Nee Sejh!! Wat erg! Stress speelt zeker een rol.. Thanks Rogujuli Vanmorgen was mijn temp 36,9.... maar in principe zou ik morgen ongesteld moeten worden... dus mijn LF is veeeeeeeel te kort... met andere woorden "kansloos"... Hopen dat de anderen meer geluk hebben!
Huh, ik had vanochtend een verhaal getypt, maar dat is nu weg... @ Sejh: o mijn god, daar word ik zoooo boos van :x Grrrr. @ Wollie: Pfff... Steeds hetzelfde is wel saai he? Maar hij is mooi laag, hopelijk vandaag een positieve ovulatietest! @ Ellis: Volgens mij heb je je ei pas net gehad, je LF is toch niet maar 2 dagen? Ik gok dat je nog niet ongesteld wordt hoor! En hopelijk voorlopig helemaal niet meer
Ellis als je eisprong later komt schuift je LF ook op. Je hebt dan gewoon een langere cyclus. Wollie, das frustrerend he, als je temp zo gelijk blijft haha. Ik had dat in de eerste cyclus na de pil, 6 dagen aan een stuk 36.4... Dacht dat ik scheel keek haha. Hier gaat het even een beetje minder. Er speelt op het moment ongelofelijk veel en tegelijk. We waren bewust met de pil gestopt maar wel met het idee van we zien wel wanneer het raak is, no stress! Maar ik ben e nu toch serieus over na aan het denken om toch nog een maand of 2/3 condooms te gebruiken. Ik dacht dat ik een zwangerschap overal nog wel tussendoor kon jongleren, maar zoals het nu gaat is dat niet verstandig. En ik ben het aan mijzelf maar ook aan mijn ongeboren kindje verplicht om zo stabiel mogelijk te zijn! Ga vanavond eens met mijn vriend praten.... vind dit wel heel lastig Mag ik wel nog met jullie mee blijven kijken? Vind dit super leerzaam!!
Oef heftig Sejh! Natuurlijk mag je mee blijven kletsen. Wil je ook blijven tempen? Misschien wel fijn om te zien of je elke maand een eisprong hebt, maar dan zonder de stress erbij? Of heb je meer stress van tempen denk je?
Ik blijf inderdaad gewoon tempen Wie weet dat ik echt mijn eisprong regelmatig weet te spotten en we stoppen dan weer met de condooms het deste sneller raak is
Sjeh.. klinkt allemaal minder meid.. Veel sterkte en natuurlijk gewoon blijven kletsen hier! Succes! Ben benieuwd qua menstuatie.. heb wel de voortekenen al.. Zou wel extreem zijn om zo een korte LF te hebben.. maar het komt voor...
Goedemorgen! Sejh: hebben jullie nog gepraat gisteren? En een knoop doorgehakt? Ellis: hoe is je temperatuur vandaag? Weer mooi hoog? Wollie: nog steeds geen positieve ovulatiest he? Bleeegh... En wel een andere temperatuur, maar niet bepaald een spannende. Hier zoals gehoopt een dip Ik was wel een halfuur eerder wakker dan normaal, maar eigenlijk maakt dat bij mij nooit uit, en zeker niet zoveel. Dus ik zie het wel positief in
Het kan zijn dat dat half uurtje toch uitmaakt en je dip zou toch pas op 10-11 sept komen (zoals altijd als je zwanger bent ). En je zit nu op 5 dpo (volgens mijn berekening) en dan het zelfs nog van het gele lichaam zijn. Ik zou even toch nog een slag om de arm houden hoor. Ik heb ook wel eens een dip gehad en was toen niet zwanger helaas. Maar ik zal voor je duimen!
Goedemorgen dames, Blijven hopen rogujuli... Temp was vanmorgen 37,0 !!!! Heb al zeker n half jaar n cyclus van 28 dagen.. maar gezien mijn temp ga ik niet ongi worden vandaag, toch? Heb wel alle voortekenen.. buikpijn, rugpijn...
Je nod schuift nu op Ellis omdat je eisprong later was Deze tempverhoging en de klachten komen door de aanmaak van progesteron
Haha, het kan allemaal natuurlijk! Ik bedoelde meer dat ik nog nooit een dip heb gehad als ik niet zwanger ben (ook al is het maar eventjes). Dus wat dat betreft positief. Wanneer de dip is verschilt wel. Ik zat even mijn kaartjes terug te kijken en toen ik zwanger werd van de oudste was ie op 6dpo. En dat hoeft natuurlijk niet van de zwangerschap te zijn, maar zoals gezegd: nooit gehad verder. Geen garantie, dat weet ik. Maar toch leuker dan een saaie temperatuur En dat ie lager is door korter slapen heb ik ook nooit gehad (zeker niet bij een halfuurtje, ik heb het pas als ik om 4 uur 's nachts wakker word en naar de wc moet bijvoorbeeld). Nog steeds geen garantie dat het daar niet van komt, maar alles bij elkaar vond ik het wel positief. Maar we zullen zien natuurlijk. Sowieso is het vrij snel 'raak', maar gaat het dan ook vroeg mis bij mij. Dus zelfs als er nu een bevruchting is dan wil dat nog niet zeggen dat ik zwanger ben/blijf. Ach, temperaturen blijft leuk. Ik hoop dat ie morgen weer mooi hoog is in elk geval en liefst nog wat stijgt
Hier een lekkere korte menstruatie, zonder enig kwaaltje wat dan ook. Zo mag ie blijven Ik zie een eisprong bij Ellis, whoooooooo! Voor jou ga ik duimen Marb! Laat je het ons weten? En straks ga ik eens een kaarsje branden voor het ei van Wollie Dat word ook wel eens tijd!
Fijn Sejh! Is dat ook niet een goed teken: dat er weinig 'troep' bij zit? Weet niet hoe ik dat moet uitleggen... @ Wollie: vruchtbaar slijm klinkt goed! Hopelijk dan toch eindelijk die eisprong... Lijkt me echt onwijs frustrerend om daar zo lang op te moeten wachten. @ Ellis: temp weer mooi hoog? Hier temperatuur weer mooi hoog! En ik was weer een halfuur voor de wekker wakker (ook al heeft ie er deze keer geen open bolletje van gemaakt zie ik... Even kijken of ik dat goed heb ingevuld), dus ziet er echt mooi uit. Het lijkt echt heel erg op het kaartje van toen ik zwanger werd van de oudste. Misschien dat ik maandag al een testje ga wagen
@ marb wat spannend! Ik ben benieuwd naar je test maandag, het ziet er wel mooi uit, is dat nou een innestelingsdip zoals ze dat noemen? @sejh altijd fijn zo'n korte menstruatie! En ellis voor jou word het ook spannend !