Oh RoGI wat valt er nu een last van me af!! Ik zat al helemaal in de stress, ben maar opgestaan, gedoucht en het huishouden gaan doen En ik houd nogal van uitslapen zeg maar.... Zat al de hele tijd de dagen terug te halen, de pijn, het vocht, de afscheiding... En dacht dat kan niet joh! Maar was zo bang, dat ik nu gefopt werd door mijn lijf/temp Thnx voor de geruststelling! Ik lig er vanavond om 10u in en dan sla ik mezelf in coma tot 7u en dan wil ik een stijging zien
Hier een witter dan wit test . Helaas maar had echt al zo'n gevoel. Nu wachten tot de ongesteldheid doorbreekt. Sehj ik snap je onzekerheid zo goed. Tempen kan heel fijn zijn maar soms ook juist onrust veroorzaken. Gelukkig is RoGi er .
Oké, ik weet dat je testen niet na afleestijd mag bekijken maar come on doen we allemaal toch . 7:00 u getest. Wit na 5 min en na 20 min. Nu kijk ik net zie ik gewoon wél een heeeeeel licht streepje. Volgens mij krijg ik m niet op de foto maar heb het toch geprobeerd. 1e origineel, 2e is na druppels water door de test en 3e is diezelfde foto in negatief. Zien jullie ook maar iets ? Omdat ik natuurlijk geen idee heb van mijn ei houd ik nu toch een ietsiepietse hoop.
Ik zie zeker een streepje en heb dat zelf nooit gehad. Wit =wit bij mij altijd. Maar idd... Echt positief is pas als je m binnen de tijd ziet. Morgen weer testen? @sejh: ik vind je ei ook duidelijk hoor, je hebt een coverline en daar kom je niet onder. amitryptiline is geen pijnstiller toch? Pijnstillers kunnen inderdaad je temperatuur laag houden, ze kunnen trouwens bij langdurig gebruik ook je eisprong remmen.
Ik zie op de bovenste foto een streepje Manaolana, op die onderste twee niet zo goed. Maar ik ben een slechte tuurder Morgen idd nog eens testen! En dan hopelijk een resultaat binnen de afleestijd! Ja jullie hebben gelijk! Stomme onzekerheid ook Ik maak me op de een of andere manier méér zorgen over het feit dat ik wel/geen heb dan over de rest haha. Officieel is het een antidepressivum Marb, maar die werking treed pas in vanaf 75mg. Daaronder functioneert het middel ook al pijnstilling bij fibromyalgie klachten, zenuwpijn en slecht slapen. Ten minste dat behoort het te doen. Bij mij doet het middel niet geweldig veel en moest ik vaak bij slikken om de ergste randjes ervan te halen. Vandaar dat ik ervan af wil, maar de juiste timing kwam maar niet in zicht. Nu wel!
Fijn dat jullie toch ook íets zien haha. M'n vent verklaart me voor gek namelijk haha. Maar inderdaad marb bij mij zijn de kv2v5 ook altijd wit gebleven en heb dit nog nooit gehad. Toch beschouw ik 'm voor nu als negatief. Ik heb geen testen meer dus moet even kijken of ik vandaag of morgen langs de Kruidvat kan. Dus morgen of maandag weer testen.
Hoi! Mag ik hier ook mee komen schrijven? lijkt me een heel leerzaam groepje! Dit is de eerste ronde dat ik begonnen ben met temperaturen, vandaar ook de late start in mn kaartje. D.m.v. Echo's weet ik dat mijn eisprong op dag 17 heeft plaats gevonden, heel bijzonder om dat ook in mijn kaartje terug te zien! Ik heb ook een paar ovulatietesten gedaan deze maand, frappant genoeg was deze positief op t moment van mn eisprong en knalde ze pas een halve dag na mijn eisprong. (Nu heb ik sowieso een hekel aan ovu testen maar op verzoek van de arts toch geprobeerd) Verder loop ik ook bij de acupuncturiste, die mij buiten acupunctuur ook begeleid met Chinese kruiden, supplementen/vitamines en voeding. Alles aangepast op mijn bloedwaardes en PCOS. Ik hoop dat ik hier gezellig mee kan kletsen met jullie! (Kan iemand mij overigens vertellen hoe ik mijn temp kaartje in mn onderschrift krijg? )
Dat zou super mooi zijn Marb! Begin dit jaar al van andere zooi afgekicked en hopelijk ook snel hiervan. Ik loop al een aantal maanden bij een (super goeie) revalidatie arts om te leren mijn leven zo te balanceren dat ik zo min mogelijk naar de pijn medicatie hoef te grijpen. Lastig maar gaat steeds beter! Nou Manoalana... Ik wil het eigenlijk volhouden tot NOD met testen... En mezelf dan belonen met een reep chocolade! Haha. Maar of het gaat lukken, ikweenie... In ieder geval niet eerder dan 12DPO! Man vandaag weer zo'n rotdag wat buik betreft Is het niet de pijn van het vocht (heerlijk na het piesen :x ) dan wel steken/krampen of buikpijn van het niet naar de wc kunnen... Moet hier wel aan wennen hoor, had mijn buik eindelijk stabiel haha. Vanmiddag zo moe, maar wilde persé niet slapen zodat ik vanavond beter slaap dus maar aan het haken geslagen voor de toekomstige beeb Welkom Femmefatalex. Bijzonder hé dat kruis!! Ik moest gewoon janken de eerste keer dat ik het zag Wat fijn dat je buiten medische hulp ook zulke goeie begeleiding in het alternatieve circuit krijgt! Als je naar FF op je computer gaat dan kun je bij share je kaartje aan klikken, als je op die pagina bent zit er rechtsboven weer een knopje share en daar staan codes. De BBcode kun je dan in je handschrift plakken. Of de url plakken kan uiteraard ook!
