noamy--> lekker hoor even wat positie kleren gekocht met het weer is dat wel fijn he als het wat luchtiger is. bij mij gaat alles goed hoor zit nu te wachten op me ongi en dan op alle onderzoeken de 20ste en dan krijgen we dus 4 juli uitleg over icsi en prikinstructies dan hopelijk beginnen na me volgende ongi. igor--> mooi hoor begint al wat te worden he als je in ieder geval al de vloer ziet dan weet je precies hoeveel groter het word luca--> mooi kamertje hoor echt super dat het nu af is hoef je er geen zorgen meer over te maken sheltie--> mooi hoor de pups zo leuk om te zien!! en echt een hele mooie hond heb je mooie kleuren. roxy--> balen van je test maar wel heeeeeel veel plezier in italie geniet er lekker van en ook van je drankjes die nu kunnen saskia--> heel veel succes met je bevalling
Saskia SUCCES!!!!!! Pers er maar een mooi kindje uit!! Blike mooie kinderwagen. Noamy leuk kleren geshopt Luca geweldig dat kamertje (jij bent de expert van tempkaartjes en ik heb vandaag ineens een open rondje terwijl ik wel op dezelfde tijd getemperatuurd heb, weet jij hoe dat kan?) Sheltie wat lief die puppies!! Roxie heel veel plezier in Italie!! Mijn temperatuur is iets gedaald maar nog steeds hoog genoeg volgens mij. Mijn vriend denkt dat ik zwaar zwanger ben...hahaha Ik hoop het zo.
Igor, waarschijnlijk heb je aangegeven dat je je niet lekker voelt oid; hoofdpijn misselijk etc kunnen een open rondje geven en ook als je aangeeft dat je heel kort hebt geslapen, omdat dat je temp kan veranderen. Ik denk dat dat het is, en soms doet ff ook een open rondje als hij vindt het dat het niet kan dat je temp opeens hoger of lager is. Zo spannend Igor! Je temp is nog echt mooi hoog hoor, hopelijk daalt ie niet! Hoelang is je lf?? Je zit al op dag 12!! Blike, inderdaad mooie kinderwagen Leuke kleur! Ikkuh spannend hoor jij ook echt beginnen straks!!! Nouja ik wilde een bestelling plaatsen bij hema, lukt het niet om met mijn creditcard te betalen Nu laat ik mijn moeder het maar ophalen in de winkel dan. Sas, hopelijk heb je je kleine hoopje mens al in je armen!!!!
SASKIAAAA wat spannend!!!!!!!!! Ik hoop dat je een fijne bevalling hebt gehad/zult krijgen!!! Luca, wat een schattig kamertje en wat GROOOT!!!!!!!! Roxie, balen van je test meid! Heel erg veel plezier in Italie!!!! Hopelijk kom je zwanger terug :-D Igor wat spannend!!! Ik ga zo ff je temp kaartje checken! Noamy wel voor en na foto's maken he!!!!!!! Erg benieuwd naar het kamertje!
@ saskia: spannend meid! hoop dat alles goed en vooral vlot gaat voor jullie. @ igor: je temp ziet er goed uit, als hij morgen weer hoger wordt dan zit het vast wel goed! @ blike: mooie kinderwagen! @noamy: leuk he dat kleren shoppen, nu heb je een goede reden om kleren te mogen shoppen! @ luca: mooi kamertje! hier verder alles rustig. Morgen controle. met de pups gaat het ook goed. Ze groeien beide goed. Ook ons reutje doet het heel goed, hij kruipt goed door de werpkist. Je merkt er eigenlijk niets van dat hij een pootje mist.
Goedemorgen allemaal! ik moet ecen heel snel reageren maar saskia, whaaaaa! Succes meid! Dat je dat hiier ook nog gewoon komt melden haha, geweldig! Ben benieuwd wat het gaat worden! sheltie fijn dat het met de pups goed gaat. roxie, balen van die test maar wel een super vakantie gewenst en tuurlijk hou ik je op de hoogte van de iui. igor, word voor jou ook spannend zeg!! Zolang je temp boven je temp van voor je ie blijft is het goed he! Ik duim voor je! luca, mooi kamertje hoor! Volgens mij word het een jongen nou hier weinig nieuws, voel me hetzelfde als normaal voor mn ongi dus die zal zich wo of do wel aankondigen. Ben wel al 5 dagen begonnen met tarwekiemolie. Lees daar veel goede verhalen over voor de dikte van het bmsv dus baat het niet dan schaad het niet en we zijn begonnen om de bovenverdieping op te knappen. Heel mooi whitewash laminaat gekocht en ben nu wat kasten wit aan het schilderen. Wweer genoeg te doen dus en natuurlijk gewoon werken dus zit weer in mn pauze nu. Saskia, heel veel succes he!
haha Paula ja het is een jongen oeh, whitewash laminaat dat vindt mijn vriend ook helemaal geweldig De onze is half whitewash En ging je de keuken nu ook nog opknappen? Sheltie, succes morgen bij de controle!
Luca dank je wel, heb inderdaad ingevuld dat ik zere borsten heb en pijn in de rug. Mijn lf is 16/17 dagen dus ik moet nog even... Ikkuh voor jou komt het nu ook heel dichtbij, spannend hoor. Ik denk dat Saskia op dit moment aan het puffen is, wat denken jullie?? Allemaal heel hard voor haar duimen Paula ik vind het ook spannend en dat is echt voor het eerst, maar blijf wel met beide benen op de grond hoor.
