wij hebben ook gisteren hartje gehoord, maar wel erg diep, ze moest goed zoeken, dit komt ook omdat ik niet echt slank ben, haha. maar ja gelukkig wel gehoord! Ik ben trouwens 7 november uitgerekend en eten doe ik ook niet al te best. Gaat wel weer beter sinds deze week moet ik zeggen
Happygirl: straks als je wat verder bent zit het kindje niet meer achter je schaambot en kan je het sneller horen Nu kruipt het kindje langzaam achter je schaambot vandaan. Ik ben ook niet 1 van de slankste, bij mij moest ze toen ook goed zoeken met 12wk en 2 dagen, zat net niet meer achter mn schaambot. wat een mooi geluid is dat het het hartje net een treintje die voorbij zoeft
thanks we moeten het nog vertellen namelijk wel beetje erg laat maar beter laat dan helemaal niet tog ???? is het ook z'n lekker weer bij jullie?? hier is het wel 24 graden heerlijk
Inderdaad beter laat dan niet, dan heb je ook meer zekerheid he! Het is hier heerlijk weer, zit alleen binnen op kantoor Wil naar buiten, lekker door het park lopen bij ons met de pup
Jeetje mooie echo hoor ook al zo eigenwijs om de rug toe te draaien haha. Zo lag die van ons ook voor de nekplooimeting, moest toen een stukje gaan lopen zodat het anders kwam te liggen. Daarna lagtie lekker te duimen.
deze babie wou helemaal niet stil liggen niks dan bewegen van hot naar daar springen ze wouden het hardtje te luisteren ho maar lukte dus totaal niet de kleine babie was te druk bezig in me baarmoeder zelfs de VK kon het hardtje moeilijkte pakken krijgen omdat die zo veel beweegt en dan was met 11 weken en 6 dagen terwijl me dochtertje stukken rustiger was dit is trouwens onze dondersteen van 9 maanden ik zit lekker met me laptoppie in de tuin heerlijk in de zon de kleine ligt lekker te slapen die was dood op en geeft der eigen heel moeilijk rust
Ik zag de foto's van je prinsesje op hyves, echt een mooie meid! haha ach als ze zo bewegelijk zijn is het goed he beter dat ze heel stil liggen dat je gaat twijfelen van 'zit het wel goed' Ik had in de middag de echo voor de nekplooimeting en savonds konden we het hartje gaan luisteren bij onze VK.. heel even haha daarna had de kleine genoeg van het gefriemel en liet zich niet meer vinden. Het was meer van 'ok mama en papa hier ben ik en nu ga ik weer weg' hahaha
Dames, in het bevallingslijstforum kunnen jullie kletsen met mamma's die net zo ver zijn als jullie zelf. Hier vinden jullie de maandmamma's: Bevallingslijst forum - Zwangerschapspagina Om het overzicht te bewaren doe ik deze op slot. Groetjes, Josien