Mocht het deze ronde niet raak zijn dan wacht ik even af mocht het dan weer over de 30 gaan dan ga ik naar de dokter toe idd! Maar mocht het deze ronde niet raak zijn dan sla ik de volgende ronde over hoor (of het moet weer een lange cyclus zijn dan hoef ik niks over te slaan want dan word het toch pas weer in april dat ik een kans heb!) En als ik deze ronde niet zwanger ben dan gaan we nog lekker een vakantie boeken voor de zomer en aangezien we in juli gaan en ik nu zwanger zou zijn zou ik in juli al 6 maanden zijn dus denk ik niet dat ik dan in het vliegtuig stap om nog lekker een vakantie te doen. En als het deze ronde niet is dan word het april dus als ik dan zwanger word is het pas 3 maanden dus dat moet wel lukken hihi. Maar ja we zien het allemaal wel we wachten eerst volgende week maar eens af...
Debster....wachten is t ergste he!! Nog n weekje!! Ik heb net nog n test gedaan N clear blue Kon t niet laten! En ja hoor!!! Foto staat weer in mn album!!! Ben zoooooo blij!!!!!
Hoi iedereen, nou de echo is weer geweest, en we hebben onze beeb weer in actie gezien Ben er weer helemaal vrolijk van! Hij was al zo groot dat ie niet eens meer op het beeldscherm paste Het geslacht weten we helaas nog niet, ze zei dat het te vroeg was dus nu moeten we nog ruim 2 weekjes geduld hebben, maar ach daar komen we ook wel weer overheen hoor Op de plek waar ik trouwens af en toe kriebels en plopjes voel liggen de voetjes, dus het klopt dat ik daar af en toe al schopjes krijg en daar waar ik soms 'gedraai' voel, ligt het hoofdje van de kleine en soms ook de handjes, dus ook dat klopt Leuk hoor om dat dan zo te zien weer! De kleine was trouwens erg beweeglijk en lag geen moment stil, hihi We hebben hem ook zien duimen, lief gezicht is dat hoor! Alleen over 1 foto kom ik even geen wijs uit, het is de allereerste (linksboven). Is dit nou een foto van de achterkant van het hoofdje waar je de billen ook onderaan op ziet, of zit ik nu helemaal verkeerd te kijken!? Oh en Noamy, na die cb kan het niet meer missen hoor! Echt super! Wat zegt je mannetje ervan?
wat een mooi beebje op de echo luca!!!! ik kan niet wachten om ons hummeltje ook zo te mogen zien!!! mijn mannetje is helemaal in de wolken net als ik! vanmorgen toen ik wakker werd(mijn mannetje is dan al gedoucht en aankleed)had ik een ingeving om n test te doen hij wist dus niet dat ik r een aan t doen was tot ik meteen na t druppelen van de urine meteen al 2 streepjes zag en helemaal beduusd de wc af kwam met die test van 'oh my godddd' en dat 10 x en hij me aankeek cvan wat is er met jou!!??? ik zei we zijn zwanger!!! en we konden elkaar alleen nog maar vasthouden en lachen!!! en we hebben het er nu alleen maar over met elkaar!! echt super!!!
luca-->gelukkig gaat het goed met dat meisje. gave echo`s!! en op foto 1 weet ik het niet haha ik zie dat ook niet zo goed. noamy--> wat super!!!! GEFELICITEERD!!!! nu hopen op dat huisje en dan is het perfect??? debster en ajlaa--> dat word spannend voor jullie hoor!! ik hoop het heel erg voor jullie ook dat het raak is!! nou ik ben dus gisterochtend ongi geworden dus precies 14 dgn. na dat mijn temp omhoog ging dus ik heb hem nu echt door
ikkuh dank je wel! ja morgen ook weer huisjes kijken!!! maar beebje gaat voor alles nu!!!! jij dus weer je ongi....... wel fijn dat je nu weet hoe en wat met je eigen lichaam dat het maar snel 4 april mag wordne voor jullie!