Als je vliezen breken wil dat toch niet perse zeggen dat de weeen dan ook gelijk beginnen? je moet dan alleen wel binnen 24 uur gaan bevallen ivm infecties, maar aangezien ze al voorweeen had zal ze wel druk bezig zijn of inderdaad al bevallen Mooie foto Luca en een mooi buikje hoor!!
nee klopt, maar om half 8 had ze al wel onregelmatige weeen. Dus kan me voorstellen dat je dan moe bent als je nu nog niet bevallen bent haha ik weet trouwens niet of het smakelijk is als je moet gaan puffen vlak na het shoarma eten bedenk ik me net zowel voor jezelf als omgeving Heb nu wel trek in shoarma gekregen.. haha mooie pyjamafoto he
ohh ben ook zo benieuwd naar saskia!!!!! spannend!!!! mooi buikie hoor luca!!!!!! sheltie gelukkig gaat het goed met de pups!!!! en ja kleding shoppen is altijd ff leuk he! maar had t nu ook echt ff nodig! ajla ja natuurlijk laat ik de fotos van ervoor en erna zien! kamertje is nu helemaal leeg dus zal vanmiddag even een foto plaatsen!!! ben zelf ook erg benieuwd hoe het gaat worden hoor ahahhaah! paula lekker aan het schilderen!!en dat met die benauwdheid!!! of valt het mee bij jullie? nog anderhalf uur en dan lekker weer vrij! deze week werk ik ook nog gewoon 5 uur per dag en dan vrijdag vakantieeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! en jarig zijn!!!!!
Luca, flinke buik meid! Je draagt echt mooi naar voren. en de keuken komt ook nog aan de beurt maar wil eerst de bovenderdieping gehad hebben, je snpt wel waarom natuurlijk en aangezien mijn mannetje absoluut geen zin in klussen heeft mag ik heel blij zijn als die vloer er in ligt dalijk! Dus absoluut eerst boven en daarna de keuken. Hij helpt nu ook echt niet mee met het schilderen hoor, dat mag ik allemaal zelf doen want als ik op hem moet wachten! Maar vind het niet erg hoor. Zo zit er tenminste vaart in en hoef ik me niet te storen aan zijn klustempo of gezucht en gesteun. Ja wat dat betreft ben ik toch wel de man in huis hoor haha. igor, ja bij jou duurt het wat langer he, mijn lf is maar 11 dagen dus ik zou al ongi zijn en jij moet nog een paar dagen, nou ik blijf duimen! en ook voor saskia want hoop echt voor dr dat ze het achter de rug heeft nu, ben zo benieuwd!
Noamy, gisteren was het wel te doen maar vandaag schijnnt de zon er weer goed van hier! Ben nu gewoon aan het werk dus misschien vanavond weer een beetje aan de klus en dan is het hopelijk weer wat koeler!
dank het wordt wel een beetje irritant nu hoor, ik kan mijn onderkant niet eens meer zien en scheren nou dat is helemaal een goocheltruc Gelukkig is het warm dus hoef ik niet elke dag sokken aan Haha en lekker klussen aan de bovenverdieping, geef je groot gelijk! Ik heb eens een boek gelezen (waarom mannen een bitch trouwen, echt heel leuk boek trouwens) waarin staat dat als je vent geen zin heeft in klussen je hem het best kunt motiveren door (zogenaamd) hulp van een andere man te vragen, dan heeft ie het gevoel zich te moeten bewijzen want het is zijn 'territorium' Als de vrouw het zelf doet tast het zijn mannelijkheid aan en heeft ie er nog minder zin in hahaha Noamy lekker hoor van die halve dagen! en straks lekker vakantie en je verjaardag vieren, heerlijke vooruitzichten!
Noamy, jij hebt ook al je vakantie in het vooruitzicht! En je B-day! Dan kan je vakantie goed gaan beginnen! Ik moet nog een 6,5wk voordat ik vakantie heb nog ff doorbikkelen dus... sheltie helemaa vergeten maar een leuke foto zeg, je kunt echt zien dat mama trots is ja! ikkuh, voor jullie breekt de drukke spannende tijd ook bijna aan. Jij zit net als ik te wachten op die ongi zodat we verder kunnen haha. Ik kan me niet voorstellen dat ik over een dikke 2wk mn eerste iui er al op heb zitten, echt onwerkelijk eigenlijk maar ik laat het maar op me af komen en ga netjes al mn afspraken af en dan zijn die 2wk zo om . Jullie heel veel succes he met de hele mmm, dat jullie er maar snel resultaat mogen zien!
Haha luca, ja daar zit wel een kern van waarheid in! Heb al eens eerder een half jaar gewacht tot hij. De haak van de douchekop wat hoger wilde hangen en toen heb ik zn broer maar ingeschakeld: kwaad dat ie was! Maar goed, ik was het zat, dus dan maar maatregelen. Die ruzie heb ik er niet meer voor over dus doe ik het nu zelf maar. Maar aals die vloer er over een half jaar nog niet in ligt... Nou... Dan trommel ik toch wel weer iemand op denk ik! Haha.
saskia update (uit het juni mama's topic) Om 9 uur had ze 2 cm ontsluiting. Ze moest het nog tot 12 uur aankijken en anders moest ze naar het ziekenhuis. Ze heeft ook rugweeën.