Ja de eerst gemeten temp. Dus nog even volhouden bij mij begint er een migraine op te zetten en dat is voor mij echt een ongi symptoom dus dat bevestigd mijn gevoel dat ik niet zwanger ben des te meer. Alle duimen op igor meiden!
Saskia: van harte gefeliciteerd met de geboorte van milan!!!!! Leuke naam. Is alles goed gegaan met de bevalling? En hoe is het met jou? Spannend voor jullie igor en paula!
Sheltie hoe is het met je en met de pups? Mag ik vragen hoe jouw tempkaartje eruit zag toen je zwanger was? Je hoeft er geen antwoord op te geven hoor, maar bleef je temp constant of ging die ook op en neer?
Het gaat goed met de pups! Ze groeien echt heel goed. Het teefje begint al wat te staan. Hij kruipt nog, maar ja dat had ik ook nog niet zo snel verwacht met drie pootjes. Ik verwacht eind deze week dat de oogjes open gaan. Mijn kaartje zal ik uploaden. Mijn temp ging ook open en neer. alleen die laatste temp daling (die jij vandaag hebt) heb ik niet.
Bij jou gaat op dag14 ook de temp iets omlaag (net als bij mij vanmorgen) en daarna gaat hij goed omhoog....dus morgen is toch echt een belangrijke dag voor mij qua temp. Nou ja kan toch niet meer doen dan afwachten. Bedankt voor je kaartje Sheltie. Wat fijn dat het goed gaat met de pups, mooi om te zien hè? Wij moeten ons hondje (die is 16 jaar en woont bij mijn ouders) waarschijnlijk in laten slapen. Hij heeft de laatste tijd van die aanvallen en dan moet hij zo janken...zoooo zielig, gaat je door merg en been. En ze is inmiddels bijna blind en doof, we mogen dat hondje niet langer laten lijden, maar vind het wel verdrietig hoor. Mijn moeder zou vandaag de dierenarts bellen (is een kennis van ons) en even vragen wat zijn advies is. Kan er nu al om janken, je hebt toch 16 jaar van je leven met dat beestje gedeeld, maar ze heeft een mooi leven gehad.
ja sorry bij jouw kaartje lijkt het een heel eind naar beneden doordat dat kaartje groter op het scherm wordt weer gegeven. Mijn kaartje wordt kleiner weergegeven en daardoor lijkt het maar een klein sprongetje. Je hebt gelijk . Ja morgen wordt het een spannende dag. Hoop het zo voor jullie dat het nu eindelijk raak is! Wat sneu voor de hond. 16 jaar is al een hele leeftijd. Je moet een dier inderdaad niet onnodig laten lijden. Sterkte! Ik ben gisteren nog in het ziekenhuis geweest voor controle en alles was schoon. Rechts was een ei in de maak, maar stond nog niet op springen.
aaahhhh zo lief, mijn vriend stuurt net een sms: hey schat hoe is het met de temperatuur?? Hij is er ook zo mee bezig, goed om te zien/horen.
goedemorgen allemaal! Jee veel gekletst zeg! Haha Ikkuh jouw methode om je vent aan het werk te krijgen is ook wel handig Ik heb inmiddels al mail terug van de opleiding en als ik wil magi k een jaar stoppen en het jaar daarna doorgaan zonder de cijfers te verliezen, dus dat zou heel mooi zijn. Alleen dat betekent wel dat ik in september naar parijs moet voor examens en ik moet nog even aankijken of dat haalbaar is. Dus of ik stop een jaar of volledig. Misschien dat ooit op een dag mijn vriend ermee in zou stemmen om naar nederland te gaan, maarja een jaar is lang en vooral met een gezinnetje en je de taal niet spreekt en zijn werk kan ie bij ons niet doen, alle telefoonlijnen zitten ondergronds haha Igor jij houdt de spanning er wel in he hahaha Als je temp morgen weer stijgt dan denk ik ook dat je echt wel goed zit. Arm hondje, zo triest Heb zelf nooit een hond gehad maar de hond van mn vriend is ook al oud (10 jaar, is voor een boxer heel oud) en als ik eraan denk dat hij het ook elk moment op kan geven dan moet ik al bijna janken En ik ken m pas een jaar! Na 16 jaar is een hond echt onderdeel van je familie geworden. Erg zielig dat ze zo te lijden heeft Paula, jammer dat je nu migraine krijgt zowel op zich als teken van ongi natuurlijk. Sheltie, jee wat fijn dat het goed gaat met de pups! Lijkt me spannend als de oogjes opengaan, hihi Verrassingsmomentje! Uhmm ben ik nu iemand vergeten? Noamy heb je al een foto van de lege toekomstige babykamer gemaakt?? Hier echt gek geslapen vannacht Ik was dus