Hmmm had een berichtje achtergelaten maar staat er niet bij! Nog een keer dus! Ikkuh dank je wel voor je hoop meid!! Noamy, mooie digitale test meid!! Wat ik trouwens apart vind... Normaal gesproken heb ik na de eisprong geen zin meer in seks, en nu heb ik dat juist wel! Misschien een goed teken, hahaha
En Naomy? Al een beetje aan het idee gewend? haha leuk he! Maar wat ik me afvroeg, op je clearblue test staat 2-3 weken maar op je banner staat 5 weken en 1 dag! Je bent dan gewoon van je laatste ongi uitgegaan zeker? Dat zal bij mij niet gaan als ik volgende week positief test is het echt pas 2 weken want anders zou ik al 2 maanden moeten zijn als ik van me laatste ongi uit ga haha maar heb vorige week pas me ei gehad dus dat klopt niet.... Eigenlijk best lekker dat je er 2 weken bij krijgt! dat had ik vorige keer in me zwangerschap ook niet toen wist ik het ook op de dag precies en mocht nu raak zijn weet ik dat ook weer dus helaas geen 2 weken extra voor mij maar ja dan valt het ook niet tegen eigenlijk als je de termijnecho krijgt want dan word het meestal bijgesteld. Best stom eigenlijk van die 2 weken als je het zo bekijkt want als ik bij me vorige zwangerschap die 2 weken erbij zou tellen dat zou ik pas bevallen zijn met 42 weken en 5 dagen!!! haha dat klopt dus echt niet... Bij mij is het waarschijnlijk gewoon de volgende zwangerschap ook weer zo raar als bij de eerste maar ja als we maar zwanger worden hey das het belangrijkste!
Hele mooie echofoto´s Luca! Het is nou al echt een beebje Naomy, hoe was het huisje wat jullie gingen bekijken?
Debbie, heb je al iets gevoeld van een innesteling?? Mijn buik is helemaal opgezet en ben al 3 dagen niet naar de wc geweest, word er gek van want nou zit m'n trouwjurk te strak haha
@ blondi; tnx hij heeft de billen van zijn papa hahahaha @ Ajlaa; oehh spannend hoor wie weet is het raak!!! Ik zal voor je duimen. @ Noamy; hoe is het gegaan bij de dokter? En was het huisje wat?? Hopelijk is het huisje ook meteen raak hihi dat zou wel heeeeel mooi zijn! Hier vandaag mijn eerste SCHOOLDAG overleefd Vond het erg leuk, vooral omdat het niet echt een school is want volwassenenonderwijs, dus je wordt best vrijgelaten in aanwezigheid ed. en ze behandelen je niet als een klein kind in de klas. En verder zo fijn om eindelijk mensen te leren kennen die een beetje in de omgeving wonen en me met van alles en nogwat kunnen helpen/adviseren etc Had ook vanmorgen voor het eerst weer een reden om me leuk aan te kleden enzo, op te maken. Dat is echt al een eeuw geleden dus ik ben nu helemaal in mijn sas De dag was voor mijn gevoel ook helemaal niet lang omdat we in de ochtend en middag sowieso al een koffiepauze van 30 min hebben dus je zit niet langer dan een uur in de zaal, en tussen 12 en half 2 is het lunchtijd dus dan is het echt goed te doen Nu hoef ik pas vrijdag weer de hele dag, en donderdag is maar 2 uurtjes omdat alle lessen nog niet voorbereid zijn, maar ben erg benieuwd naar de rest vd lessen nu Nou dat was mijn update weer!
