Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,064
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Manaolana, helaas valt er echt niks te zeggen over je kaartje door het aantal weinig meetpunten.
    Je basaal ligt op 36.1-36.2.
    Dat betekent dat je ei ergens tussen cd 21 en 27 is geweest (36.3 is niet voldoende voor een ei stijging).
    Met een lf van 10-11 dagen zou je nod dus uiterlijk op dag 38 zijn deze keer.
    Vandaag zou je dus op minimaal 7 dpo zitten (met een ei op dag 27) en dan is het nog te vroeg voor een test.
    Maar is je ei gesprongen op bijv. cd 23 dan zit je op 11 dpo en had de test wel iets moeten aangeven.
    Ik zou dus nog even 4 dagen wachten en dan weer testen.
    Dan zit je op je uiterste nod.

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik wist het ook eigenlijk wel RoGiJuLi, mijn berichtje was tegen beter weten in... ;)

Inmiddels spotting "gespot" dus ongesteldheid zal vannacht op morgen wel doorbreken. Dan heb ik een cyclus van 34 dgn en das wel het langste wat ik ooit heb gehad maar op zich niet heel gek voor mij.

Op naar het volgende eitje dan maar :).

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Femmefatelex (als ik het goed schrijf, sorry... Op telefoon dus niet heel makkelijk terugscrollen :D ): op zich wijzen zowel temperatuur als ovulatietesten inderdaad op dat je ei op dag 19 gesprongen is. Ik kan me wel voorstellen dat je daar echt van in de war raakt als je op dag 17 net gehoord hebt dat je ei al gesprongen is :(
    Maar nu hoe dan ook op de wachtbank. Nog een ruime week en dan weet je meer!

@ manaolana: bleeegh.. spotting. Hopelijk een innestelingsbloeding? Of heb je vaker spotting? Ik duim voor je, hopelijk morgen hoge temperatuur en GEEN menstruatie.

@ Sejh: oef, ik vind het nu toch wel heel spannend worden hoor... Knap dat je zo geduldig bent. Nog een krappe week en dan mag je testen! :D Of ga je op 11 dpo ofzo een testje wagen?

@ Ellis: hoe is het bij jou?

@ Wollie: nog zo misselijk? :(

Hier gaat het niet-tempen vooralsnog goed. Het is natuurlijk pas dag 3, maar ik merk wel dat ik er veel rust uit haal om niet continu met signalen bezig te zijn.
    Hopelijk lukt dat ook over 1,5 week ;)

4. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Marb ik geloof meteen dat het rust geeft het niet tempen! Bij mij gaven de ovulatietesten nog de meeste stress maar dat kwam ook omdat mijn cyclus en lang was (vond ik dan) en natuurlijk onregelmatig dus ik deed echt van dag 9 tot 25 ovulatietesten, zo frustrerend! Hopelijk pakt het wat meer loslaten goed uit :)

De misselijkheid is gelukkig iets minder, bij een lege maag komt het wel opzetten en smorgens ook. Moet morgen weer werken na een vakantie van 2 weken, zet de wekker maar lekker vroeg zodat ik rustig wakker kan worden en kan eten..

5. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Mja, ik vond de ovulatietesten nog wel leuk (al snap ik dat bij jou de lol er wel vanaf was ja... ;) ), maar temperaturen is echt elke dag. Het is wel leuk om exact mijn eisprong te weten, maar ik vind dit ook wel fijn ;)

Fijn dat je minder misselijk bent. Continu kleine beetjes eten idd en liefst voor het opstaan (rijstwafels bij je bed leggen ofzo :p )
    Werk ze!

6. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

Jan 8, 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    @Marb haha ja dat was goed, ik word hier vaker ook gewoon Femme genoemd, dat mag ook hoor, is wat makkelijker😄
    Ik heb bij Fertility Friend gezien dat als ik de ovu test van dag 18 weg haal, de eisprong volgens de temperatuur weer terug springt naar ovulatie op dag 17. Ik heb morgen een afspraak bij de acupuncturiste, zij heeft mij ook die kurkuma aangeraadde, waar ik die dinsdag (dag 17) mee begonnen ben (voor de afvoer van het te veel aan hormonen die ik heb). Ik vraag haar of t daar aan kan liggen, en daarna ga ik ongeacht het antwoord, gewoon van me af zetten. Het scheelt uiteindelijk dan 1,5/2 dagen, zoveel is dat niet. Qua gevoel neig ik zelf naar dag 17, omdat ik vertrouw op mijn fertiliteitsarts. Ze heeft er jaren voor gestudeerd en ze ziet zoveel vrouwen en follikels die net wel of niet gesprongen zijn, dus ik ga er van uit dat ze weet wat ze zegt haha. Maar is t dag 19, ook prima, wachten moet ik toch! :)

7. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Woei 36,72 :D :D :D
    Ga straks even op iedereen reageren, nu eerst nog even tikken want mijn lijf is boos op me ;) Haha

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,064
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Mooie temp Sehj

9. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Hey dames!