gisteravond op de bank in slaap gevallen, en mijn lief heeft me laten liggen toen ie naar bed ging dus ik werd om half 1 opeens wakker in de woonkamer.. Toen naar bed en om 5 uur werd ik wakker van de hond die in de gang liep (wat ie niet mag ivm parket), en dat doet ie nooit zomaar. Dus ik eruit, bleek het te onweren en hij is bang voor onweer (jaja een grote waakhond boxer die bang is voor alles wat knalt, bij jachtgeweren moet je hem zien rennen) dus hij durfde niet meer in de keuken te slapen omdat de luiken open waren En hij moest plassen maar hij zette 1 stap naar buiten en toen kwam er een flits en hij wist niet hoe snel ie weer binnen moest zijn Dus ik alles dicht en weer naar bed, bedacht ik me opeens dat de kat ook nog buiten liep. Dus ik er weer uit, de kat roepen en inmiddels goot het enorm. Maar hij kwam maar niet. De hond heel heldhaftig naar buiten de kat zoeken, maar die vond ie niet en toen flitste het weer dus weer naar binnen geracet hahaha dus ging ik maar weer naar bed. En toen mijn lief naar zijn werk ging was er geen stroom meer, die valt hier bij onweer bijna altijd uit. En ik werd net wakker, zit op de wc en opeens alle lichten aan en de tv springt aan Dus ik was net op tijd wakker hihi! Nou ik ga even ontbijten en verzinnen wat ik vandaag zal doen, heb mijn boek gister uitgelezen. Ga misschien die film van jou kijken Igor, maar volgens mij had ik die al gezien ghosts of girlfriends past. Maarja dan kijk ik m nog wel een keer haha En anders kijk ik de film van Ikkuh Lekker janken!
Nou... De migraine is alweer weg, niet doorgezet... Echt wat heb ik toch een raar lijf voor mn nod! en sheltie als ik jouw kaartje zie... Geeft mij misschien ook nog wel hoop. Mijn lf is maar 11 dagen, maar op dag 9 heb ik die dip en nu dus weer omhoog.... Morgen word een spannende dag voor ons allebij igor haha. en wat zielig van jullie hond, het is altijd zo verschrikkelijk als je ze af moet geven. Veel sterkte!
@ luca: het is wat met die waakhonden: grote bek, klein hartje . Gelukkig is die van mij niet bang voor onweer. Is de kat alweer terug?
En igor, zo lief om te zien dat die mannen het ook spannend vinden he? Ik kreeg vanmorgen precies hetzelfde smsje, hij ging dubbel duimen nu! Haha. luca, ben jij niet kapot??? Jeetje wat een nacht! Hoop dat de aankomende nacht beter is.
Fijn dat mijn kaartje jou ook weer hoop geeft paula! Ik zal voor jullie beide heel hard duimen dat jullie gewoon zwanger zijn!
Paula, oohh nou dan duim ik gewoon ook voor jou mee Toch nog spannend! Haha ja welkom in mijn nachtelijke wereld Ben het inmiddels wel gewend dat ik vaak wakker word, maar ik slaap de ochtend altijd lekker uit om slaap in te halen Heb lekker tot half 11 gelegen, toch niks beters te doen Sheltie, neuh de kat gaat altijd aan de wandel 's nachts. Gistermiddag heeft ie heel de dag binnen geslapen omdat het regende dus dn gaat ie altijd op avontuur daarna Meestal komt ie in de loop vd dag wel weer aangewandeld. Fijn trouwens dat je controle goed was, en een eitje in ontwikkeling, joepiee nieuwe kansen!
Sheltie fijn dat alles weer schoon is, zijn jullie alweer lekker aan de klus en heb je het al een beetje een plek kunnen geven? Ik hoop ook voor jou dat je snel weer zwanger bent. Paula ja zeker fijn om te zien dat de mannen er ook zo mee bezig zijn. Nu maar heel hard duimen voor elkaar en voor onszelf, succes!!! En het is absoluut zielig voor Boomer (zo heet de hond) maar het is mooi geweest. Luca haha ik ken dat een grote hond die niet tegen onweer kan, dan zijn ze ineens niet zo stoer meer...hihihi
En wat is het iedere maand eigenlijk ook weer irritant he... In mijn achterhoofd weet ik gewoon dat het niet raak is, iedere maand weer, en toch blijft die hoop de kop opsteken. Echt zon engeltje en duiveltje haha.
Ja Paula inderdaad. Maar ik zeg altijd maar: hoop doet leven En weet je als het straks bij ons allemaal raak is (op welke manier dan ook) dan lachen we hier om. Zouden jullie trouwens meerdere kindjes willen? Wij vinden 1 kindje al heel fijn en willen het daar ook bij laten als het allemaal mag lukken natuurlijk.