Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ohh Igor het is allemaal ook zo spannend :D Nog maar een paar daagjes geduld hebben en dan weet je het! Je kunt altijd eerder testen natuurlijk als je wilt, en anders kun je altijd even naar je tempkaartje kijken om jezelf op te peppen :D En tot die tijd maar een beetje afleiding zoeken misschien? ;)

We duimen allemaal extra hard voor je de komende dagen :D

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ja igor, het toch wat he die laatste loodjes???? Een ellende is het! Haha. Maar hou de moed erin, het zou zomaar kunnen en hoe blij ben je dan?! Mijn duimen draaien!

hier is de pms als sneeuww voor de zon verdwenen... Alleen mn boobs en tepels zijn me nu nog aan het vervelen... Gisteren heel erg bloedend tandvlees gehad.... Geen roze afscheiding na de sex wat ik normaal voor nod wel heb. Dat zou hoop kunnen geven maarja die temp. Hij zal morgen wel naar de bodem kelderen en dan is alle hoop weer verdwenen. Maar goed het emo gebeuren heb ik nu gelukkig wel al gehad, krijg ik dat morgen hopelijk niet meer. :D

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    #2763 Igor35, 7 jun 2011
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
    Krijg straks ook nog de uitslag van mijn uitstrijkje, ik word gebeld tussen half 5 en 6 uur...dat is ook altijd weer spannend.

Luca en Paula bedankt ik ben zelf gewoon een beetje aan het doordraaien met mijn gedachten maar heb dat zelf goed in de gaten hoor, ff weer relativeren die boel. En ik zou zeker heel blij zijn maar dit keer denk ik ook zeer teleurgesteld als het niet raak is. Ja heb nog steeds een heel sterk voorgevoel (toch wel)

Paula gelukkig dat jouw pms is verdwenen, hoop ook voor jou dat het iets positiefs is, misschien ben je wel zo emo omdat........(mag je zelf invullen)

Oh ja en ik loop nu het liefst de hele dag met een thermometer in mijn mond, maar ja dat zou wel een beetje raar staan:D

4. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Haha igor, ja dat zou wel raar staan ja! En ik weet uit ervaring dat je daar geen drol aan hebt. Hij kan voor je naar bed gaat nog zo geeweldig hoog zijn en dan de ochtend erna.... :(
    maar als je zon sterk gevoel hebt dan zegt dat ook wel iets volgens mij, een soort oergevoel??ik hoop het voor jullie hoor! Mag eindelijk wel toch?

mijn kans is verkekeen dus dan moet jij maar met goed nieuws komen deze week!

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    En lees nu pas dat je vandaag de uitslag krijgt.... Heb je al iets gehoord?????? Dat moet ook spannend zijn.... Ik krijg vlgd wk ook weer de uitslag maar bij mij was het de laatste keer pap1 dus maak me niet zon zorgen meer. Ik hoop dat jij ook zon goede uitslag gehad hebt!

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja hoera ik had ook weer Pap1, blij blij blij. Nu al 2x achter elkaar dus ik mag weer naar het bevolkingsonderzoek, over 4 jaar dus pas weer.

Ja oergevoel of ikwilhetzograaggevoel??? Geen idee, we wachten af. Net ff heerlijk geskate, de gedachten verzetten.

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    gelukkig igor!!!!
    joehoe!!!!!!!!!!!!!

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    O igor dat is geweldig nieuws!! Als je nou ook nog zwanger bent dan kan het helemaal niet meer stuk!

ik ben net even wezen spinnen maar pfhoe! Was een pittig lesje vandaag! En heb al eenn halve marathon gelopen op het werk vandaag dus mn beentjes zijn nu net flubber haha.
    lekker douchen en niks doen :D of nog lekker met kimbo wandelen... Zal wel zien of ik dat nog vol hou.

9. jee Igor goed nieuws :D Heeulll fijn!

Over oergevoelens gesproken, heb er hier ook last van vandaag. Sinds vanmorgen al het idee dat er iets gebeurt, maar er was eigenlijk niks aan de hand. Maar in de namiddag kwamen de harde buiken opzetten en inmiddels zijn ze vrij pijnlijk en terugkerend. Dus toch maar weer wat medicijnen genomen nu en een lekker warme douche. Nu maar lekker met de voetjes omhoog op de bank en hopen dat het wegtrekt. Toch altijd eng!

