Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Balen Ellis :( Ik hoop zo dat dat eitje snel gaat springen en de clomid toch wat voor je gaat doen!

Gelukkig is alles goedgekomen Maan!! De wachtdagen zijn afschuwelijk vind ik, het kruipt zo langzaam voorbij. Maar je kaartje is goed :)

Mooie stijging Femme, maar wat ontzettend balen van je witte test :( Bah!

Ja Manaolana, dat wilde ik zo graag MvM. Vooral nu het voor ons zo makkelijk is gegaan. Niets liever dan aanstaande mama's een handje helpen!

Hoop dat je snel een mooie stijging hebt Starry!

Vandaag gelukkig niet zo misselijk als de afgelopen 2 dagen.
    Uurtje geleden alleen een flinke schrik, roze bloed na het plassen :( Ben rustig gebleven en een half uurtje later nog eens gaan plassen. Geen bloed bij de urine, wel wat bloed in mijn slip maar minimaal. Bij het afvegen bijna niet noemenswaardig maar toch niet leuk!

Toen vriend thuis was de VK gebeld. Maar die kan niets nu, uiteraard. Wel blij dat ik gebeld heb. Kan niet anders dan afwachten. Het hoeft helemaal niets te zijn, gewoon een geknapt vaatje. Als ik hevig ga bloeden, koorts of hevige buikpijn krijg moet ik bellen.
    Ik heb gelukkig geen krampen. Wel wat steken maar die heb ik vaker, ook voor de zwangerschap.
    Heb een maandverbandje in gedaan, daar zit echt een klein vlekje in, het is ook niet echt helderrood.

Ik houd me rustig en probeer er niet aan te denken. Ik kan er toch niets aan doen nu, behalve vertrouwen hebben in mijn lichaam. Stress is nooit goed (natuurlijk makkelijk gezegd :( ). Moet me enorm inhouden om niet steeds naar het toilet te rennen :)
    Duimen jullie voor ons?

2. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Sejh. Ik heb rond dat termijn rood bruin verlies gehad. Nooit een verklaaring voor gehad.

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Kan het zo zijn dat je temperatuur zakt voor je eisprong want ik heb vandaag een positieve test..

4. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Starry ovulatie? dat kan namelijk goed dag voor ei kan je temp dippen ;)

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Oh Sejh wat balen! Dat wil je gewoon niet... alles wat ik er rationeel over kan zeggen heb je zelf al benoemd dus dat kan ik alleen maar beamen voor je. Succes meid! Hopelijk blijft het hierbij. Ga duimen voor goede vibes!

6. sejh1988

sejh1988 Bekend lid

28 jun 2016
    763
    458
    63
    Taalvrijwilliger, activiteitenbegeleider (vrijwill
    Het valt gelukkig alles mee, poeh last van mijn schouders!!
    Alleen nog wat oud bruin gekleurde 'urine' op het wc papier en verder niets. Dus denk toch iets van een geknapt vaatje oid!

Starry dat zou goed kunnen dat je temp even dipt voor de ovulatie :)

7. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Ach sejh dat is even schrikken zeg! Het zal vast idd een vaatje zijn

@starry dat kan volgens mij wel. Ik zou het lekker gezellig maken aankomende dagen:)

Hier niks te melden, derde dag gelijke temp van 36,8 😶😶

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ik schok mijn eigen een hoedje toen wakker werd waa mijn temp maar 36.9 tot op de klok keek en het pas kwart over 5 was. lag nog in bed du ls ben verder gaan slapen en nu op normalen tijd was hij weer 37.1

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Vraagje: is het voor de nieuwere meiden een mogelijkheid om je tempkaart in je handtekening te plaatsen. (Mits je gebruik maakt van FF).
    Nu worden er dagelijks waardes genoemd en moet in dagen terugscrollen/lezen om te kijken hoe de temp dan in een grafiek moet vallen ;)

10. Wollie92

Wollie92 Fanatiek lid

19 apr 2016
    1.461
    11
    38
    Pff sejh hoe gaat het nu? Altijd schrikken he.. had ik ook toen dat bruinverlies maar aan bleef houden, volgende week de echo en vind het doodeng allemaal, hoop zo dat het goed zit allemaal.

Ellis jij weet zo te lezen ook niet echt waar je aan toe bent he :(? Hopelijk snel een ei voor jou.

Leuk dat er steeds meer dames zich aansluiten hier, rogi krijgt het druk :D

En waar is Marb??

11. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ben even aan het puzzelen welke link ik er voor nodog heb. nog een vraagje. Kan nu toch niet al klachten hebben. dit is de eerste keer in het afgelopen jaar dat als smorgens opsta misselijk ben tot me er toe gezet heb wat te eten dan gaat het wat beter. En als wel zo is moet ik al kunnen testen toch?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat Marb niet meer terugkomt, wat natuurlijk nergens voor nodig is (zoals wij allen al aangaven). Maar we kunnen haar niet dwingen.

Hopelijk laat ze zich snel weer zien hier.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Als kwaaltjes komen van hcg moet het hcg al zo hoog zijn dat een test dat zeker gaat aangeven.

Maar vergis je niet....progesteron kan dezelfde kwaaltjes als hcg geven helaas :(

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Ik dacht de bbl code ;)

15. manaolana

manaolana Niet meer actief

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dankjewel allemaal!!

RoGiJuLi ik heb wel altijd gezwollen borsten voor nod maar misselijkheid niet. Al kan dat natuurlijk een nieuw truckje van mijn lijf zijn. Als het goed is klopt het nu?

17. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hey meiden,

Maan t klopt nu idd.
    Sejh dat is schrikken he! Tijdens mijn zwangerschap ook 2 keer gehad, komt schijnbaar veel voor.
    Wollie! Hoe gaat t met je?

18. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Ellis je temp is gestegen!!maar niet op de dag dat volgens gyn je ei was :(

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Kv negatief. maar niet met ochtend urine :(

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Maan, je bent pas 8 dpo ;)
    Een witte test is dus niet vreemd en hoeft zeker nog niks te betekenen.

Deel Deze Pagina