Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    nou ik zal mijn luie reet eens even van deze stoel afhijsen om boodschappen te gaan doen...

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Blike ik snap die opmerking ook zeker niet, je hebt een prachtige buik. En laat ze toch lekker lullen, alsof zij er verstand van heeft. Ja een hondje in laten slapen blijft volgens mij altijd verdrietig, vooral ook omdat de eigenaren verdrietig zijn. Maar het is beter voor Boomertje, het is echt zo'n lief hondje:(

Noamy ik zou me ook helemaal suf shoppen als ik wist dat ik zwanger was en inderdaad TE met betrekking tot shoppen ken ik niet. Maar wie weet mag ik ook al heel snel aan de shop

3. jaa ik hoop 't Igor, en Paula ook :D

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    #2824 blike1987, 8 jun 2011
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
    zoo, boodschappen zijn gedaan en opgeruimd, heb nog even een wasje opgezet en nu ga ik de rest van de middag lekker (met een zak chips :) ) op de bank hangen! want begin mijn bekken alweer aardig te voelen...

5. ohh Blike lekker!! Ik heb ook trek in chips, heeft ventje gelukkig gister nog voor me gehaald gnagnagna

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Dames ik beloof jullie dit als morgen mijn temperatuur omhoog gaat dan waag ik een test. Ik ben morgen vrij, zal netjes om 6.15 uur tempen en als die hoog is en ik ben uitgeslapen dan ga ik testen ok?

Kreeg net weer even zo'n gevoel van: ik ben gewoon zwanger
    Maar dat kan over een uur weer heel anders zijn.

Worden jullie al gek van me, sorry hoor maar ik vind het dit keer echt heel spannend!!!!

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ohhh igor, ga morgenochtend meteen hier kijken!
    dan kunnen jij en paula dus tegelijk testen!!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    en wij worden niet gek van je hoor!! :D

9. hahaha nee we worden niet gek van je, het is heel herkenbaar! Zelfs toen ik over dat stokje had gepiest dacht ik nog; 'weer geld weggegooid voor een test' :) ondanks mijn voorgevoel. Hopelijk stijgt je temp morgen hoor!!! SPANNENDDDDDDD

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hmm wat zit er toch altijd weinig in zó'n zak chips hé? ;) :)

11. whaaa blike is het nu al op :$ Ben er nog niet eens aan begonnen :) Ik twijfel nog tussen chips en popcorn... hmmm!
    Heb lekker films gedownload, Igor ik ga je films lekker kijken het is toch al lang geleden dus ik weet niet meer hoe ze gaan :p

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja dat vind ik nou ook altijd Blike ;)

Ik zit op mijn werk, maar iedereen is weg naar een begrafenis en ik mag het fort bewaken. Lekker rustig zo en er is weinig te doen

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Veel plezier Luca, ze zijn erg leuk.

Waar doe jij altijd je films downloaden?

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    heb gisteren "komt een vrouw bij de dokter" gekeken... nou twas maar goed dat ik alleen thuis was want ik zag er niet uit. hehe emotioneel wrak dat ik ben ;)

15. haha die heb ik gekeken toen het net een week uit was met mijn ex en ik zwaar depressief bij mijn ouders logeerde. Mijn god, ik heb zoo hard lopen bleren toen :p Maar het was heerlijk op dat moment!

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou igor, misschien gaan wij wel tegelijk over een stokje plassen haha. Ik heb helaas wel alleen nog die van predictor liggen.... Die schijnen minder gevoelig te zijn. Maarja als mn temp morgen nog steeds hoog is dan is dat op zich al een geweldig teken!

ik heb de laatste dagen wel heel snel last van bloedend tandvlees. Bij het tandenpoetsen sowieso heel erg maar net zat er zelfs bloed op mijn appeltje... En het was niet eens een hard appeltje... Misschien door de tarwekiemolie, die geeft een betere doorbloeding dus dat kan een verklaring zijn... Heb geen ontstekingen of zo dus...

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    En igor, ik word echt niet gek van jou hoor! Ik word gekker van mezelf ;)

18. oh paula wat een kunst zou het zijn om 2 weken voor je eerste iui gewoon zwanger te zijn :p

pff ben op 3 films tegelijk aan het wachten, duurt nu wel errug lang.. gaap!

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    ik heb last van heul veul gas in de buik...het is maar goed dat er niemand op kantoor is :D

Ja misschien is het morgen ook wel te vroeg en doe het ook alleen als mijn temp hoog blijft of hoger wordt. Is ie nog wit dan moet ik gewoon nog even wachten op wat komen gaat en nieuwe testen kopen ;)

Paula ik zou niet meer bijkomen als het morgen toch zo mag zijn, niet te veel op verheugen (bij mezelf) ff relativeren maar stel je voor:p

20. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Dat zou idd wel een hele grote grap zijn ja! Maar dat was wel het eerste wat die arts tegen ons zei...even zon saai stemmetje inje hoofd nemen.... Ja je ziet natuurlijk vaak dat mensen ineens spontaan zwanger raken als ze hier komen, dus dat kan natuurlijk ook nog gebeuren.

maarja die man wist toen nog niks van ons dus of hij dat nu nog zou zeggen?????

Deel Deze Pagina