerheid! Ik weer dat er een topic loopt in dit zelfde fora over vroeg bruin verlies. Hoe is je temp nu? Van Ellis zie ik nog niets, maar t is ook nog vroeg. Hoop voor haar dat het een keertje mee zit!! Of dat haarvgun haar in ieder geval kan helpen! Marb, mijn hemel wat balen das idd een flinke dip! En een korte cyclus idd ik ga weer duimen in de volgende ronde meis!! En hier... Ik geloof stiekem dat RoGi hier aandelen in heeft ik heb mijn temp namelijk niet hoeven aanpassen, exact 36.63 moest stiekem wel gniffelen toen ik dat zag Mag ik nu zachtjes juigen dan?
Hahaha, echt 36,63 ook? Geweldig! Dit eitje heeft gewoon net zo lang gewacht tot jullie er weer voor gingen, wat super! Nu een dikke week geduld hebben. Ik duim hoor!