Heej allemaal, Sorry, ik ben echt al te lang niet meer geweest. Ik ben deze week echt super druk op mn werk, dus zal er aankomende week weinig zijn. Ik heb niet alles gelezen, dus ik hoop dat ik niks belangrijks vergeet. @ Naomy --> Gefeliciteerd meis!! @ Luca --> mooie echo zeg!! Vandaag ben ik alweer 12 weken. Whoohoo! We hebben het vandaag echt tegen iedereen verteld. Wel raar hoor, want voor mijn gevoel is het niet anders. Ik ga er weer vandoor. Iaj heb een 12 weken buikfoto gemaakt.. zie mijn album
hoi meiden!! @ debster op de cb bijsluiter staat ook dat als er 2-3 weken op de test staat dat de ha 4-5 weken rekent idd dus vanaf de eerste dag vanaf mn laatst ongi rekenen ze ik zou volgens de ha rond 10 -10-2011 uitgerekend zijn! heel appart allemaal bij de ha vandaag niets bijzonder wel heel appart om daar samen met mn mannetje te zitten en hij ons felciteerde met de zwangerschap!!!! de eerste!!!! haahahah uhh jah we zijn zwanger idd!! nog steeds heeel appart! hij heeft me doorverwezen naar de gynocoloog ik krijg deze week nog een brief met een afspraak thuis gstuurd(gaat allemaal digitaal tegenwoordig aanvraag etc) ben zoooo benieuwd wanneer we mogen komen!!! ivm mn crohn en de operaties die ik al heb gehad werd ik toch maar naar de gyn doorverwezen helemaal niet erg vindt ik!wilde toch al graag gewoon in t zkh bevallen en je schijnt bij de gyn ook meer controles en echos te krijgen erg fijn dus!!!!! ook hebben we besloten o het volgende week onze ouders wast te vertellen we kunnen het echt niet zo lang voor ze geheimhouden moeten t echt even aan iemand kwijt heb sinds vandaag pijn aan mn tieten , nou ja tepels!!! OMG wat zijn ze gevoelig s traaltje van de douche en auuwwwwww vreselijk moet ook erg vaak plassen en heb stekende/vervelende pijn soms onderin mn buik naar mn liezen toe schijnt er allemaal bij te horen!!! er is dus geen bloed geprikt nog dat zal wel bij de gyn gaan gebeuren allemaal! en huisje was wel leuk maar voorlopig blijven we maar even hier de beeb is nu toch even wat belangrijker!! en zitten hier gewoon wel goed alleen geen tuin... zo genoeg over mij... asun!!! jeeejjj 12 weken!!! wat gaat t snel he! ik kan eerlijk gezegd ook niet wachten eer we bij dat cruciale punt zijn...... ajla wanneer trouw je eigenlijk?
Hai! Nee ik heb niks gevoelt wat erop kan lijken ofzo maar ja van de vorige zwangerschap heb ik ook niks gemerkt en ook heen bloed ofzo... Ik heb dat ook die dikke buik en ben vandaag weer voor het eerst in paar dagen naar de wc geweest en wast best een bevalling moet ik zeggen haha! En wanneer ga je nou ook alweer trouwen? want als je jurk nu al te strak zit....als je nou echt zwanger bent dan pas je er misschien tegen die tijd al helemaal niet meer in??!!! Ik heb net weer een uur liggen slapen op de bank ik ben elke keer zooooo moe heb er gewoon blosjes van op me wangen haha gisteren avond ook zo erg maar ja heb vanaf gisteren ook een logeetje gehad van 2 jaar dus die van mij erbij en in bad doen en blijven slapen en vanochtend 2 aankleden ipv 1 en die van mij naar school brengen toen met de ander 2 uur gewandeld, daarna weer die van mij ophalen en thuis lekker eten maken en gezellig met 3tjes eten misschien is daar de vermoeidheid ook wel van....daar ga ik maar vanuit maar normaal gesproken zou je daar toch niet zoooooo lam geslagen van moeten zijn lijkt me! Ik blijf ook dat gevoel in me onderbuik houden en nu is het net alsof er aan beiden kanten iets trekt ofzo soort van touw trekken haha. Maar ja er gebeurd allemaal zoveel in je buik tussen je ei en je ongi en met de pil voel je dat misschien allemaal niet??? tenminste ik heb nooit nergens last van gehad met de pil en nu voel ik zoveel!! Maar ja nog een weekje dan weten we het!