hier nog iemand op de wachtbank, slaap al een tijd slecht. ook al een keer inslapers gekregen omdat ik echt op was (voor 3 dagen) en nu is het helemaal niet te doen, me buik doet zeer in bed. veel harde buiken en extreem veel vocht vasthouden in me benen en voeten. ze hebben vorige week al gekeken of ze konden strippen maar toen was het nog net niet gunstig genoeg:x zit niets anders op dan afwachten wil nu toch wel ons 2de kleine prinsesje in onze armen sluiten
tricia hier ook zo: hou ontzettend veel vocht vast vooral in mijn voeten en benen, hoop echt dat ze plek hebben voor woensdag om in te leiden
Ik loop (nog) niet overtijd, maar ken het ongeduldige gevoel absoluut... Ben bij onze dochter met 41+5 ingeleid, pfff, ik kon niet meer Maar morgen wordt je sowieso ingeleid toch (mits ze plek hebben?) Dus wilde je even heel veel succes wensen voor morgen! Nog maar even en je hebt jullie kleintje in je armen!
sila24, heb vanmorge de verlos opgebelt omdat de vocht in me benen en voeten zo'n ontzettende pijn doet. en me rug t ook begint, me lichaam is gewoon op voor mijn gevoel. zojuist naar aanleiding daarvan controle thuis gehad en me bloeddruk was wat te hoog, moet nu op mezelf letten ivm mogelijke zwangerschapsvergiftiging. ons meisje deed het nog goed in me buikkie en na inwendig onderzoek is er gebleken dat ze konden strippen dus ook dat is meteen gedaan. de komende 12uur is het dus spannend, ben benieuwt t werkt. moet wel zeggen dat ik al behoorlijk wat extreem harde buiken heb gehad. hoe gaat t bij jou??
Oh dat gevoel heb ik dus ook, dat mijn lichaam het dus gewoon niet doet. En mijn benen vooral bij mijn enkels en bij mijn knieen doen zooo'n pijn he door al dat vocht. En ademhalen lukt heel moeilijk omdat ik volgens mij ook bij mijn longen enzo vocht is opgehoopt ( volgens mijn man kan dat niet ) maar denk het wel. En een paar weken terug dachten ze dat ik ook zwangerschapsvergiftiging had en moest ik om de 2 dagen naar het ziekenhuis voor ctg , urine en bloed test steeds gelukkig had ik niks. Hoop dat het bij jou ook meevalt. Fijn dat het strippen wel is gelukt, bij mij lukte niet omdat alles gewoon dicht zat. Duim voor je dat het doorzet en je snel mag bevallen.
Ik heb nog een paar weken te gaan, maar ben nu al bang overtijd te gaan.. Lijkt me erg vervelend!! Succes en hoop dat het gauw mag beginnen!!
Gisterenmorgen om 5 over 7 zijn wij de trotse ouders en grote zus geworden van een lief klein prinsesje ze heet JOANNE weegt 4180gram en is 55cm lang. Weer een snelle bevalling gehad van 3uur en 35min, t begon met mijn vliezen die braken om half 4. het was goed te doen op de laatste 3kwartier na. nu lekker genieten met zijn 4tjes!!!!! sila24 jij ook al bevallen??
Hier ook aan het wachten!! En ben het al aanrdig zat... moet dinsdag weer op controle en hopelijk willen en kunnen ze met strippen!! En anders vraag ik of ik met 41 weken ingeleid mag worden!! Me zoontje is met 38+5 geboren en hier leef je dan zo naar toe!! En het rommelt ook steeds maar het zet maar niet door!!! Doen jullie nog speciale dingen om de boel op gang te helpen?? Hier van alles hihi heb al ananashart gegeten en gisteren ff gezelligheid met me mannetje had daarna wel krampen maar vannacht veder niet wakker van geworden. Ook nu wel zo nu en dan krampen en veel harde buiken maar niks wat er echt op lijkt...