Dat is lief Wish, maar dan moet ie eerst maar eens goed om hoog . De stijging van vanochtend was nou niet echt om over naar huis te schrijven. Benieuwd wat ie morgen doet. Oh en ik gebruik ook de 10-seconden thermometer met flexibele tip van Kruidvat. Bevalt prima. Maan ik snap dat het een lastige situatie is. Ik zou eerst het gesprek de 15e gewoon eens afwachten en dan met zijn tweetjes eens goed nadenken over wat jullie willen. Steef wanneer verwacht je je eisprong ongeveer? Starry ik heb er niet echt veel verstand van maar wat RoGiJuli zegt klinkt heel logisch. Wat heeft de gyn daar over gezegd? En je had vanochtend ook maar een hele kleine daling toch? Als ik naar mijn eigen kaartje kijk is een verschil van 0.1 echt niks.
Nou vandaag een nieuwe thermometer gehaald bij de kijkshop, meet binnen 10 seconden. Heb em even geijkt met die van een arts en keam overeen @manaolana: benieuwd wat die morgen doet, heb je je kaartje biet in je handtekening? Of zie ik het over t hoofd? @Starry: volgens mij heeft rogi echt veel ervaring en kan er idd een kansje gewaagd worden door het te benoemen @maan zit er samen even met je man over en kijk wat jullie willen, hopelijk lukt t zonder de mmm maar het is iig een optie Ik denk dat ik vanaf morgen ga beginnen met de ovu testen om maar zeker te zijn dat ik hem niet mis Hoe doen jullie het trouwens met werk en testen? Gewoon tussendoor? Of pas in de avond na werk testen ?
Wish mijn ticker is van FF en als je die aanklikt kom je dus bij mijn kaartje . FF heeft vandaag een kruis gezet. Maar ik twijfel of hij wel goed staat en het niet CD22 zou moeten zijn. Wat denken jullie? Als ik de positieve ovulatietest weghaal dan blijft het kruis staan op CD21 maar wordt het wel een stippelkruis.
RoGiJuLi kan ik dat zelf aanpassen of is dat niet mogelijk? En zo ja, hoe doe ik dat dan ? Edit: ik maak van de 36.4 op CD21 gewoon 36.3 en dan haalt ie het kruis weg. Zal ie morgen wel weer verschijnen .
Starry je temp is weer terug. Ben benieuwd of je wel itro bent blijven gebruiken. Ellis succes met de belafspraak vandaag!
Goed om te weten RoGi! En in vorige post bedoelde in natuurlijk CD22 ipv 21. Ellis succes vandaag! Laat je even weten wat er uit is gekomen?
@Maan, ze kwamen vrijwel met alles overeen (met wat ik graag wil) alleen FBTO kon ik nergens vinden dat zij de eigen bijdrage (dus niet eigen risico) vergoeden. Dat doet Delta Lloyd wel (pakket dat ik heb gekozen)waardoor DL goedkoper werd. Vandaar de overstap. Ik heb vorig jaar helaas niet veel tijd gehad om me erin te verdiepen vandaar dat ik me er dit jaar wel meer in wil verdiepen. @Starry mooie temp! @Ellis succes vandaag! @manaolana, ik hoop dat mijn eisprong deze week komt. Ik ben sinds deze maand ook mijn cervical fluid aan het checken en ik vind het allemaal nog wel erg lastig om te herkennen dus misschien kan iemand mij helpen. (Bij deze alvast excuses voor de "vieze" woorden) Gisterenmiddag had ik eggwhite bij het afwegen op het wc papier. Dit zou betekenen dat ik het vruchtbaarst ben toch? Zou m'n temp dan niet vandaag omhoog moeten zijn gegaan of pas morgen? Maandagavond en gisteravond was het eggwhite maar ook sticky, dus mooi eggwhite slierten kunnen maken maar ook kleine klompjes. Of is het dan geen eggwhite maar oud zaad van de vorige keer klussen?
Echt waar 5 dagen! Thanks fijn om te weten. Die klompjes bij eggwhite nog iets om zorgen over te maken?
Mag ik dan voor maandag en gisteren eggwhite invullen in FF? Aangezien ik twijfelde heb ik maar notities gemaakt ipv iets ingevuld. En raden jullie aan om nu iedere dag te klussen of is om de dag genoeg?
Nou...gyno heeft dus niet gebeld grumbl.. ik heb de kliniek om 3 uur gebeld en hij was vandaag elders werkzaam..fijn dan.. morgenvroeg meteen bellen en dan zou de assistente erachteraan gaan dat hij morgen belt..en anders weet ik t ook niet wat te doen..
Ik heb een test gedaan en die was negatief dus ik denk dat ik gewoon maar ongesteld ga worden eind deze week of begin volgende week.
Ellis... zucht.. artsen :x Hopelijk kan je hem norgen wel spreken. Starry een nega test op 11 dpo hoeft nog niks te zeggen. Als jouw innesteling gisteren was is het normaal dat je nog nega test. Hcg kan je dan een dag of 2-3 daarna pas licht op een test zien