oehh spuiten is niet fijn lijkt mij en al helemala niet om zelf te doen!!! succes paula hopelijk valt het mee!!! ik krijg ook elke maand een flinke dosis ingespoten in mn bil ivm mn crohn word in n spier gespoten en t spul is erg dik ook erg fijne spuiten NOT! maar goed t moet! hopelijk valt t bij jou mee meis! ben iig erg benieuwd hoe jullie behandeling gaat verlopen! hopelijk is het dan ECHT SNEL RAAK!!!!!!!!!!!!!!!!! ohhh igor is nog steeds niet geweest ik krijg er de zenuwen van! zou ze flauwgevallen zijn van de posi test!!!!!!!
ja ik zit ook te denken... volgens mij was igor hier al lang geweest als ze ongi was geworden of als de temp laag was of test nega!
ja idd ajla dat denk ik dus ook! hopelijk is de test dus echt posi!!!!!!!!!!!!!! hoest met jou? lekker aan de klus?
hahahahaa heb vanmorgen een foto gemaakt van de zo goed als lege kamer met wat spullen! zal m zo uploaden en van de tassen met spullen zal ik vanavond ff n foto maken! haahhaahahahaha ohhh jij bent ook erg hoor!!!! hahahaaha hoe voel jij je verder? rustig met t meisje in je buik momenteel?
ha meiden ik ben er hoor en er was 1 optie waar ik geen rekening mee had gehouden....nl dat mijn temp gelijk is gebleven...haha Heb om 6.15 getempt en toen was hij weer 36,6 (heb wel een hele rare nacht gehad slecht geslapen en op de bank omdat mijn vriend zo lag te snurken) en toen heb ik om 10.00 voordat ik opstond toch weer getempt (ja toen werd ik pas wakker) en toen was hij 36.9 dus ja.....ik heb nog niet getest!!! Sorry meiden maar wat onwijs lief dat jullie allemaal zo meeleven. Maar goed ik wacht dus nog een dagje met testen Heb wel steeds zo'n zeurderig gevoel in mijn buik maar dan ga ik plassen en komt er verder niks, geen bloed bedoel ik dan. Dit duurt nu al 2 dagen en dat heb ik ook nooit. Zo dit was ff ego bericht nu zal ik andere berichtjes lezen en reageren. Jullie zijn echt de allerbeste, super lief allemaal en meelevend. Helemaal geweldig. X voor jullie
ahhh igor!!! ik zat echt vol spanning je bericht gelezen en nog geen test gedaan.......... vooral heel knap van jezelf dat je t zo lang volhoud niet te testen!!!!!!!!!!!! haahahahaha wij blijven gewoon in spanning met je mee afwachten ..........!!!!!!!!! hier 2 fotos van t kamertje de VOOR foto's dan natuurlijk!!! hahaha dit is 1 kant
Paula wat balen voor je meis, je hebt toch elke keer weer die hoop he. Waar we het gisteren over hadden...duiveltjes/engeltjes En dan prikken is voor een goed doel, dat kan je vast wel. Blike ja jij bent toch onze testkoningin?? hihi grapje hoor. Ik weet het, denk ook waarom doe ik het niet maar ik werd sdeeds ongesteld als ik had getest dus ik wacht nog even. Dat komt ook vooral doordat ik dat zeurderige gevoel in mijn buik heb.
ooooh noamy dat kamertje heb ik gezien ik vind het zo'n geweldig mooi kamertje!!!!!!!!!!!!! moet meteen aan het strand denken!
Noamy geloof me als ik zwanger ben dan lees je dat gelijk in de eerste regel. En nu heb ik al geplast dus kan sowieso niet meer met ochtendurine testen.
bedankt dames!! nee t kamertje krijg ik volgende week vrijdag pas maar t kastje was al op voorraad en wilde we wel vast meenemen omdat dat t enige model is wat psies in t nisje past in de hoek(zullen jullie nog wel zien) het hoort eigenlijk niet bij t bedje en commode maar het is van hetzelfde hout etc gemaakt! dus het past perfect!!!! en wij laten de grote kledingkast ook staan kunnen ook nog kleertjes van de kleine bij!(aangezien ie zo veel heeft! ahahhah) @blike wij gaan dus nu n week lang schilderen etc en dan volg week vrijdag t kamertje!!! wanneer beginnen jullie met schilderen etc dan? en idd op sommige kamertje zijn erge lange levertijden kijk maar naar luca
whaha Ohh Igor wat een grap Nouja geen positief en geen negatief nieuws dus! Dan wachten we toch gewoon nog een of een paar daagjes Wel spannend met al die symptomen hoor! Ik ga een anti-ongi dansje voor je doen Noamy haha ja sorry, maar shoppen is nu eenmaal het leukste wat er is, en zelf kan ik het niet doen dus dan geniet ik maar voor jou Ik heb trouwens een website ontdekt hier, kleertjes.com en die hebben echt leuke dingetjes in kleine maatjes ook! Ik zit namelijk nog een beetje te schipperen over een eerste pakje voor als ons meisje naar huis mag.. Ik heb wel een leuk jurkje nu ingepakt maar straks is dat veel te groot of is het veel te koud voor een jurkje. Dus heb ook maar een dik pakje erbij gedaan Toch moeilijk! En tja mijn buik, het rommelt de laatste paar dagen weer meer, vooral 's avonds en 's nachts. Vannacht had ik weer een paar echt pijnlijke voorweeen. Ik las dat baby's die na 34 weken geboren worden al in de kleine prematuriteit zitten en daarvan heeft nog maar 5% problemen met zelfstandig ademen (voor de 34wk is dit 30%). Ze weegt nu al over de 2 kilo waarschijnlijk (een week geleden 1880 en elke dag komt ze 30 gram aan), dus als ze in de couveuse moet is het alleen omdat ze zichzelf nog niet goed op temperatuur kan houden mocht ze nu geboren worden en evt een sonde voor voeding. Ik heb ook wat foto's gezien van baby'tjes geboren met 34 weken en die zien er al bijna niet prematuur meer uit, behalve dat ze iets kleiner zijn natuurlijk maar ze hebben wel al flink wat vetjes en zien er lekker roze en babyachtig uit. Als ze in de komende 2 weken geboren wordt dan zou ze tussen 1 en 2 weken in het ziekenhuis moeten blijven waarschijnlijk. Vanaf 36 weken is het nog maar een paar dagen En elke dag troost ik mezelf met de gedachte dat als de bevalling nu zou beginnen ze er waarschijnlijk pas de volgende dag uit komt haha dus dan hebben we toch weer wat tijd gewonnen.
@noamy, wij moeten eerst de zolder afmaken voordat we uberhaupt kunnen beginnen aan de babykamer... daarom zit ik mijn vriend ook zo achter de broek aan zodat hij de zolder even afmaakt!
ohh Noamy ik ben VERLIEFD op die kast!!! Had 'm ook gezien maar dan in wit lak, en wilde hem eerst ook hebben maar ik vond de rest van de meubeltjes erbij niet zo leuk. Het wordt dus een strandthema als ik het goed heb begrepen? Leuk hoor! en nu ga ik ECHT douchen (als ik de was heb opgehangen )