Wauw Sehj!! 😍😍🎉🎉🎉🎉🎉 gefeliciteerd! Wat een super nieuws!!
Op dag hoeveel van je cyclus zit je ongeveer? Ben je net ongesteld geweest of is dat alweer meer dan een week geleden bijv?
ik zit op dag 12 van mijn cyclus... en ik heb mijn lichaam moeten resetten met primolut. Was ook begonnen met tempen na mijn ongi
En wanneer heb je normaal je eisprong ongeveer? Als dat in principe pas over een dag of 3 is dan kun je nog wel temperaturen. Het is misschien niet zo betrouwbaar als wanneer je vanaf dag 1 tempt, maar je ziet in principe nog wel een verschil tussen pre- en post-ovulatie. Succes!
Ik temp vanaf deze cyclus voor het eerst. Het schommelt best.. is dat normaal? Gefeliciteerd trouwens met de mooie test!
Normaal gesproken zou die rond dan 15, maar mijn vorige cyclus was dus langer. Ik test wel gewoon elke dag met de ovulatie testen en vandaag nog de cb met smily gehaald, helaas was deze negatief
@ jodie: op zich kan dit prima hoor, heb ik ook wel eens. Temp je wel volgens de regels (elke dag hetzelfde tijdstip, ongeveer zelfde aantal uur slaap, direct na opstaan en rectaal)? Dan zul je vast wel een eisprong zien. Nu schommel je idd, maar als het goed is zie je wel een significante verhoging. @ Wish: dan kom je ei er nog aan denk ik, en dan zul je dat ook terugzien in je temperatuur.
Ja rectaal en zelfde tijd, voor het opstaan maar niet altijd zelfde lengte van de slaap. Ik wist niet dat het van invloed was, dankje
Goede avond dames, Jodie mijn curve was vorige maand ook erg "bewogen"... maar heel veel zaken kunnen invloed hebben hierop.. en tempen werkt idd heel precies.. Gewoon tempen Wish...
Ik kan mezelf wel schieten en ben helemaal in de stress Had 7 okt voor het laatst getest en toen was de teststreep donkerder dan de controlestreep, was toen 5,5 week. Ik dacht net ik maak mijn allerlaatste kv test op en nu is de test veel lichter, kan wel janken.. Ben nu echt zo bang dat het een mk gaat worden. ben echt even verdrietig
Ik heb ooit gelezen dat als het hcg heel hoog wordt de test het niet meer aan kan. Volgens mij dus niks om je zorgen te maken
Voel me nu echt ook dom dat ik heb getest maar het is zo verleidelijk als je er nog eentje hebt liggen..
Maar Wollie meid Ik heb idd hetzelfde gelezen, jou HCG zal nu zo hoog zijn dat die test dat niet meer aan kan. Beetje vertrouwen hebben in je lijf! Thnx nog voor de felicitaties Ik zou er gewoon voor gaan Wish, baat het niet schaad het niet. Maar zou de volgende ronde (die hopelijk niet komt!) wel consequenter tempen, voor een goed beeld Mijn eerste en huidige kaartje zijn ook een beetje rommelig Jodie En zie nu haha. Er kan veel invloed hebben op je temp, ook te weinig slaap helaas.
Oeps, bedoelde voor opstaan idd, na wakker worden Het verschilt een beetje pee persoon wat er invloed heeft. Maar denk dat als je doortempt dat je wel een ei ziet hoor @Wollie: wat de rest zegt...
Sejh had vanmiddag maar kort om te reageren, zelfs je naam verkeerd geschreven. Maar echt zo blij voor je! Super fijn. Alle puzzelstukjes vallen gewoon op hun plek! Hoe heeft je vent gereageerd? En hoe heb je het verteld? Wollie ik heb hier zelfs een keer een topic voorbij zien komen van iemand waarbij de testen steeds donkerder werden en toen weer afliepen en toen weer op terwijl via bloedtesten echt duidelijk werd dat hCG alleen maar afliep. De donkerte van de streep hoeft dus echt helemaal niets te zeggen! Zolang je geen bloed en geen krampen hebt zou ik me geen zorgen maken als ik jou was. Ellis is er bij jou nog nieuws? Is er al duidelijk of de Clomid doet wat ie moet doen? Hier is het wachten voor deze maand begonnen... wachten tot einde menstruatie... wachten tot eisprong... balen is dat een wat langere cyclus. Ook al weet ik dat ik nog helemaal niet te klagen heb hoor met mijn lengtes! Jodie bij mij is het ook vaak wat piekeriger hoor! Als er maar een duidelijk verschil is tussen voor en na ei. Wish is zou het gewoon proberen, baadt het niet dan schaadt het niet.
@wollie je test ziet er goed uit nig! Hopelijk een mooie eersye echo binnenkort! @manaolana het wachten isvervelend he! Eerst wachten tot de ongi er is dan wachten tot je ei er is dan weer tot nod Mijn lichaam lijkt nu helemaal stil te staan hahah misschien omdat ik het nu zo graag wil of op alles let lijk ik juist niks te voelen. Wij zullen het zo na wat netflix series gezellig maken hopelijk snel een temp stijging, ben bang dat er geen eitje gaat komen of juist erg laat... geen idee waarom hahah
Ik had een klein doosje met erop geschreven met stift EHBO, Eerste Hulp Bij... In het doosje zit een zakje koffie, wasknijpen, sateprikkers, een speen (met papa is the best) en dé test. Het doosje stond ingepakt op de tafel gelegd. Toen ie thuis kwam het heel huiverig uitgepakt en ik zag hem gewoon wit weg trekken. Er kwam alleen maar uit; dit is niet echt. Is dit echt? Is het niet vals positief? Dit is niet 100% zeker toch? Hij is enorm geschrokken haha. Hij moet het echt even laten bezinken denk ik. Ik ben zijn eerste en enige serieuze relatie en dit is nogal wat natuurlijk. Maar ik voel zijn stress, ik heb ook al de hele dag een ohow, wat nu gevoel haha. Heel gek. Maar onze basis is goed en sterk! Voldoende inkomen en voldoende liefde. Alleen het liefst andere woonruimte maar ook dat komt goed!
Hey dames, Oohh Sehj.. leuk gedaan! Mijn temp is 36.5??? Kan iemand uitleg geven? Dit snap ik nl echt niet.. daling van 0.5... ben nog ongi...