Ja heel bijzonder! Het was toch fijn extra bevestiging te krijgen op deze manier. Zeker na die knallende ovu test ná mn ei. Ik ga er van uit dat de echo acurater is dan ovu testen, dit gaf de arts ook aan. (Want ik heb haar natuurlijk meteen weer opgebeld hierover) en een paar dagen later bevestigde mijn temp ook het resultaat van de echo. Ik geloof dat het gelukt is met m'n kaartje! Als t goed is staat ie er in!
Femmefatalex, sorry meid maar je ei is echt pas op dag 19 gesprongen. Ook volgens je tempkaartje!! FF heeft het kruis verkeerd gezet. Temp je wel rectaal?? En neem wel elke dag op dezelfde tijd je temp op want anders wordt het onbetrouwbaar (krijg je open bolletjes).
Woei 36.67, hoogste ooit na dit ei 😂 Maakt niet uit, hij gaat omhoog! Gisterenavond opeens echt hele pijnlijke borsten en veel kramp down under, nu alles weer rustig. Ik snap dat dat je helemaal gek kan worden in/van die wachtweken
Whoop, dat hoor ik graag! Dan ga ik nu nog even mutsen en vanmiddag naar de 1e verjaardag van een van de meest schattige kindjes ooit, even alles een zetje geven daar benenden 😂😁
Oke wel vreemd dat ie m dan op dag 17 zet.. mn tempkaartje op babybytes zei ook automatisch dag 17. De echo liet op de ochtend van dag 18 zien dat mn ei nét gesprongen was, het eiblaasje lag al in de kreukels.. Ik denk dat ik de echo dan toch het meest betrouwbare vind, want dat kunnen ze toch niet zien als t er niet is lijkt me haha. Mn temp is vanochtend weer gelijk aan gisteren Even een aanpassing: Nu geeft FF inderdaad ook cd 19 aan Dat is toch raar t.o.v. de echo..? We hebben t donderdag ook niet meer gezellig gemaakt, de arts zei dat de dinsdag goed was ivm de eisprong op dinsdag..
Nee hoor dat is niet vreemd. Wat ik ook al eerder zei in het andere topic, mijn follikels waren ook niet altijd even mooi rond/egaal. Ik zou echt van je temp uitgaan en dus donderdag ei! En dinsdag sex is dan prima hoor
Oke dan is er in ieder geval nog hoop! Ik begin wel alweer steeds nieuwsgierig te worden, en ik had me nog zo voorgenomen om deze keer niet voor NOD te gaan testen. Ik ben benieuwd of me dat gaat lukken 😅
Seth wat mooi je temp! Jee . Veel plezier op de verjaardag. Hopelijk is het besmettelijke al die kindjes daar Welkom Femme! Ik ben het eens met RoGi en FF, dag 19. In z'n algemeenheid is mijn advies altijd beter een keertje extra seks dan een keer te weinig . Met FF zie je pas na drie dagen echt wanneer je eisprong was en we kunnen dan niet meer terug in de tijd . Maar laten we hopen dat je dat advies gewoon niet meer nodig hebt omdat het deze maand raak is! Die kans is er zeker hoor. Ik heb jullie input nodig. Ik zit nu op CD34 (nog nooit gehad in 1,5 jaar tijd, wel twee keer 33 dagen) en geen spoor van een menstruatie maar wel twee witte testen vandaag en gister. Mijn basale temp is 36.1-36.2 de afgelopen maanden. Ik heb eigenlijk niet getempt deze maand maar op CD21 willekeurig een keer gekeken of hij boven of onder basaal zat. Dat was 36.3. Kan prima want heb een aantal keer eisprong gehad op CD 22. Ook ben ik deze week toch weer begonnen met tempen. Voeg bijgaand mijn kaartje toe. Nu heb ik drie vragen: - Vandaag twee uur later getemperatuurd maar wel ongeveer even lang geslapen, hoe betrouwbaar is die temperatuur? Heb nog nooit boven de 36.9 gehad namelijk. - Ook jullie hebben geen glazen bol dat weet ik , maar denken jullie dat ik gewoon een laat ei heb? - Of zou ik toch zwanger kunnen zijn en dat het hCG gewoon langzaam aanmaakt? Normaal een LF van 10/11 dan trouwens, ook nog wel goed om te vermelden denk ik! Eigenlijk voel ik me heel dom dat ik dit vraag allemaal want ik weet diep van binnen ook wel dat ik gewoon moet afwachten... Sorry dat het een megaverhaal is geworden.