Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ja en aangezien ik daarvoor al een keer naar de dokter ben geweest ik werd toen doorverwezen naar een sexuoloog maar moest er wel via de gyn komen(omdat het allemaal na de bevalling is begonnen dus daarmee te maken heeft en je dan in het ziekenhuis mag zodat je niet hoeft te betalen ervoor) maar de gyn heeft me tegen gehouden en wilde het eerst zo even afwachten en eerst maar zwanger worden omdat hij dacht dat het daar allemaal mee te maken had en mocht dat allemaal niet zo zijn dan kunnen ze altijd nog even verder kijken, dus ja ik weet ook allemaal niet meer wat ik ervan moet denken en wacht het maar af en blijft het maar even een moeten tot ik zwanger ben (wel balen dat het zo moet want dat was voor me vorige zwangerschap helemaaaaaaal geen probleem!)
    Maar ja dan zie ik daarna wel weer verder.....

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Roxie, zeker fijn dat je serieus wordt genomen. Hopen dat er niks ernstigs aan de hand is.

Debster, nou ik vind het allemaal wel wat. Zou het zeker wel in de gaten houden, ach misschien wordt bij de volgende zwangerschap alles wel weer hersteld;) maar hoop meer voor je dat het dan beter gaat qua bevalling.

Paula voel jij al een opkomende ongi of nog steeds niks?

3. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ja ik hoop het ook ja mocht ik weer zwanger worden dat de bevalling en daarna allemaal wat beter verloopt want heb het best wel heel zwaar gehad daarna en daarom vind ik het best een beetje eng....hihi;)
    Maar ja ik moet gewoon maar denken dat is ook allemaal maar tijdelijk en ik heb er iets heel erg moois voor terug gekregen dus niet meer aan het verleden denken maar vooruit kijken :)

Wat is het weer stil hier dames...........
    Ik merk wel dat ik ineens weer even verslaafd ben hier haha is weer even zo een periode dat je ik er weer ineens mee bezig ben maar dat komt vast dor die testjes en dat wil ik dan weer even kwijt he want verder weet niemand het hier dus dan kan ik hier me ei kwijt...maar als jullie het goed vinden hou ik dat ei nu even lekker zelf :p;):D

En paula? al iets idd?

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Morgen dames :D

Iedereen lekker geslapen?

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Goodmorning ladies,

allemaal goed geslapen? Ik ga vandaag naar Maleisie...joehoe naar mijn mannetje, heb er zoveel zin in!!!!!!

Debster het viel me al op dat je er ineens weer zoveel was, lekker je ei kwijt, maar dat ene ei mag je inderdaad zelf houden:D:D
    Nog een test gedaan en gisteren nog geklust??? Ging het nu beter?

Blike jij ook bijna vakantie, lekker hoor. Is er alweer sneeuw bijgevallen?

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @Igor, oeh veel plezier in Maleisië meid!! Geniet ervan!!! :D

7. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ igor: fijne vakantie!

@ blike: wanneer gaan jullie weg?

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @sheltie, morgenavond vertrekken wij :) Morgenmiddag nog de laatste dingetjes doen... kan niet wachten!

9. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen!

Igor, een hele fijne super gave vakantie gewenst!!! neem wat zon mee terug voor ons!!!

Blike, jij ook alvast een super leuke vakantie gewenst, geniet ervan!!

en Debster, als je het zo vol kan houden dan is dan misschien het beste, aangezien je natuurlijk niet weet hoe het na de volgende bevalling is... Sterkte met alles, vind het best heftig allemaal.

Hier vandaag ongesteld geworden!!! joehoe! haha, NOT! maarja, had het deze maand wel verwacht dus geen teleurstelling. Nu op naar een goede maand, zonder griep en zonder een operatie.
    Ronde 6 alweer... wat gaat dat toch snel eigenlijk. Maar deze maand gaan we er ECHT voor. Ik ga weer ovu testjes halen en omdat ik nu een cyclus had van 27 dagen kan ik er wel vanuit gaan dat het tussen de 25 en 28 dagen blijft dus kunnen we gericht klussen deze maand. Verder kijk ik niet meer naar mijn afschieiding want die komt bij mij blijkbaar pas een paar dagen later. Heel vreemd maar dat valt me de laatste maanden wel op.
    Dus helaas dames, weer geen nieuwe zwangere erbij :(

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    shit paula.... balen voor je :(

11. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ paula: balen meid. We gaan er samen in de volgende ronde voor ;)

@ blike: heerlijk eventjes op vakantie. Alvast heel erg veel plezier en geniet er van.

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike jij ook een hele fijne vakantie, viel spass!!

Paula balen van je ongi, maar je had het deze maand al een beetje verwacht toch? Net als ik dus ik doe waarschijnlijk ook mee met jou en Sheltie in de volgende ronde.

