Goedemorgen, Over 2 weken gaan wij heerlijk een weekje naar Turkije. Nu past mijn bikini me niet meer (al enorm aangekomen, mede door overstimulatie) en wil ik een nieuwe kopen. Maar kan ik eigenlijk wel zorgeloos met mijn buik in de zon (zal af en toe zijn, ik ga er niet de hele dag voor liggen) of is dan toch een badpak beter? Gr. Anoliesje
Ik heb in mijn eerste zwangerschap altijd een bikini gedragen en zal dat nu ook weer doen. Gewoon goed insmeren want je huid is wel wat gevoeliger voor de zon
Volgens mij kan je prima een bikini aan hoor. Ik vond het zelf niet zo'n prettig idee (draag normaal wel altijd bikini's maar met mijn buik vond ik het niet zo mooi) maar een badpak vond ik ook weer zo wat. Dus ik heb een leuke tankini van Noppies gekocht. Ook nog een optie dus!
Wij vertrekken over 2 dgn richting Turkije Ik draag bikini's mijn buik is nog vrij bescheiden dus een tankini zit dan niet heel mooi. Ik heb wel een goede zonnebrand gekocht met factor 30 en zal wat vaker onder de parasol verblijven dan normaal
Ik heb gewoon een grotere bikini gekocht. Ik ga nooit in de volle zon (zonneallergie) en smeer me goed in. En ik heb een hoed gekocht om mijn gezicht extra te beschermen.
Ik heb toevallig gister een nieuwe bikini gekocht omdat de bovenkant niet meer paste. Heb wel nog even een badpak gepast, maar ik vind dat echt 3 keer niks, voel me net een oud wijf dan
Ik ga over een paar dagen naar de zo'n en heb een bikini aan. Vorige zwangerschap met 36/37 weken ook met bikini naar het strand geweest. Prima te doen hoor.
Het ligt er helemaal hoe jij je zelf voelt. Ik heb 3 weken geleden nog gewoon met ene bikini gezwommen. Maar het is wat je zelf prettig vindt