Ik kom er ook bij, ik ben nu 12 weken en 2 dagen. Gisteren de eerste echo gehad. Het is zo prachtig om te zien, maar ook eigenlijk heel onwerkelijk. Ik vind een zwangerschap zoiets bijzonders! Ik heb al wel een buikje. Ben heel erg slank van mezelf en mijn man moet nu al steeds lachen om mijn buik. Hij vindt het geweldig! Maandag moet ik weer naar de vk, ik hoop dat ze naar het hartje gaat luisteren. Dat lijkt me prachtig om te horen. We hebben het hartje wel uitbundig zien kloppen op de echo. Oh en dames, wat ben ik blij dat we de 12 weken grens voorbij zijn!
vinden jullie het ook zo langzaam gaan, of ben ik gewoon ongeduldig?? ik hoef nog niet te bevallen hoor, maar de weken gaan niet echt hard voorbij!! ach, zit tussen me oren. zal niet meer zeuren. hihihi.
Wacht maar tot je kleine er is, dan denk je bij jezelf wat is het toch snel gegaan, haha. En heel cliché maar dan gaat de tijd nog sneller.
happygril: wij hebben niet de nekplooimeting gedaan wij vonden het ook niet nodig loop ook geen risico en de 20 weken echo leten wij wel doen we willen graag weten wat het word en of alles veder wel goed is mamalien: mijn buik is volgens mijn partner en een goed vriend wel wat gegroei ik zelf zie het nog niet ik merk wel dat mijn broeken niet echt meer passen heb er nog 1 die nog echt goed zit de rest is te strak of krijg ik al niet meer dicht groetjes femke
hahahaha leuk 2 linda's hier heheheheh maar de 20 weken echo wil ik wel doen wegens als alles wel goed zit en geen foutjes in de babie zit en wij willen heel graag weten wat het word ik hoop zo op een meisje heheh leuk een zusje voor jalina dan scheeld het maar een jaar
Femke ik wil je niet ongerust maken maar wij kregen juist te horen bij de verloskundige *toen wij voor de nekplooimeting gingen* dat families waarbij het niet voorkomt de kans juist groter is dan bij families waar het wel in voorkomt, vondt het zelf een beetje apart maar ja. Mag ik ook meedoen dames? ben alleen over de 14 weken heen
hallo dames hoe voelen jullie eigelijk ??? ik heb nog wel last van koppijn en moeheid maar dat gaat wel over hoop ik want heb nog een kleintje van 9 maanden in huis die al 10 kilo weeg hehehe maar wel 75 cm lang wij hebben ook niet gedaan om te zoeken na down omdat ik nog 28 ben en mijn vriend is nog maar 26 en ik wil na me 30ste geen kinderen meer volgens mijn VK kun je beter voor je 30ste kinderen nemen heb je minder kans op risco's en ik zie mezelf niet zitten op me 35ste nog een kleine te nemen terwijl hij pas 10 als jij 45 ben vindt ik wel beetje te oud maar zo denk ik er over hebben jullie al de 20 weken echo afspraak staan hier wel 17 juni heb ik me 20 weken echo zo spannend en hoop zo op een meis hebben jullie ook hyves of??? groetjes linda
mooi is dat he om je kleintje te zien je buik groeit bij de eerste in het begin heel langzaam maar bij de 2de of de 3de gaat het heel snel maar gelukkig heb ik nog geen buikje maar komt van zelf wel
Ik kan ook niet wachten op de 20 echo.. we zijn zo benieuwd, ons maakt het niet uit wat het is als het maar gezond is.. Mooie naam trouwens van je dochtertje! Sja het kleintje van 9 maanden vraagt natuurlijk nog veel aandacht en energie nu.. dus het is extra vermoeiend voor je, petje af hoor! Ik heb wel hyves, stuur maar pbtje als je mn hyves wilt
Hoi hoi, Ik ben sinds eergister 12 weken zwanger. Het is voor ons de tweede. Onze dochter word in oktober 2. Ik ben 9 nov uitgerekent. Ik moet volgende week do weer naar de vk en ik hoop dat ze dan het hartje gaan luisteren. Wat betreft mijn buik: Ik draag nu wel positiekleding omdat ik merkte dat mijn gewone broeken te strak gingen zitten. Ik kreeg daar toch wel last van. Maar nu moet ik wel zeggen dat ik wel een buikje van mezelf heb. Maar ik heb nu zoiets van: iedereen mag weten dat ik zwanger ben dus ik laat mijn buik gewoon lekker hangen! Dus dan zit positiekleding wel zo lekker. Een echte zwangerschapsbuik heb ik dus nog niet echt, maar het begint wel te komen. Liefs J
zeker vraag een kleintje van 9 maanden heel veeel aandacht maar jah daar leef ik voor ben lekker thuis mama dus lekker alletijd voor onze jalina en dankje wel dat je de naam mooi vindt bij ons maakt het eindelijk ook niet uit wat het word maar een meisje zal wel leuk zijn trouwens we hebben ook een mooie naam voor een meisje dus jah kan niet wachten om hem te gaan gebruiken heheheh
Fijn dat je over de 12 weken grens heen bent Jelisa! Hahaha het gekke is nu ik zwanger ben probeer ik mn buik niet meer in te houden, heb van mezelf een klein buikje maar nu heb ik zoiets van 'hij mag gezien worden!' nu helemaal nu het begint te groeien Moet alleen van het weekend een positiespijkerbroek halen, zit wel zo lekker.. heb nu nog mn rokjes aan maar keer weer een spijkerbroek is ook wel fijn.
hoi jelisa en welkom mooie covernaam heb je die gebruik ik ook hehehe ik heb ook een heel klein buikje van me eigen maar da is gekomen door me eerste maar nu lust ik bijna niks meer behalve frikandelbroodtjes en harde broodtjes met kaas of zoute ham maar warm eten gaat er heel slecht in
ik ben 29 okt. uitgerekend, en heb gister toen we het hartje bij de vk voor het eerst hebben gehoord ook een aanvraagformulier meegekregen voor de 20wkn echo dus v/d week ff bellen!! ik vroeg me nog af; gister hebben wij het hartje gehoord maar wel ver weg omdat het waarschijnlijk diep ligt wie had dit nog meer? en wij hebben 15 mei een pretecho om te kijken wat het wordt wie wil of gaat dit nog meer doen? en ik heb sinds gister lichte krampachtige druk in deonderbuik net boven het schaambot/been zijn er nog meer die dit hebben en zou het gewoon groei/bandenpijn zijn!? fijne zwangerschap allemaal!! liefs sabsje
Als je maar eet, maakt niet perse uit of het nu warm eten is of broodjes.. Ik lust sinds deze week weer beetje warm eten, daarvoor zat ik ook heel gezellig aan de broodjes en boterhammen haha