Ik moest trouwens net heel hard mijn best doen om mijn lief niet uit te lachen. We hadden het over wat als mijn vliezen breken en of hij dan snel naar huis moet komen stel dat het overdag gebeurt, en hij dacht dus het heel erg was en dat de baby geen zuurstof krijgt zodra je vliezen breken omdat ie ademt via het water. en dat dacht ie omdat ie ooit een film had gezien met monsters die werden gekweekt op sterk water en die ademden in het water waarin ze gekweekt werden :(

Je had zn hoofd moeten zien toen ik zei dat een baby pas begint met ademen als ie uit de buik is en dat ie zuurstof krijgt via de navelstreng hahahahaha

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    O nee luca, dat meen je niet! Hahahha dacht hij dat echt??? Ook wel iets voor mijn vriend om zoiets te denken trouwens haha. Niet dat ie dom is maar dat is mannenlogica denk ik :) al moet ik toegeven dat mijn vriend het tegenwoordig ooit beter weet dan ik, hij is een stuk geinteresserder tegenwoordig. Ook omdat hij wil weten wat iui inhoud natuurlijk. Wat ivf is heb ik hem ook al 10x uitgelegd maar dat wil nog niet blijven hangen. Stap voor stap he ;)

11. ja echt, haha! Toen ik zei dat je normaal gesproken moet bevallen binnen 24 uur na het breken vd vliezen ivm infectiegevaar zei die; oohhh nou dan heb ik wel de tijd om naar huis te komen als ik ver weg ben, ik dacht dat ie anders zou stikken omdat er geen water meer was om in te ademen :D Toch knap van je vriend dat ie het allemaal wil weten, meestal interesseert het ze niet zo de technische details :p Zal voor hun wel net zoiets zijn als voor ons de onderdelen en de werking van een auto haha, achja hij komt er wel :D

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    hahaaha Luca die vriend van je, geweldig en inderdaad vaak mannenlogica. Rustig aan doen jij met die harde buiken, voetjes omhoog op de bank. Heb je nog film gekeken vanmiddag?

Ik heb hier sinds een uur pijn in mijn buik zo'n ongigevoel, het zal toch niet he?? Maar sta niet raar te kijken als mijn temp morgen ineens laag is:) nou ja nog maar even afwachten maar heb ineens niet meer zo'n goed gevoel. Maar het duurt toch echt nog 4 dagen tot mijn NOD

Ben zeker blij met de uitslag, geeft een fijn gevoel.

Paula heerlijk he dat sporten, ik hou ervan!!

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    het is zo klote dat dat ongi gevoel 2 kanten op kan gaan
    ik ben het levende bewijs!!!
    ik hoop dus gewoon dat je zwanger bent!!!!!!!!!!!!!!!

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> mooie buikfoto hoor!! goed gegroeid!!
    en wat die anderen zeggen tsja moeilijke situatie geef ze wel gelijk kwa het niet begonnen zijn aan de opleiding maarja aan de andere kant jij had ook in "de niet zwangere" positie kunnen zitten waardoor je je opleding gewoon had kunnen afmaken maar gelukkig is het bij jou wel snel raak geweest.
    maar zou je niet anders een jaartje terug kunnen naar leiden als je een studie daar prettiger vond? en dat je vriend mee naar nl verhuist?

saskia --> gefeliciteerd!!! met je mannetje milan ik hoop dat je het niet al te zwaar heb gehad

paula--> bedankt meid jij ook succes zowiezo met je iui ik hoop dat je eerste ronde meteen raak zal zijn!!
    en kop op he ooit "zijn we/ben jij" ook 1 van de gelukkig zwangeren hoor altijd positief blijven er is genoeg mogelijkeden aan medische hulp en er komt alleen maar meer in de toekomst.
    kan jij de vloer leggen??? als je aan zoiets begint helpt ie je dan niet mee? ik ga meestal een poging wagen en zeg ik tegen me vriend je moet me ff helpen het gaat ff niet naja dan komt ie helpen en uiteindelijk sta ik erbij en kijk erna haha en krijgt ie ook soms nog wat te drinken van me

