Wie is er nog allemaal bezig

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Ellis2014, Sep 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Irene FBTO zit je echt goed bij! Wij kregen giga veel vergoed met draakje.

2. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    Dan krijg ik een stippellijn... stel hij was vrijdag posu.. dan is mijn ei zondag gesprongen?
    Hellup? Haha😱😱😱😱

3. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    @maan wow dat is indd heftig (sorry ik lees net terug) maar wat raden de artsen nu aan dan? Is er eventueel een medicijn die gedurende ze gebruikt kan worden?

4. Irene1986

Irene1986 Actief lid

Nov 28, 2016
    473
    1
    18
    Goed te horen!! :)

5. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Uuhmm ik denk dan toch die eerste je ei. Volgens mijn kun je paar dagen na ei weer posi test hebben. Moet je even Google stond op een site waar je ook testen kan bestellen.

Ze kunnen niks meer verder van de week nog twee aanvallen gehad dat heel de dag hartslag van 202 slagen heb icm met boezemfibrilleren. Ik heb verschillende aandoeningen door elkaar en ben de eerste en enigste in deze maten ooit in het lumc. Dus de artsen weten het zelf ook niet. Moet van mijn Prof genieten en alles uit het leven halen. Als wij tweede kindje willen moesten we het vooral niet laten zij hij. Door het Brugadasyndroom mag ik geen medicatie trouwens en doordat al eerder in het ziekenhuis gereanimeerd werd na medicatie.

6. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    Ik heb echt geen idee😶😶😶 nu word ik letterlijk gek😂😂
    Wow dat is ook een heftige ervaring zeg! Hopelijk hoef je niks van dit alles nog een keer mee te maken zeg

7. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

Dec 14, 2014
    2,507
    1,223
    113
    Zie wel duidelijk dat je drie keer hoger word..
    Als ik zo naar je kaartje kijk denk ik toch wat ff zegt.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Ellis, heb je al last van bloedverlies?? In je vorige rondes was dat nu al bezig :D;)

9. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Weer gezakt. Betekent in mijn geval 9 vd 10 keer dat vandaag of morgen ongesteld word:(

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    K vind het nog wat vroeg voor een ongi Maan.
    Ik verwacht hem bij jou pas over 2 dagen ;)

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Nee! Helemaal niks! Alleen ongi gevoel.. vlagen van misselijkheid en doodmoe....

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Dat zijn de bijwerkingen van de utro helaas!
    Maar wat fijn dat het ook bij jou werkt..... precies zoals ik weken geleden al aangaf toen je met clomid begon :D

13. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

May 7, 2014
    903
    238
    43
    Ja dat had ik ook in de gaten.. bijwerkingen zijn ook al gelijk zondag gestart.. alleen het ongi gevoel gisteren pas.. ben echt benieuwd.. over n weekje testen..

14. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ellis wat goed! Ga echt zo hard duimen voor je dat dit de oplossing gaat zijn en dat je over een weekje een mooie test hebt!

15. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    Spannend ellis! Is ga voor je duimen!
    @manaolana wow jou chartoverlay is wel indrukwekkend haha heb je de premium membership?
    @maan ik denk dat je zondag nog even moet testen... ik denk zelf dat het wel raak is bij jou
    Hier nog even in de war... stel dat het ei op zondag is gesprongen dan zit ik vandaag op 5dpo.. en als hij echt op dr dag is gesprongen wat ff zegt dat zit ik op 11 dpo... wel een groot verschil om te testen haha

Wat denken jullie?

16. manaolana

manaolana Niet meer actief

Haha ja premium idd Wish :D.

Wish ik vind het lastig bij jou. Ben je toevallig bij de tweede stijging overgestapt van vaginaal op anaal? Of juist bij de eerste stijging? Want dan zou dat het eventueel kunnen verklaren. Dat verklaart uiteraard niet die ovulatietest maar die is sowieso lastig te beoordelen voor ons omdat de foto veel later is genaakt. Je kunt wel in een cyclus meerdere keren een LH-piek hebben. De piek garandeert niet dat je ei ook daadwerkelijk springt.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat RoGi er van vindt ;).

17. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    Met rectaal en vaginaal heb ik geen verschil, volgens mij ben ik er vorige week woensdag of donderdag mee begonnne maar ik had de eerste paar keren beide temps gemeten en kwam exact op et zelfde uit

Het is gewoon gek haha ik heb iig omo wit getest vandaag

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Rogi blijft bij de melding die FF doet.
    Dat klopt meer bij de tempen (ook vergelijkbaar met vorige maand) en haar afscheiding. :)

19. Sunshine007

May 29, 2015
    82
    11
    8
    Hai dames, zou ik ook een vraagje mogen stellen? Temp. Elke dag rectaal zelfde tijdstip voor opstaan en heb een behoorlijk constante temperatuur: voor ovulatie 36.4 , dag na 36.7 oplopend tot 37 daarna. Hoewel ik van plan was niet met ovulatie testen in de weer te gaan, kon ik me niet inhouden.. nu had ik do. Ochtend geen positieve ovulatie test, rond 18:00 wel smiley van de CB test. de vrijdag ochtend al direct temp. Verhoging, terwijl ik die temp verhoging pas za. Had verwacht. Kan ik dan een hele korte LH piek hebben gehad ofzo? Ik temp. Altijd rond 6:15 AM. Zit ik dan nu idd op 8DPO, zoals FF aangeeft? Alvast bedankt....☺

Attached Files:

20. Wish88

Wish88 Bekend lid

Jan 31, 2014
    893
    0
    16
    We wachten het af ... morgen en overmorgen even geen testjes meer... denk dat ik zondag of maandag ga testen als ik niet ongi ben

Share This Page