Aug ben ik later begonnen met tempen... Hoop dat de gyno dit middel geeft! Zal t zeker gaan vragen.. wel ook ongi buikpijn.. progestoron bleek idd te laag het vorige bloedonderzoek.. zal nu dus ook zichtbaar moeten zijn..
Ellis de ronde dat ik zwanger werd van C was met utrogestan nu is het nog even afwachten hoe lang het deze keer zal duren voordat ik zwanger ben maar mijn eerste ervaring is dus positief! Zeker om vragen...
He bah Ellis! Ik heb niet veel verstand van de medicaties etc maar ik denk dat het indd verstandig zou zijn als je een vroege afspraak bij de gyn kn krijgen Hier nog niks bijzonders, de rode sraak nog aanwezig Wel begonnen met foliumzuur alvast deze maand
Officieel orale bolletjes, maar ze werken beter als je vaginaal inbrengt Daarom geven ze aan ze vaginaal in te brengen
Ellis, als ik je kaartjes achter elkaar plak en even niet let op je bloed dagen maar alleen je tempen dan kom ik qua temp uit op een lf van gemiddeld 13 dagen en een ei rond dag 16-17. Ik zou toch eens een ronde utrogestan gaan proberen voordat je verder gaat met clomid.
Volledig mee eens! ik denk dat jouw nieuwe cyclus eigenlijk start bij nu cd 9 bij beide kaartjes dus eigenlijk cd 1 moet zijn. dat betekend helaas dat je die clomid naar mijn mening ook op het verkeerde moment genomen hebt
Deed je dat nog niet wish? Want is wel vrij belangrijk he. 4-6 weken voor de conceptie wordt met klem aangeraden. Dus zou dat sowieso blijven slikken vanaf nu!
Echt? 😱 Dat wist ik serieus niet, bij mijn eerste begon ik er pas na mijn positieve test mee. Ik vergeet pilletjes ook wel vaak in te nemen maar dit keer ga ik het braaf doen 😬
Ellis wat heftig wat RoGi en Mamalap zegen klinkt heel aannemelijk inderdaad!! Ik zou je gyn gewoon bellen en een afspraak vragen. Ik heb net de poli van het moeder kind centrum gesproken. vind het nog altijd een verschikkelijke naam..... En met een beetje geluk kunnen we eind december terecht. en heb al geen goed gevoel bij ons streek ziekenhuisje alleen al omdat ze daar super veel fouten hebben gemaakt met mij en met ons zoontje. maar moeten er maar op vertrouwen.
Fijn dat er serieus naar je wordt geluisterd Maan! En eind december is het inderdaad zo. Omdat veel van ons al best een tijdje bezig zijn en ook al onderzoeken, medicatie etc. hebben vroeg ik me af of jullie ook al aan het kijken zijn naar een zorgverzekering voor 2017? Houden jullie daar rekening mee qua vergoedingen en zo? En zo ja, welke zorgverzekering zouden jullie dan adviseren? Ik hoop echt dat mijn temperatuur morgen omhoog gaat anders begin ik te twijfelen of de ovulatietest van zaterdagochtend wel positief was...
Fijn dat ze luisteren maan! Morgen heb ik een belafspraak met de gyn.. ben benieuwd! Zal in ieder geval jullie "idee" delen! Klinkt erg aannemelijk... Hoe gaat t bij jou Starry??
@ manaolana ik hoop dat je temp mooi hoog blinft! @ellis houd ons op de hoogte, hopelijk luisteren ze naar je @maan eindelijk wat schot in de zaak! Ik heb misschien een idiote vraag, kan het zo zijn dat een thermometer minder gevoelig is ofzo? Ik heb namelijk het gevoel dat de thermometer die ik gebruik niet goed is (vorige ronde had ik een andere die is nu stuk, geeft bij elke nieuwe batterij aan dat hij L is) heb er nu een van de action, maar hoe en wanneer ik ook mezelf temp het geeft de gehele dag door dezelfde temp Iemand enig idee? Is het verstandig om een andere thermometer te kopen? Welke gebruiken jullie eigenlijk?
low betekend niet de batterij maar de temperatuur te laag (low) om te meten. dat deed die van mij ook als ik hem aanzette in de lucht
Succes vandaal ellis!!!! Wish ik zou het niet weten ik heb de blauwe thermometer. Manaolana ik zit nu bij fbto en wilde dit kaar wel gaam vergelijken met mijn man zijn werk verzekering. Ik begin alles nu lastig te gaan vinden. hebben altijd gezecht dat geen mmm wil. Mede omdat ik al zo veel ziekenhuis gezien heb. maar de wens is zo groot. En nu de OFO gepland word. Denken we dat we er maar wel gewoon voor gaan!! Ik wil later geen spijt krijgen omdat we het 'niet' gedaan hebbn.
Goedemorgen dames! Ellis: mijn temperatuur is vandaag wat gezakt tov de afgelopen 2 dagen dus ik denk en weet haast wel zeker dat ik niet zwanger ben. Ik heb vandaag dus ook geen utrogestan ingebracht. Nu heb ik ook gelezen dat je temperatuur niet betrouwbaar is met utrogestan, iemand die dit weet? Want dan heeft het natuurlijk ook niet zoveel zin om te blijven temperaturen.. wbt zorgverzekeraar ik hou daar eigenlijk geen rekening mee misschien toch eens naar kijken.
echt?... Nou ik heb hem ook vaginaal ingebracht en aangezet, nog steeds een L Moet misschien vanaaf toch maar even opnieuw proberen
@Wish88 ik weet niet hoe dat met die L zit. Ik heb een thermometer bij Kruidvat gehaald, binnen 10 sec uitslag. Erg fijn vind ik hem. Helaas heeft hij me echter nog geen mooie temp stijging laten zien deze cyclus. Ik ben ook wel erg benieuwd naar die zorgverzekeringen. Ik ben vorig jaar nog snel overgestapt van FBTO naar Delta Lloyd aangezien die op dat moment betere vergoeding hadden voor bevallen in ziekenhuis. Maar als er aankomend jaar misschien onderzoeken nodig zijn ben ik erg benieuwd of er misschien een betere verzekering is.
Ik zie geen reden om aan te nemen dat het over is. Ik zou dus gewoon je utro innemen! Door Utro gaat wel je temp omhoog, maar bij sommige vrouwen werkt utro minder goed en komt de daling/bruinverlies door de utro heen. Je kan dus wel gewoon blijven tempen. Wil je wel 1 advies geven. Gebruik utro altijd tot 15 dpo. Dan een test doen op 15 dpo. Is de test negatief dan stoppen met utro (dan zakt je temp en wordt je ongi) en bij positief resultaat dus itro blijven gebruiken. Nooit eerder stoppen met utro dan 15 dpo en na een nega test.
Ellis de arts al gesproken? Steef waasdie uitgebreider? Ik heb alles vergoed gekregen inc reiskosten ronaldmacdonald etc bij fbto na de geboorten van onze zoon en zijn opnamens. Sorry voor de spelfouten vanochtend. ik heb even een baal dagje. Vandaag draakje naar de psz maar ik heb gewoon geen klik met de juffen. ze verwachten dat hij na 4x gaan al alles doed wat ze zegen. Toen hem vandaag ging halen zij ze C..lasie Zit. En echt op een manier of hij een hondje is en trok ze aan zijn armpjes Heb de oproep binnen en op 15-12 is een afspraak gepland. ik hoop zo dat het deze maand raak is en het niet nodig blijkt!! Wish wat lastig dat die het niet goed doed.