Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @luca, ja, elke dag is er weer één hé? :)

Hoe zou het met Saskia en de baby gaan?

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Noamy geweldig dat kastje is van steigerhout toch? Zo'n kamertje zou ik ook wel willen, met dat beacheffect, super gaaf.

Ja ik houd iedereen in spanning ook mijn vriend...haha

3. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ha! Igor, wat een grap!! wij hier allemaal naast elkaar op dat wachtbankje voor jou... laat je ons ten eerste gewoon tot half 12 zitten! en dan heb je niet eens getest! haha. Jammer, had wel op goed nieuws van jou gehoopt maar idd. geen positief nieuws maar ook geen negatief nieuws dus we blijven hier lekker zitten tot je die test wel doet.
    Knap dat je je in kan houden hoor! en dat ongi gevoel in je buik is meestal een goed teken als je dat anders juist nooit hebt. Dus ik blijft kei hard voor je duimen.

Luca, gelukkig heb je het al zo ver gebracht en ik hoop natuurlijk nog veel verder maar het is al een hele geruststelling dat het kindje nu redelijk veilig geboren kan worden.
    Zolang de echte weeen achterwege blijven gaat het heel goed!

4. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Noamy, wat een super leuke kast zeg! wil ik ook!!!! haha.
    Maarja, ik wil natuurlijk eerste zwanger worden! en wij hebben alles al eigenlijk.
    We krijgen alles van de broer van mijn vriend, die hebben ook een heel leuk kinderkamertje over dus dat scheelt ons heel veel geld. Ook een wandelwagen en maxicosi krijgen we dus we hebben heel veel geluk!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oeh das wel lekker paula!!
    Dat scheelt echt heel veel geld, tis ook allemaal zo vreselijk duur!!

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    @ igor het is idd soort van steigerhout look
    het is grenen white wash
    t kamertje is alleen ietjse witter als de kast maar ach!

de bedoelling is niet een echt beachlook......
    het word wit met grijs en zilver met n beetje thema met sterren
    ben benieuwd of het ook zo gaat worden! hahaahaha

paula lekker dat je alles kunt overnemen!
    wij hebben alleen de wagen van n kennis overgekocht
    zwarte bugaboo!
    ding is nog helemaal goed en maar voor 1 kindje gebruikt!
    heb alles uitgewassen enzo! en hij si weer als nieuw
    maxicosi alles zat er idd ook bij!
    t kost allemaal al zat!

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ja Paula sorry, doordat ik zo slecht heb geslapen ben ik langer blijven liggen dan de bedoeling was:D

Maar ik moest wel als eerste aan jullie denken toen ik mijn temp zag...moest eigenlijk heel hard lachen

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou igor, dat maakt dan wel weer veel goed, als je ons maar niet vergeet! hahahaha.

Noamy, ja dat hebben wij ook, alles is voor 1 kindje gebruikt en je ziet er niks van! dus waarom niet? scheelt duizenden euro's, die geef ik dan liever uit aan andere dingen.

9. haa Igor je lag ons gewoon uit te lachen in je warme bedje, en wij maar vol spanning wachten hier :D

Ja Paula je hebt groot gelijk alles lekker over te nemen hoor! Eerst was ik helemaal obsessed dat ik per se alles nieuw wilde hebben, maar nu heb ik ook zoiets van ach als ik het tweedehands van iemand had kunnen overnemen had ik het ook zo kunnen doen want het ziet er altijd nog prima uit, en dat geld wat je er nieuw voor neertelt dat is het echt niet waard! Gelukkig kunnen we het waarschijnlijk wel voor 2 kindjes gebruiken, dat scheelt weer :p

Ja ik ben echt trots op ons dat we al zo ver zijn gekomen :D Als ik die foto's ook zie van de kindjes met 34 weken dan kan ik me ook echt niet voorstellen dat dat nu ook in mijn buik zit :)

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ja idd het kost echt veel geld hoor
    als je iets van iemand kunt overnemen dan zou ik dat zeker doen als het nog niet oud is!!!
    kleertjes vind ik dan weer een anders verhaal!
    en dat kost ook genoeg! hahahahaa
    ik heb het nare dat alles wat ik mooi vind duur is...........
    ook voor mezelf hoor
    als ik n schoenenzaak binnenloop en ik zie iets dan is het vaak een van de duurdere paren die er in de winkel staan
    heeel verschrikkelijk
    kan ook echt6 ligtelijk jaloers worden op mensen die echt vet kunnen slagen in de opruiming!!!!!!!!!!

11. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    dames ik moet echt heel ff zeuren.....
    net op toilet trof ik soort van afscheiding aan maar licht bruin!!!! What the fuck zit op mn ei te wachten...dat kan toch niet!!!! grrrrr

heeft iemand van jullie dit weleens gehad rondom eisprong????

12. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    hihihi noamy dan zul je me wel kunnen afschieten... ben heel erg goed in om leuke dingen in de sale te vinden hahaha

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    hahaah ajla!!!! neee afschieten niet!!!!!!!!!! gekkie!!!!
    maar vind het altijd zo knap als mensen met de leukste dingen thuis komen uit de sale!
    ik heb dat echt nooit

ennuugg bruin voor je ei!! het word bij jou ook steeds gekker he!
    misschien stom dat ik t zeg maar zou jij anders ook niet eens een afspraak bij ome dokter maken meis!!!!!
    bedoel het goed he hopelijk begrijp je me niet verkeerd!!!!!!

14. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    oh nee meid ik weet wat je bedoelt!!!!!!!!!!!!! We gaan dat na onze zomervakantie doen (eind aug/begin sept!), mocht het zo zijn dat we dus echt hulp nodig hebben dan gaan we dat niet meteen doen! Puur omdat we allebei vinden dat we te jong zijn om door zo'n molen te gaan! Bovendien speelt er nu iets persoonlijks (waar ik ff niks over kwijt wil), vandaar dat we ook pas na de zomer naar dokter willen! En dan meer om uit te sluiten dat we niet voor jan lul elke keer zo goed bezig zijn!

Het is natuurlijk ook raar he, ben 26 en na 9 maanden lukt het nog steeds niet! Maar mijn moeder had nooit de pil geslikt en was 20 toen ze met mij zwanger raakte en daar heeft het ook iets van 9 maanden geduurd! Na mij kreeg ze nog 2 kinderen en die zijn zonder problemen en veel vlugger verwekt! Blijft gek he!

15. Ajlaa.. ja een ovulatiebloeding bestaat, dus kan zijn dat je dat hebt. Vervelend dat er iets speelt, hopelijk niets ernstigs.. En over je leeftijd, tja 9 maanden is in principe nog steeds binnen het jaar, maar kan me voorstellen dat je zoiets hebt van pff zo lang!? Zeker vanwege jullie leeftijd. Maar als je dus naar de dokter gaat na de zomer en het blijkt dat jullie hulp nodig hebben, dan beginnen jullie daar nog niet direct aan? Wordt dan de kinderwens nog even uitgesteld? Lijkt me moeilijk om zo'n keuze te maken!

Haha Noamy ik ben niet zo heel goed in het vinden van dingen in de sales maar ik kan voor mezelf wel heel goedkoop shoppen. Koop qua kleding nooit echt dure dingen want dan vind ik zonde van het geld omdat ik er snel op uit ben gekeken :p Ik vind tweedehandkleertjes voor baby's trouwens ook best wel kunnen. Tenminste als het er goed uit ziet en je weet van wie het komt. Een vriendin van mij heeft een kleintje die net 1 is geworden, en die heeft mij een zak vol kleding gegeven van dr dochtertje, die vrij klein was toen ze werd geboren en ik heb nu dus best veel spulletjes van haar allemaal in maatjes 50/56.

Pfoe, net ghosts of girlfriends past gekeken en ik heb echt weer zitten janken :p
    Vk is ook weer langs geweest en alles zag er goed uit; ze zei "het lijkt wel te mooi om waar te zijn, een soort stilte voor de storm.." Blegh :p
    en als lunch wilde ik een broodje tonijn maken maar ik heb eerst 2 eieren in de pan laten ontploffen voor het me lukte om er een te koken die niet brak :)

16. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    klopt luca, we hebben afgesproken dat als we idd hulp nodig hebben dat we dan eerst gaan afwachten omdat we het gewoonweg niet aandurven.... wij hebben voor elkaar gekozen zonder kinderen, en zolang we ze niet hebben staan we bij elkaar op nr 1.... klinkt mss heel hard en onmogelijk maar wel eerlijk! Wij zijn gewoon te bang dat we elkaar verliezen in zo'n molen! Nu ik dit zo opschrijf klinkt het alsof het tussen ons niet goed zit, haha maar dat is niet het geval!

