Ik had me inderdaad verslapen, moest rennen om op tijd te zijn. Roerige nacht gehad. Heb vannacht getest met digitale cb, zwanger 1-2! Maar vanochtend 36.6 en helderrood bloedverlies.
Nu onderweg voor lang weekend naar schoonouders, ga daar even niet tempen denk ik. Misschien deze hele ronde wel niet. Ben er even klaar mee
Lieve Marb, wat naar Hoop dat je toch een beetje kan genieten van het weekend, knuffel! Ik weet niet wát er aan de hand is want ik wéét dat ik nog niet zwanger kan zijn maar er gebeurt de laatste week zoveel met/in mijn lijf :/ Sinds gisteren aan een stuk door aan het janken, vanochtend voelde ik me alsof er een trein over me heen gereden was, constant gerommel in mijn onderbuik (pijn van het vocht maar ook steeds krampen) en net giet ik sinaasappelsap in mijn koffiepoeder ipv melk 😒 😂 Kreeg vanochtend wel het meest lieve telefoontje van de gyneacoloog. Ze was nog even in de administratie bezig en zag dat ik nog pijnmedicatie gebruikte en ze wilde me daar graag nog over adviseren <3 Gelukkig als sinds zaterdag aan het afbouwen! Hadden jullie tijdens de wachtdagen trouwens ook wel eens waterige/slijmerige afscheiding? (sorry dat ik het topic vol blijf kalken, voel me echt raar ☺ )
@ Sejh: heftig is dat he? Als je vaak geen eisprong hebt dan zul je de opbouw van progesteron ook niet goed kennen. Dat zorgt voor heel veel kwaaltjes altijd in de tweede helft van een cyclus. Ik vond dat ook echt bizar de eerste paar cycli zonder hormonale anticonceptie. Hopelijk voel je je snel wat minder heftig! Hier trouwens in overleg met man inderdaad even niet tempen deze maand. Ovulatietesten had ik al gelaten de afgelopen maand, maar ik wil er echt even wat minder mee bezig zijn. Geen idee of me dat gaat lukken natuurlijk... Ik wil gewoon niet meer de stress elke dag. Ik blijf wel Sejh en Ellis in de gaten houden hoor
Sejh mijn afscheiding was na de eisprong wit maar volgens mij zegt het allemaal niets want ik las dat bij sommige meiden witte afscheiding weer geen goed teken was dus daar kun je niets mee. had verder ook veel honger, een zere onderrug en hoofdpijn, oja en een overmatige zweetlucht (uhl) Marb heel begrijpelijk dat je het even probeert los te laten, hopelijk pakt dat goed uit
Ja sehj hormonen kunnen echt killing zijn :x. Ik ben van plan om morgenochtend te gaan testen . Tenzij ik voor die tijd bloed heb gespot natuurlijk... maar vooralsnog niets gezien.
Ik las er wel al over Marb, klachten van progestoron, maar dat je er zo van van de wap kon raken Jeetje... Maar goed, vanaf mijn 14e aan de pil en de enige tijd zonder hormonale AC had ik geen cyclus door de PCOS haha. Dus ken idd het fenomeen eisprong en de tijd erna niet Ik vind het een straks Plan Marb, even lang leve de lol! En dan hopelijk raker dan raak! Wel spannend hoor, zwanger raken onder jou toeziend oog Wollie, het is wel creme-achtig voornamelijk. Maar soms ook veeeeeel en een beetje waterig. Raar lijf Oeeeeeeeh Manaolana, spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeend!
Spannend Manaolana!! Marb, goed van je hoor! Probeer even te genieten! Sehj het lichaam doet rare dingen met je.. afscheiding kan per persoon weer erg verschillen.. ik heb altijd heel veel afscheiding 3 dagen voor mijn menstruatie... en het waterige juist rond mijn ovulatie...
Begin me nu wel een beetje zorgen te maken om mijn temp hij blijft zo laag... Nu heb ik vannacht wel echt niet goed geslapen (word een beetje geplaagd door nare dromen), moeilijk in slaap komen en veel wakker tot een uur of 4, toen aan een stuk door geslapen. Kan dat een flinke stijging in de weg zitten, nee toch? Oh en ik ben pijnmedicatie in de avond weg aan het laten, daar slaap je normaal ook net wat beter van.. Wie kan me even geruststellen? (Of niet haha maar dan weet ik waar ik aan toe ben)
Ja telkens wakker worden en niet goed in slaap kunnen komen, kan idd een stijging in de weg zitten. Nu snap ik trouwens ook waarom jouw temp niet zoo hoog is .... je slikte pijnstilling. Daardoor gaat jouw lichaamstemp naar beneden (zodat koorts ook zakt). Hopelijk krijg je snel een hogere temp zodat je je wat zekerder voelt.
Oh ja joh? Kan dat zo'n verschil maken? Ik slik amitryptiline, eerst 50mg verdeeld over ochtend en avond. Sinds zaterdag is de avond weg. Eerst per ongeluk, in de zin ik vergat 'm gewoon. Toen ik afgelopen donderdag bij mijn arts was dit besproken en buiten het feit dat ik wat minder slaap ging het zo goed dat we besloten hebben het even zo te laten. Wilde al langer afbouwen nml. Wil uiteindelijk naar 10 en dan er helemaal af. Dan ga ik me vandaag gewoon echt ontzettend moe maken en om 10u naar bed!! Je bent trouwens wel zeker van mijn ei nu? Want ik begin er bijna aan te twijfelen.... Vergat 'm in de avond wel vaker maar nu structureel natuurlijk.