Hallo allemaal, Sinds vorig jaar januari gestopt met de pil en sindsdien aan het proberen. Helaas nog steeds niet gelukt. Vorige week woensdag kreeg ik (2 dagen voor dat ik ongesteld moest worden) last van lichte afscheiding. Daarnaast kreeg ik meer last van mijn darmen, ben ik snel moe, voelen mijn borsten wat steviger aan. Dus natuurlijk goede hoop dat het deze keer raak zou zijn. Vanmorgen zwangerschapstest gedaan (eigen merk apotheek)-> vierkante vakje een streep, ronde vakje eerst helemaal lichtroze, maar dat trok later weg. Negatief of overnieuw testen en zo ja wanneer dan? Wie heeft hier ervaring mee? Groetjes, Little
Zou meteen nieuwe andere test doen! Van Kruidvat bijvoorbeeld. Als je echt al wat langr overtijd bent hoef je het niet met ochtend urine te doen. En als je net overtijd bent zou ik wachten tot morgen ochtend. Succes en laat je het weten wat je gedaan hebt en wat dan de uitslag is?
Als je het volhoudt zou ik nog 2 dagen wachten met testen. Ik teste op mn NOD ook negatief en 2 dagen later gewoon positief.... Suc6 iig!
Ik heb vanmiddag gelijk een nieuwe test gekocht. Ben nu 4 dagen te laat, maar wacht denk ik toch nog even voor ik opnieuw test. Ben namelijk zeer onregelmatig met mijn ongesteldheid. Jullie horen het nog wel.
hoihoi ik heb ook eigen merk test gedaan zie album en bij mij werd ie eerst helemaal roze toen de urine erdoorheen liep daarna kwam er in het ronde venstertje (die het verste van de dop zit) gelijk een streep en ook in het vierkantje venster stond het streepje dus ik zou hem overnieuw doen ben benieuwd succes groetjes
Helaas hoef ik geen nieuwe test meer te doen, ben vanmorgen ongi geworden. Bedankt voor jullie reacties