@ Wollie: En? Vandaag inderdaad lichtere test weer? Dan denk ik dat je ervan uit kunt gaan dat je je piek hebt gehad. Hopelijk dan morgen of overmorgen een hoge temperatuur! @ Sejh: gek he, als je lijf ineens wat anders doet dan je gewend bent Ik ben benieuwd of je deze ronde wel weer een ei hebt! Heb je nog met je vriend gepraat trouwens? Gaan jullie echt een pauze inlassen? @ Ellis: weer mooi hoog? Ik hoop van wel! Hier vanochtend niet getest in alle hectiek met de arm in het gips. Ik ben wel misselijk en moe, maar ik heb ook twee horrornachten achter de rug. Dus daar wordt elk mens moe en misselijk van Mijn temperatuur is erg hoog, maar dat is misschien omdat ik weinig heb geslapen vannacht (wel op gewone tijd wakker), dochter heeft bij ons op de kamer geslapen en had veel pijn en jeuk. Ik heb nog nooit in deze fase zo'n hoge temperatuur gehad, ook niet bij zwangerschappen. Wel als ik al 5 weken ben oid. Nou ja, morgen maar kijken wat ie doet. Wanneer zetten jullie je temp op sleep deprived?
Sleep deprived gebruik je als je weinig/minder geslapen hebt maar wel in bed lag (dus woelen/niet in slaap kunnen komen of later naar bed gegaan dan normaal)
Ja, dat weet ik. Maar ik bedoel: vanaf hoeveel minder. Ik neem aan dat niemand elke nacht exact evenveel slaapt. Dus als ik 's nachts 10 minuten wakker lig dan is dat voor mij heel gewoon bijvoorbeeld. Maar vanaf wanneer noem je het echt 'sleep deprived'
Als je normaal om 23 uur in bed ligt en rond 24 uur slaapt en dan 6 uur wakker wordt is dat normaal. Maar ga je om 23 uur naar bed en slaap je pas rond 1-2 uur en wordt je weer wakker om 6 uur, dan is het sleep deprived. Of wanneer je pas om 24 uur op bed gaat liggen tov de normale 23 uur. Dan is het ook sleep deprived.
@Marb ik doe straks om 5 uur weer een test. Ben wel misselijk en onderrug pijn en zere tepels, had ik de vorige keer ook na mijn piek dus we zullen zien, vind het wel spannend hoor of mijn ei wel daadwerkelijk springt dus elke ochtend als ik nu temp hoop ik op een stijging haha
Hey dames, Mijn temp was vanmorgen nog 37... maar helaas ook ongesteld geworden Woensdag belafspraak met de gynocoloog over hoe nu verder...
Test is weer negatief, alweer heel licht.. Dus ik reken die van gisteren maar als positief, vriend voelt zich vandaag niet zo fit dus vandaag komt er niet meer van maar dan zitten we nog wel goed toch met gisteren en eergisteren? Hoop echt dat mijn temp morgen of overmorgen gestegen is, ben zo bang dat ik geen eisprong heb.
He Ellis, wat naar Hoop idd net als de andere dames dat het geen 'echte' menstruatie is! Oeh Wollie, dan zit je wel goed hoor spannend! En jij Marb, nog getest? Wij hebben inderdaad besloten om het nog even te parkeren. Ik blijf wel gewoon tempen en we zullen condooms als bescherming gebruiken. Het ging echt heel goed met me maar heb toch een flinke klap van de molenwiek gehad, zowel fysiek als mentaal. Die had ik niet zien aankomen. Nu zal ik nooit 100% gezond zijn maar vind wel dat ik het zowel aan mezelf als ons(ze) kindje(s) verplicht ben om zo stabiel mogelijk te zijn. Ergens doet het me enorm zeer, want eindelijk was het zover! Maar het 'loopt' niet weg en we hebben nog even tijd. Het belangrijkste is dat het goed met me gaat. Want nu zwangerschapshormonen erbij lijkt me geen strak plan en stress tijdens de zwangerschap zit je ook niet op te wachten. Maar ik blijf jullie volgen! En vragen stellen als ik ze heb hihi. Ik duim voor jullie allemaal!
Is dit goed? Wel iets eerder wakker maar dat was ik gisteren ook wel. klopt de positieve ovulatietest zo?
Haha jeej! Maar kan hij nu ook gewoon schommelen dan? Dat het morgen bijvoorbeeld 36,7 is of moet hij nu wel 36,8 of hoger blijven?
Bij 1x terug naar 36.7 is geen ramp maar 2x 36.7 achter elkaar zou kunnen betekenen dat je geen ei hebt gehad
Oke want na het tempen ging ik plassen en toen nog eens meten puur uit nieuwsgierigheid of er zoveel verschil in zit en toen was hij 36,7 terwijl je toch zou denken dat als je uit bed komt je temp juist stijgt? Maar hij was wel echt 36,8 bij het ontwaken.
Wauw, mooie temp Wollie! Hier gigantisch naar beneden mijn temperatuur. Wel weer na een nacht met veel te weinig slaap (leuk zo'n dochter ) en ik weet niet eens of ik wel 3 uur achter elkaar heb geslapen. Maar ziet er toch niet zo best uit. Heb ook maar niet getest dus. Maar even kijken wat temp morgen doet. Het is op zich wel erg vroeg voor een menstruatie-daling, maar nou ja... Het ziet er ook niet bepaald 'zwanger' uit.