Wie is er nog allemaal bezig

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ellis2014, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    Haha spannen Manaolana!! En ik zou zelf ook al beginnen met testen rond 8/9 dpo xD

Nee dag klopt, ok verwacht mijn ei ook nog. Iet zo snel eerlijk gezegd denk pas ergens volgende week.
    Misschien een domme vraag, maar het basale temperatuir is dus mijn temp op dag 1 van de cyclus?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    #1242 RoGiJuLi, 13 nov 2016
    Laatst bewerkt: 13 nov 2016
    Nee. Je basale temp is de gemiddelde temp voor je ei (met uitzondering van hoge ongi tempwaardes).

Mijn temp voor ei was altijd tussen 36.3 en 36.5 met een gemiddelde van 36.4. Mijn basale temp is dus 36.4
    Ik had soms op dag 1 nog een temp van 36.7 maar die tel je dan niet mee omdat ik toen ongi was ;)

Ik jouw geval ligt je basaal ook op 36.4 en moet je 3 dagen minimaal 36.7 krijgen om van een ei te spreken (1e dag mag ook 36.6 zijn).

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

Hier is m'n temperatuur wel wat gezakt vandaag 0,2 graden maar nog geen bloed gespot, nu dat m'n test negatief is wil ik dan ook graag ongesteld worden.

Omdat ff een stippellijn heeft gezet ipv een kruis is misschien m'n eisprong toch iets later geweest en dan precies in de dagen dat we geen gemeenschap hebben gehad, zou dat kunnen? Ik heb manlief in ieder geval gezet dat we het gewoon om de dag "moeten" doen ook wanneer hij laat thuis is en ik al op bed ligt dan moet hij mij maar wakker maken ;) is voor hem en mij natuurlijk geen straf hahahaha gewoon net iets vaker..

Manaolana: ik had deze ronde ook vroeg getest elke keer zegt ik dat ik niet zo vroeg wil testen maar elke keer komt toch die test drang...gelukkig zijn de kruidvat testen niet zo duur ;) ik weet nog dat ik van mijn zoontje s'avonds toen ik m'n tanden stond te poetsen 1 hele felle steek kreeg die ik al die maanden nog nooit had gevoeld en toen dacht ik ja nu is de innesteling ;) ik weet helaas niet meer op hoeveel dpo dat was maar ik weet dat ik 4 dagen voor NOD een duidelijke kruidvat test had.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Starry nee jouw kruis staat echt goed zo ;)
    Reden van nog niet ongi zijn komt dus door het utro gebruik.
    Het is echt superspul voor je lf, maar er zit 1 nadeel aan en dat is dat je ongi pas een dag of 2 na het stoppen op gang komt.

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wat balen zeg. Afgelopen maand is het tot nu toe niet zo vruchtbaar geweest voor ons Helaas.

Mijn temp wisseld na mijn menstruatie best wel. Temp nu elke dag de zelfde tijd. alleen 2 dagen niet getempt omdat er even niet bij stil stond onze draak is nog altijd in monster modus met zijn oortjes. Donderdag eindelijk naar de KNO.

6. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Manaolana ik duim voor jou!

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zojuist bloed gespot :) 4 dagen na het stoppen van de utrogestan!

8. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16

Dankje Rogi! Ik snapte basale temp nooit haha
    Vannacht rond 0200 gaan dlapen en mijn temp 40 min later gemeten dan normaal en owhjah was er even om 03:40 uit geweest om de kleine uit bed te pakken dan zou de temp op discarded moeten toch?

@ starry gelukkig, nu na de rode zee weer beginnen met goede hoop! :)

9. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Fijn dat je bloed gespot hebt Starry en hopelijk is het deze ronde wel raak!

Mijn temp is gelukkig weer gestegen. Als ik een lf van 14 aanhoud dan is mijn NOD de 24ste toch?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Starry ..4 dagen??? Je bent toch gisteren pas gestopt toen je een witte test had en dus vrijdagavond de laatste utro ingebracht? (Althans dat vertelde je hier).
    Wel fijn dat het zo snel op gang is. Hopelijk daalt je temp dan morgen weer naar basaal?

Wish, idd op discarded zetten.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Vorige maand werd je op 14 dpo ongesteld en heb je dus een lf van 13 dagen.
    9 nov + 14 dagen is dus 23 november je nod :)

12. Steef85

Steef85 Bekend lid

24 okt 2016
    529
    41
    28
    Ik ben niet uitgegaan van de vorige twee temp-rondes aangezien dat stippelkruizen waren en ik toen nog oraal heb getempt. Mag ik dan toch een LF van 13 aanhouden?
    Bewaren

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Ja hoor :)

14. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Zo, dat is alweer even geleden dat ik hier heb gepost & meegelezen:$
    Balen Starry!

Afgelopen dinsdag ben ik voor het eerst bij de gynaecoloog geweest, vanwege mijn lange & onregelmatige cyclussen. Uiteraard gesprekje gehad, daarna inwendige echo gehad: alles zag er goed uit:)
    Ik had ook aan allebei de kanten genoeg eitjes zitten, alleen ze springen niet. Na afloop direct doorgegaan om bloed te prikken, de 25e heb ik de 2e afspraak staan om te bespreken wat hieruit komt & verdere stappen te ondernemen. Ze verwacht dat er met mijn bloed niets mis zal zijn, dat het probleem echt de niet-springende eitjes zijn, met een beetje geluk is het dus vrij simpel om toch zwanger te worden omdat ik blijkbaar wel enorm vruchtbaar ben.

Verrassend genoeg ook afgelopen week mijn eisprong gehad! Op dag 71, maar toch: hij is er toch geweest :D Loop nu al de rest van de week met een gevoel alsof ik ongesteld moet worden, heel irritant:(

15. manaolana

manaolana Niet meer actief

Gisteren niet getemperatuurd omdat ik niet thuis sliep en geen thermometer bij me had. Vanochtend echt een fikse dip. Nog maar net boven de coverline... Hoop dat ie mrgn toch weer omhoog schiet anders heb ik weinig hoop :(.

16. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Mijn temp doet vaag🙄

17. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Normaal stijgt hij pas naar mijn eisprong naar deze hoogte heb eergisteren wel buikpijn gehad zoals normaal voor eisprong. Maar heb dan veel te weinig geklust deze maand. 😌

18. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    @Manaolana: kan een nesteldipje zijn, ik hoop dat hij morgen weer mooi hoog is!

@Maan: heb je ovu testen gebruikt?

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Nee ik kan geen wijs uit ovu testen Helaas.

20. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    dan is het even afwachten inderdaad. misschien kun je wijs worden uit je afscheiding etc

Deel Deze Pagina