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    aaah Luca mooie film he. Weet je wat ook een leuke film is: The beauty and the briefcase. Ook een heerlijke chickflick met Hillary Duff. En wat fijn dat alles goed is. Ben je het al zat, zou je al wel willen bevallen?

Ik kan heel goedkoop shoppen zoals bij de H&M maar bestel alles online, ik vind de h&m als winkel een drama. Maar kan ook hele dure dingen kopen, ik combineer en compenseer:D

Hier hebben ze inmiddels de hele pui eruit, dacht net dat het huis in zou storten, zo'n lawaai. Zal vanavond weer even foto's maken en jullie updaten.

Ik heb hier allemaal steekjes in de vagina en buik, geen ongipijn maar anders. Om het nog even spannender te maken.

18. haha spannend Igor, pui eruit! Ben benieuwd naar de foto!

Ajlaa, dappere beslissing hoor! Ik snap wat je ermee bedoelt, er komt toch een druk op je relatie en aan jullie om te beslissen of jullie daar al dan niet in willen stappen :) Maar ik vind het heel knap dat je je kinderwens nog opzij kunt zetten nu je er zo mee bezig bent geweest hoor!

Igor, jaa leuk nog een aanbeveling ga hem meteen opzoeken :p
    Ik heb nog bruce almighty staan maar ik voel me opeens niet zo lekker? Lijkt wel of ik opeens heel hoge bloeddruk heb, maar ze heeft 'm net nog opgemeten en alleen de bovendruk was ietsje hoger maar dat betekent niks verder toch. normaal ben ik 90 a 100/60 en nu 110/60. Ik had het meteen gegoogled en het is dus wel een algemeen verschijnsel dat je bloeddruk iets stijgt voor de bevalling :p haha maar ik denk het niet hoor.

Voor mezelf zou ik wel al willen bevallen ja, ben er wel klaar mee nu ik toch niks kan. Voor de kleine wil ik nog wel even volhouden, als ze nu geboren zou worden moet ze toch in het ziekenhuis blijven en kan ze wss nog niet aan de borst enzo, dan mis je toch iets in die eerste weken. En het lijkt me ook wel bijzonder om toch de 36 weken nog te halen en dat ik dan weer alles mag doen, dan kan ik nog een paar weekjes 'echt' genieten (Straks wil ik niet eens meer hihi :D), lekker ijsjes eten, naar het strand met mijn lief en lekker last-minute shoppen :D Ook voor mezelf, is alweer een tijd geleden! En dan die spanning van het mag en kan nu elk moment gebeuren, en net als iedere normale vrouw proberen het op te wekken door veel te wandelen, ananas te eten en misschien zelfs s-e-k-s :D Dat is nu echt al te lang geleden :$ Dat lijkt me ook wel een ervaring :D

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    oeh igor, je maakt het idd wel heeeeel spannend, ik ben zo benieuwd! het zou echt mooi zijn als het raak is!
    en de pui er al uit, oeh gaaf! weer een stap verder :D

Ajlaa, idd misschien een ovulatie bloeding, kan ook gebeuren, ff in de gate houden zou ik zeggen en zowieso aan de klus!!

Luca, fijn dat alles goed is, houden zo meid.

euhh las iets over shoppen, tja.... ik kan best dure dingen kopen maar compenseer ook graag met goedkope dingen. Broeken, shoenen, tassen en sieraden zijn bij mij meestal best prijzig, ook omdat ik een moeilijke maat heb, ben smal maar wel hele lange benen. Maar dat compenseer ik dan weer door mijn shirtjes goedkoper te kopen en mijn zomer kleding is meestal ook niet duur. Tja... ik geef liever iets meer uit aan iets wat ik zeker weten draag, als dat ik weer iets in mn kast hang waar een jaar later nog het kaartje aan hangt....

Mn ongi is er trouwens nog niet... pfff, dat het maar doorzet! maar dat zal vanavond wel gebeuren.

20. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Vervelend hè Paula ... Weten dat het aankomt maar er op zitten wachten!

Nog ffkes 3 weken volhouden luca en dan ff tekeer gaan ;) heb je het mooi voor elkaar!

En over die beslissing... Tja makkelijk is t niet en zal t zeker niet zijn, het is natuurlijk ook heel makkelijk praten, wie weet hoe we er dan voor staan! Maar ach mss ben ik straks gewoon lekker zwanger haha

Deel Deze Pagina