Ik heb de hele nacht rommelig geslapen omdat ik superharde buiken kreeg!En erge krampen..Weet iemand of dit erg is?En wat het kan zijn?Ik ben nog maar 28 weken zwanger..Tnx...
Ik heb geen idee of het erg is... Harde buiken zijn wel normaal, maar veel achter elkaar en pijnlijke is niet goed geloof ik. Maargoed, ik zou ff de verlos op de hoogte stellen. Succes!
hoi eline, ik zou idd als ik jouw was ff vk bellen die kan je meer vertellen. gr saskia enne succes ermee
af en toe harde buiken is normaal, maar zoals jij omschrijft zou ik toch even navragen bij de vk, harde buiken zijn voornamelijk vervelend...
Harde buiken zijn wel goed maar ze moeten niet pijnlijk zijn en te vaak. Dan moet je het rustiger aan doen. Heb je gisteren veel gedaan? Ik zou voor je eigen geruststelling even bellen. Succes!
harde buiken kunnen ook wijzen op een blaasontsteking.... even je vk of ha bellen....dan krijg je vast een verlossend antwoord waar je wat mee kan...suc6
HeeY Bedankt voor jullie reacties..Nou ik ben net klaar met een kuur van een blaasontsteking haha.. Op zich ben ik niet echt drukker dan anders..heb gewoon een druk leventje maar niet het gevoel dat ik teveel doe.. het is gewoon wel vervelend geweest vanacht..vandaag had ik overdag minder pijn maar wel veel harde buiken..ik zal maandag even naar mn vk bellen..