Welkom Femme!

Even een druk weekend gehad, dus niet zo actief geweest hier haha...
    Vandaag de 3e dag van de Clomid.. dus blijft afwachten...
    Wel echt hogere temperaturen nu... vandaag 37.1!

Mooie temp idd Sejh!
    Balen die misselijkheid Wollie, hoop dat het snel over is!
    Hoe is het met de andere dames?

10. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Hé Manaolana, had het je zo gegund :( Ik ga deze ronde de eitjes-dans voor je doen! Zodat je zo'n mooi eitje krijgt dat ie wel bevrucht moet raken!!

Femme, ik ga met RoGi en de rest mee, ei op 19. Ik snap dat dit voor jou lastig is :( Je gaat idd uit van de expertise van de fertiliteitskliniek. Ze zien idd elke dag eitjes voor bij komen. Maar heb inmiddels ook geleerd dat je temp niet liegt. Ja het is makkelijk te 'manupileren'(lees te weinig slaap, alcohol, eruit in de nacht) maar als je je ei hebt dan zie je dat wel duidelijk. Ik hoop dat je man goeie zwemmertjes heeft en ze dat eitje te grazen nemen :D

Ik ben zooooooooooooooo niet geduldig Marb, ik ben een wrak ;);) Ik snap nu pas wat je allemaal kunt voelen na ei en waarom vele denken dat ze zwanger zijn.. jeetje. Iedere dag voel ik weer iets anders haha. Genoeg gelezen om te weten dat het niets hoeft te zeggen, maarja vertel dat maar aan je gevoel :cool: Ik mag van mezelf vanaf donderdag (12 DPO) testen maar probeer vol te houden tot NOD! (Maar ga er maar vanuit dat als ik do een hoge temp heb ik in een potje zit te piesen :p)

Juist knap van jou dat je het tempen even los kunt laten! Kan me voorstellen dat dit een flinke rust geeft!!

Lekker laat maar Wollie, fijne werkdag!! Fijn dat je de misselijkheid iets onder controle hebt :)

Jeetje, ik zie het Ellis! Das idd een flinke stijging. Ben enorm benieuwd wat het voor je gaat doen en ga keihard duimen dat het deze ronde raak gaat zijn!

11. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    BOEMMMMM :) :D (En mijn borsten doen zeeeeerrrrr :$ nog nooit mee gemaakt! )

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,064
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Supermooie stijging sehj!!!!

Doe eens een test ;)
    Pijnlijke borsten was voor mij een heeeeeel goed teken.

13. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Durf ik nog niet :) haha ben zo bang dat ik teleurgesteld word.
    En ik ben net naar de wc geweest ik ben empty ;) 😂

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,064
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Gewoon zo testen.
    Nee heb je en ja kan je krijgen.

Daarbij zegt een negatest op 10 dpo nog niks... maar ik twijfel of hij wel negatief zal zijn ;)

15. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Heb je stiekem een beetje gevolgd, Sejh, en ik denk hetzelfde als RoGiJuLi :D Spannend, ik houd dit topic in de gaten!

16. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Ik durf nieeeeeeeeet 😂 ik had zo stoer tot NOD willen wachten ;) Ik denk er nog ff over na, heb sowieso te weinig in mn blaas om iets vol te kunnen piesen :D

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,064
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    Je hebt maar 4 druppels nodig voor de kv test ;):D

18. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Jeetje, mooie stijging zeg! En pijnlijke borsten terwijl je die normaal niet hebt = ook mooi ;)

Wacht anders tot morgen. Heb je vandaag de hele dag om eraan te wennen dat je morgen gaat testen :p

@ Ellis: wat een verschil ja! Hopelijk komt je ei nu eerder en is (vooral!) je luteale fase langer. En word je heerlijk zwanger deze ronde!

19. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

Apr 19, 2016
    1,461
    11
    38
    Testen sejh!!!!!!!!!!

20. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

Jun 28, 2016
    763
    458
    63
    Ik besluit als ik moet plassen :D Keep you posted!

Share This Page