Begin al wel 9 dagen na je 1e dag menstruatie met je ovutesten he anders kan je je ei missen, omdat je nu korte cyclussen hebt.

13. sheltie

sheltie Niet meer actief

heeft er nog iemand belang bij een kortingskode van zwanger & kids? Geldig bij bestelling voor 1-2-2011.
    Ik heb nog 9 ovutesten over, dus daar red ik het wel mee komende maand.

14. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden

Ben ik ook weer even hihi,
    igor; Fijne vakantie meid!! lekker hoor geniet ervan!
    Gisteren hebben we niet meer geklust :( heb het maar opgegeven weer voor deze ronde....
    Heb vandaag nog een test gedaan en die was wel iets lichter maar ving eigenlijk best dat hij lang "bijna" positief blijft zeg maar...zal wel normaal zijn.
    Had vanochtend nog wel vruchtbaar slijm weet ook niet hoelang dat blijft? ik heb geen steken meer alleen continu dat zeurende ongi gevoel en soort van zwaar gevoel in me onderbuik en moet veel plassen terwijl ik bijna niks drink maar ja voor deze ronde hebben we denk ik gewoon DE kans gemist en dan zal de volgende ronde wel weer ver weg zijn want als me cyclus weer zo lang word dan zitten we alweer tegen april aan!
    Ach ja dat zien we dan wel weer eerst deze 2 weken eens afwachten en kijken of me ongi dan ook echt komt zodat ik dan iig weet dat het me ei is geweest die ik heb gevoelt en kan ik daar volgende keer rekening mee houden, ik weet nu wel echt hoe vruchtbaar slijm eruit ziet dus is wel zo handig!

Blike; Jij ook lekker op vakantie morgen, lekker allemaal hoor jullie staan er beter voor hihi.

Paula; jammer meid maar ja je had er al rekening mee gehouden he! op naar de volgende ronde zonder hindernissen en dat moet wel je goeie ronde zijn!!

Sheltie; Heb je ook al zwangerschaps testen liggen? anders kan je die toch al bestellen met die kortingsbon?
    Ik heb ook nog best veel ovutesten maar als de volgende cyclus weer zo lang is dan heb ik die ook wel echt nodig haha

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Hoooi Hoooi,

Daar was ik weer! Ik zie dat luca in Parijs zit en igor is ook vertrokken, hoop dat jullie het naar de zin hebben!

Paula en Sheltie, balen meiden, had echt ergens gevoel dat t goed zat bij jullie, jammer!!

Dinsdag op het vliegveld een ovu test gedaan, deze was positief!!! Alleen had ik verkeerd gekeken en zag de donkere streep aan voor de controlestreep haha! In principe geen probleem want positieve ovu test betekent dat je eisprong plaats gaat vinden tussen 24-36 uur, toch? We hebben wel maandag middag en gister (woensdag) nacht seks gehad, dus hoop dat voldoende was!! Ik ga zo weer een testje doen, kijken of die lichter is... Dinsdag was de teststreep dus donkerder, gister even donker.

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @aljaa, klusze jij!!

@debster hoe bedoel je dat? dat we er beter voor staan? financieel bedoel je?

17. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Nee haha gewoon dat jullie er beter voor staan omdat jullie jij en igor lekker op vakantie gaan terwijl wij hier de meiden op het forum thuis zitten!
    Dat is een uitdrukking bij ons dan zeggen we als iemand bv dus op vakantie gaat ofzo; oh sta je er beter voor dan ik (omdat ik bv gewoon moet werken) of we zeggen; heb je het beter voor elkaar dan ons (omdat wij gewoon moeten werken) snappie? niks verkeerds bedoelt ofzo hoor:D

18. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Toevalligggggggggg ik had dinsdag ook me donkerste streep!
    Die was toen echt donkerder dan de controle streep!!
    Maar heb die avond al wel me ei gevoelt denk ik dan....
    Dus de andere testen van de dag ervoor en daarvoor waren denk ik dan ook al positief!
    Alleen ook maandagavond geklust en disndag lukte niet en gisteren ook niet meer gedaan dus hoop dat het genoeg was ;):(

19. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Blike, denk je dat het nog nut heeft? Klussen? Vandaag was streepje weer lichter dan controlestreep!

Ha Debbie wat toevallig!!! Zitten we dus straks met z'n 2en af te wachten!!

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    bedankt voor de felicitaties!!

debster en ajlaa--> ik hoop dat deze ronde jullie geluksronde word!!

igor is nu lekker op vakantie heeeeerlijk.

paula--> jammer van je ongi maar wel goed dat je met volle moed de volgende ronde weer ingaat.

ik zit nu te wachten op me ongi die zal denk ik uiterlijk zondag er moeten zijn dan zijn we op dag 14 na me eisprong.

Deel Deze Pagina