Wat snap je niet aan deze tempwaarde?? Je temp gaat weer naar basaal nu. Net als vorige maand. Toen zat je op cd 9 ook op 36.5, alleen toen ging het trapsgewijs en nu dus in 1 keer
Haha sejh leuk gedaan zo, en hele herkenbare reactie van de man lekker van genieten nu. Ellis heb het wel met je te doen dat je menstruatie altijd zo lang duurt En bedankt voor jullie antwoorden verder! Zal het moeten proberen los te laten.. Werd uitgerekend vanochtend wakker zonder misselijheid en bijna geen zere borsten meer dus dat werkt dan ook niet echt mee
Huh Ellis .... Jeetje wat een maffe daling ! Ik kan het je helaaa niet uitleggen Hopelijk kan iemand je snel helpen! Balen, zo'n lange cyclus Manaolana! Maar je bent een nieuwe gestart nu toch? Misschien is deze weer netjes op tijd? Had je lijf even vakantie? Wish op welke dag zit je nu en heb je nornaal.ei? Ik zou ( hoe makkelijk ook gezegd) proberen dat een beetje los te laten, ik dacht ook dat ik eiloze cyclus in ging... En zie daar; een ei op de dag dat ik eerst ongesteld werd en nu een posi test! Ik ga vanavond de eitjes-dans uitvoeren voor jullie allemaal! En dan kletsen jullie nog snel voor me uit haha. Idd proberen los te laten en vertrouwen op je lijf Wollie. Je hebt er op geen manier macht over das het rotte maar probeer zoveel mogelijk te genieten (hoor mij, ben/word vast ook een stress kip )
Wollie... mijn pijnlijke borsten begonnen met 6 dpo en met 6 weken was het weg. Verder had ik nooit kwaaltjes. Weet je wat het is.... kwaaltjes komen doordat je lichaam zich "tegenwerkt" tegen hcg (vreemd hormoon). En zodra je lichaam er aan gewend is, verdwijnen de kwaaltjes weer Niks om je zorgen over te maken hoor meid!!
Nog 2 weken wollie! Kun je niet eerder voor een pretecho? Heb je nog getest Sejh? @ Ellis: ik vind 'm ook wel erg plotseling die daling, maar op zich is laag voor ei juist mooi. Ik duim dat ie over niet al te lange tijd weer mooi omhoog gaat en dan iig een dag of 10 hoog blijft. @ RoGiJuLi: ik moet zeggen dat ik een beetje moeite heb soms met de manier waarop je reageert. "Wat snap je niet aan deze tempwaarde??" komt op mij wat agressief over. Volgens mij bedoel je het helemaal niet zo, maar daarom dacht ik juist het je eens mee te geven. Hopelijk neem je het me niet kwalijk. En misschien ben ik de enige hoor.
Marb, gezien de 2 vraagtekens op het einde is het een verbazingsvraag vanuit mijn kant aangezien het duidelijk is ook gezien haar vorige kaartje. Bedoelde ik het op een manier van: tja duh.. dat weet je toch wel, dan had ik gereageerd met een vraagteken en uitroepteken erachter (?!). Overigens.... agressief? Verre van. Volgens mij help ik hier iedereen alleen maar. Maar als je moeite hebt mijn manier van communiceren zal ik wellicht maar beter niet meer reageren dan. Dan hoeft ook niemand zich te storen aan mijn (wellicht directe) manier en hoef ik niet telkens in kleutertaal uit te leggen hoe ik dingen bedoel. Want vaak is het niet de schrijver die het verkeerd laat overkomen, maar is het ook de lezer die het totaal verkeerd leest als alleen die ene persoon het agressief opvat.
Oh jemig, wat een overtrokken reactie. Volgens mij is dit nu echt een typisch gevalletje 'wat je zegt ben je zelf'. Ik zeg dat ik soms moeite heb met hoe je reageert (en dat ik er verder dus blij mee ben, volgens mij hebben we hier een gezellig groepje). Daarnaast zeg ik dat ik misschien de enige ben, maar probeer ik je te helpen omdat ik weet dat een dubbel vraagteken bij meer mensen (geen idee of dat hier op het forum is, maar in het 'echte leven' in elk geval wel) zo kan overkomen en ik je daar juist voor wil behoeden omdat ik denk dat je het goed bedoelt.
Overtrokken reactie vind ik niet. Sommige dingen kunnen beter prive gezegd worden. En het gebruik van dubbele tekens (vraagtekens in dit geval) wordt op dit forum niet op die manier bedoeld. In Ellis haar post gebruikt ze zelfs 3 vraagtekens. Als 2 al als agressief wordt "gelezen", hoe lees je 3 vraagtekens dan? Verder vind ik het leuk om jullie hier te helpen en zal dat blijven doen omdat we daar toch voor zijn hier?
