Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    En igor, dat gas.... Haha. Je kunt ze iig lekker laten vliegen!

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    heelijk! om ze te kunnen laten vliegen :D:D:D

3. hahaha ht stormt bij Igor op kantoor :D

Eindelijk een film klaar, ga nu lekker kijken!

ps volgens mij heb ik teveel chips gevreten, ben misselijk en duizelig :)

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Paula ik ga voor je duimen (gek trouwens van dat bloedend tandvlees).

En als iedereen nou vannacht allemaal positief droomt voor Paula en mij dan moet dat helpen!!!!

Luca veel plezier met de film, ik ga zo lekker naar huis. Misschien kom ik vanavond nog langs en anders sowieso morgenvroeg weer ;)

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou igor, als ik je hier niet meer zie vandaag, heel veel succes morgen ochtend! Ik ga voor je duimen en dromen haha! En niet de hele avond met die thermometer in je mond gaan zitten he!?

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    haha nee hoor Paula, ga zo lekker met vriendlief naar de mac en dat eet een beetje lastig...:D

Jij ook succes morgen, je gaat toch ook testen?!!!

7. spannend, fijne avond Igor en SUCCESSSS met je temp morgen hihi :D

Paula ook als je gaat testen! Woehoee

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ben een hele goeie film aan het kijken: "The other boyelin girl" erg heftig!

9. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Als ik niet ongi wakker word en mn temp is nog steeds hoog, dan ga ik ook testen ja. Dus ik hoop dat we morgen in stereo hetzelfde GOEDE nieuws komen vertellen :D

10. jaaaaaaaa oh ik hoop dat ik morgen 4 strepen zie :D

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Spannend morgen 2 testers en eide posi!!hoe vetttt
    Ik hoop het echt.,

Blike over die opmerking
    Jij hebt ECHT een bescheiden buikje!!
    Ik krijg die opmerking vaker.....
    Omdat ik zelf al iet de slankste ben!
    Heb laatst ook tegen iemand gezegd dat ik dat geen grappige opmerking vond
    Dat wijf zat echt te kijken van. Ou ja!
    Ik denk ja daaaaggg
    Stomme mensen die dat zeggen

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    het is stil hier vanavond... Heb net voor het eerst komt een vrouw bij de dokter gekeken.... pfff, wat een heftige film zeg...
    Heb zelf 3 jaar geleden mijn vader verloren aan kanker dus zo'n film hakt er dan wel ff in, allemaal erg herkenbaar.

Maar goed, ff diep ademhalen en loslaten, he!

Ben net wel anderhalf beroerd geweest van een handje paprika chips. Niet mega misselijk of zo maar wel zo'n gevoel van... misschien moet ik zo eventjes gaan rennen naar de pot.
    Heb inmiddels wel 50 boeren gelaten en het is nu weer gezakt.
    Klinkt iemand onder de zwangeren dit bekend???? :D

Het zal wel weer iets leuks zijn van mijn lichaam en misschien was het wel gewoon de friet die ik gegeten heb die verkeerd gevallen is of zo :S Maar het is wel weer apart. Zal wel een hele flinke ongi onderweg zijn deze ronde....

13. oke er is een topic in de lounge "met hoeveel mensen heb je sex gehad" :) Ik ga maar niet reageren haha, had net gereageerd in het topic "hoe heet jij" :p

14. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    hahah luca, nee daar ga ik ook niet op reageren! gaat niemand geen reet aan!

15. oh en misselijk van chips.. nja in het begin werd ik misselijk van zo'n beetje alles dus vast ook van chips als ik die had gegeten :D

Paula ach rustig morgen afwachten, het komt in ieder geval goed! Je hebt je joker nog achter de hand hihi

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    jazekers!!! haha. Is het niet zo dan is het eerste wat ik morgen doe het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de 10e dag van mijn cyclus. Het gaat zowieso goed komen :) maar vond dit wel weer apart. Het zit me nog niet lekker hoor... hele volle maag, voel een druk achter in mn keel, niet fijn. Maar af en toe een dikke boer erdoorheen lucht wel op ;)

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    paula en igor--> echt heeeeeeel veel succes morgenochtend!!! ik hoop heel erg dat voor jullie beiden een posi test word!!

blike--> ik vind ook dat je een bescheiden buikje heb hoor ik vind dat wel mooi voor de aantal weken hoor dus niets van aantrekken ze zijn gewoon jaloers...

luca--> lekker film gekeken? welke heb je nu uiteindelijk gekeken?

morgenochtend kom ik hier weer even als een nieuwsgierig aagje kijken hoe het met de testen van paula en igor is gegaan :D

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hey Ikkuh, dankjewel!!

Ja ik weet het gewoon echt niet hoor. Heb ik de hele tijd het gevoel gehad dat ik echt wel ongi ging worden (met het duiveltje wat toch iedere keer weer hoop in mijn hoofd stopte) maar nu voel ik me wel zo raar... misselijk, een beetje afwezig in mijn hoofd, heel kalm eigenlijk. Mn boobs doen steeds meer pijn, ze jeuken ook, heb veel meer puistjes dan anders. Heb sinds vanavond een heel erg opgeblazen buik, kan niet naar de wc :(
    Sinds 2 dagen bloedend tandvlees. Veel last van maagzuur gehad maar dat heb ik altijd wel voor nod.
    Ik heb deze week geen migraine gehad, normaal altijd een paar dagen voor mijn ongi, vanmorgen wel een schijnbeweging maar dat was het...
    Steekjes in mijn buik zoals altijd, maar nu ook in mijn liezen en in mijn zij.
    Heel emotioneel geweest gister, waarom weet geen mens!
    en vergeetachtig. Iedere keer als ik iets ga doen ben ik het weer kwijt, erg irritant.

Volgens mij was het dat wel een beetje. Dus of morgen betekend het dan eindelijk wel iets! of het komt gewoon allemaal door de tarwekiemolie ;) hahahhaha

19. haha omg paula als je zwanger bent dan doe ik morgen een dansje hier hahaha
    Het klinkt wel heel herkenbaar allemaal :D

Ikkuh ik heb gekeken naar.. He's just not that into you.
    Voor morgen heb ik ghosts of girlfriends past en bruce almighty. Heb ze allemaal al eens gezien maar dat is al zo lang geleden dat het best nog wel een keertje kan :D Ik heb ook nog Mulholland Drive maar ik weet niet of die goed is. En een enge film The cube maar die durf ik niet te kijken want dat is een soort saw en dan ga ik denk ik kosten :p

We gaan wel lekker hier vandaag met scheten en boeren :D Zit er hier naast me ook 1 ongelofelijk te ruften.. Normaal ben ik het :D

20. hoe neem je dat trouwens in, tarwekiemolie? Zijn dat capsules of echt olie dat je het ergens doorheen doet?

Deel Deze Pagina