igor--> spannend hoor ik hoop dat je vriend gelijk heb...
    als ik jou was haha had ik morgen getest alleen al om het te weten zodat je nergens meer op let of juist alle pijntjes gaan komen :D

oh jeetje wat een scheerproblemen haha maar ze zijn er wel wat gewend hoor zullen vast ook wel mensen komen met oerwouden haha en ik heb begrepen dat bijna niemand er meer bij kan als de buik dikker word.

als je een goede zielige (voor sommige jankfilm) film wilt zien is "a walk to remember " vind ik heel goed

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Saskia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!!!!

Hahahaha luca mannen hè! Toevallig gisteren met de mijne over gehad.... Hij dacht ook als vliezen breken dat baby er binnen 15 min is haha.

Igor wat spannend zeg!!!!! Ik hoop zo van harte dat je zwanger bent!!!! Knap dat je ook niet test haha :)
    En geweldig nieuws van je uitstrijkje... Altjd fijn hè!

Paula wat balen zeg dat ongi er aankomt maar over 2 weken krijgen jullie een echte kans ;)

Noamy hoe gaat het nu eigenlijk op je werk??

Ikkuh jullie krijgen toch ook binnenkOrt uitslag?? Hopelijk gaat het snel gebeuren!!!

Hier niks bijzonders... Wachten op ei! Hopelijk komt ie deze week nog, dat wachten vind ik nog het ergste van alles!

16. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Nou zeker spannend hier, mijn temp schommelt tussen de 36.6 en 36.8..lekker origineel ook weer..haha

Ongigevoel is weer weg, maar wel hele zere borsten. Nu maar hopen dat de temperatuur morgen niet nog meer naar beneden gaat.

Ja geduld is een schone zaak, maar elke keer als ik ga testen dan word ik de volgende dag ongi dus nee wacht echt tot NOD

Verder iedereen goed geslapen, hier heeft het heel hard geregend vannacht, heerlijk geluid!!

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemorgen allemaal!

nou ik ga het ook nog een dag spannend houden, mijn temp is weer terug omhoog... 37,2. Dus morgen word echt D-day! Zo zie je maar igor, tot je nod kun je nog helemaal niks zeggen van die temp. Hou hem hoog meid!

ik heb nu best wel zere boobs maar verder nog niks. Ben ook noog niet zo lang wakker dus we kijken het vandaag wel weer aan. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongi ga worden hoor du het zal morgen wel komen dan....

noamy, nou als het goed is gaat mijn mannetje samen met zijn broer de vloer leggen. Ik zou het zelf wel kunnen (al ooit eerder samen met een vriendin bij haar thuis gedaan, de buurmannen waren toen mega onder de indruk hihi) maar dat ben ik nu niet van plan. Ik wil wel meehelpen maar hij mag wel iets doen he, gvd! Haha.

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja Paula maar jij kan vandaag al testen!!!! Oeeeehhh spannend haha, het zou toch niet waar zijn hè?! Ik doe mijn best om hem hoog te houden :D jij ook??!!

Moet je temp weer onder je basistemp komen voordat je ongi wordt?

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou mijn temp is op de dag dat ik ongi word terug naar 36,8/9 zo blijft het dan een paar dagen, dan zakt hij nog verder, dan een dip, 2 dagen later mn ei en dan blijft mn temp boven de 37,0. Dus als je temp weer terug zakt naar de temp die je de eerste dag van deze cyclus had, dan is het voorbij helaas....

en ja ik doe mn uiterste best!! Haha. Maar ga morgen pas testen. Omdat mijn lf 11 dagen is en ik mijn ei sanchts heb gehad deze ronde. Weet dat door de meting in het zh en door de buikpijn die ik had toen ik wakker werd... Dus misschien is mijn nod wel morgen. We zullen zien. Duimen allemaal he! Voor igor en voor mij :D

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    ok dat is bij mij dus 36,3 eerst gemeten temperatuur toch?

Deel Deze Pagina