Sejh wat een leuke manier om het zo te vertellen! Snap dat hij het allemaal even moet laten bezinken haha. Heb je al contact opgenomen met een VK? Mijn cyclus is helaas altijd wel wat aan de lange kant maar gelukkig binnen de "normaal" marges. Tis alleen altijd zo lang wachten op een ei... Wish hoe ziet jouw kaartje er tot nu toe uit eigenlijk? Misschien kun je hem hier plaatsen dan kunnen we ook meekijken. Of heb je dat al een keer gedaan en heb ik dat gemist? Marb en RogiJuli ik bemoei me even niet met deze specifieke situatie... Maar in zijn algemeenheid geldt natuurlijk dat geschreven teksten anders opgevat kunnen worden dan ze bedoeld zijn. Of dat dan "ligt aan" de schrijver of de lezer is altijd de vraag. Ik ben zelf ook vrij direct dus neem niet zo snel aanstoot ergens aan, denk dat andersom mensen dat weleens zullen doen bij mij hihi. Conclusie is volgens mij dat we allemaal het beste met elkaar voor hebben! Ik persoonlijk waardeer in ieder geval ieders input. Dat gezegd hebbende. Ik heb binnenkort een gesprek met een kinderwensconsulent. Is iets nieuws bij ons in de regio en na 1,5 jaar denk je what the hell laat ik het eens proberen haha . Hebben jullie nog tips wat ik daar eventueel zou kunnen bespreken? Of ervaringen met een dergelijk gesprek? De HA van mijn vriend vindt het te vroeg voor een spermaonderzoek omdat ik in januari dit jaar zwanger ben geweest. Ik zou het zelf wel prettig vinden en hoop dat de consulent op dat punt misschien iets kan betekenen. Ongesteldheid hier is zoals normaal en temperatuur is ook weer op basaal dus daar niks spannend te melden.
Wollie ik snap jou hoor. Je verwacht een knaller en dan krijg je dit. En toch vind ik het een prima test. Nog even op de tanden bijten Maar ik snap je angst, ik denk nu ook steeds al; als maar alles goed gaat! Het is allemaal zo kwetsbaar! Nee Marb niet meer getest ga straks na werk even nieuwe testen halen en dan wil ik morge ochtend en zaterdag ochtend testen en dan kap ik ermee. Ook met tempen denk ik. Anders ga ik mezelf helemaal gek maken ben ik bang. Ach lieve dames, het leven is veel te mooi om zo op elkaar te reageren. Ik snap beide kanten maar we mogen toch wel zeggen wat we zien/horen/voelen? Zeggen dag iets zo voelt of overkomt betekent niet dat het zo is! Zou het mega zonde vinden als je zou vertrekken RoGi! Now kiss and make up want mijn hormonsters maken me aan het huilen (en dat deed ik al dagelijks, kun je nagaan ) Trouwens nooit geweten dat borsten zó pijn konden doen, mijn hemel!! Merk ook dat ik het echt héél moeilijk vind om mijn mond tw houden! Opeens begint ook iedereen tegen me te praten en ik denk alleen maar sssssssssh dalijk praat ik mijn mond voorbij 😂
Manaolana, ja ben best tevreden over de manier van het vertellen We hebben beide onrustig geslapen, het heeft toch best een impact zoiets haha. Maar ik ben helemaal in de wolken. Nee nog niet, wilde dat maandag na NOD gaan doen. Geen idee waarom maar voelt beter? Veiliger? Weet niet eens hoe je zo'n gesprek begint... Hoi ik ben Sej en ben zwanger? Oh wat goed dat jullie zoiets in de buurt hebben! Ik kan je niet goed advies geven maar zou wel over dat sperma onderzoek beginnen. Je bent anderhalfjaar 1x zwanger geweest, wil dan toch niet meteen zeggen dat alles van goeie kwaliteit is. Vind dat altijd een beetje raar. Vond het mega knap hoe je erin staat. Dat lange wachten tot ei kan ik me voorstellen dat dat lastig is
@Sejh1988 ahh wat een leuke actie is dat zeg! geniet er lekker van nu saampies @Rogijuli: jij helpt inderdaad altijd. een digitale dikke knuffel! Ik heb mij vandaag ook weer dwars door mijn wekker heen geslapen geen idee waar het aan ligt hoor -_- ben om 07.45 wakker geworden en moest al om 08.15 op werk zijn haha niet getempt dus vandaag, wel wat druk gevoel op de baarmoeder, en ook wat glibberige afscheiding bij het afvegen. De ovulatie testen waren gisteren nog negatief.. vandaag maar weer proberen
Yes, de kv gaf een dinkere streep aan, helaas de cb geen smily wel een donkerdere streep dan gisteren maar denk dat het wat zegt, kranpjes en steekjes van de ovulatie heb ik ook gehad vandaag en draadjes afsxheiding, morgen maar weer tempen en duimen dat het eitje er snel is Misschien ligt het aan mij maar het wachten en blijven waxhten werkt op mijn zenuwen hahah
Nou, ik ben er wel klaar mee. Van mij hoeft het zo niet. Ik dacht dat we hier een veilig groepje hadden, waarin we het ook konden zeggen als ons iets dwars zat, maar als ik het niet kan zeggen als ik iets naar vind dan hoef ik ook niet mijn angsten en gevoelens te delen. Ik zal wel drie keer nadenken voordat ik me kwetsbaar opstel voortaan op het forum. Ik wens jullie het allerbeste.