Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha noamy ik zou me er niet eens mee bezig houden joh als ik jou was, lekker laten gaan. Daar laat je je verjaardag toch niet door verpesten :D Heb je al taart gegeten?? Hmmm jammie heb wel trek in taart :p

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Noamy ik snap je helemaal hoor, maar je moet je afvragen of je uberhaupt wel door haar gefeliciteerd wil worden:D

Thnks voor de knuffel, ik wacht maar rustig af.

3. Helleuu!

Ik kan me niet concentreren op de film :p Heb allemaal ideeen in mijn hoofd en ik moet op de een of andere manier eraan toegeven maar het zijn allemaal vage ideeen :D klinkt logisch he hahaha

Heb maar weer een buikfoto gemaakt, kon ik in ieder geval nog iets van mijn creativiteit eruit gooien ;)

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Leuke foto weer Luca....erg mooi.

Vraagje: ik heb nu een balk erbij gekregen bij FF die stats heet en sinds eergisteren staat daar een nummer in. Eergisteren 5, gisteren 4 en vandaag 3. Weet jij wat dat betekent?

5. ja ik had al zitten kijken inderdaad, maar is dat niet het aantal dagen tot testen? Anders zou ik het ook niet weten :(

6. ja gevonden, dit staat er op ff:

The stats line also displays when appropriate a countdown (numbers from 5 to 1) to the test date starting 5 days before the recommended test date.

dus inderdaad het aantal dagen tot de aanbevolen dag om te testen :D

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Lieve meiden, hier ben ik dan eindelijk.
    Wat ontzettend lief dat jullie allemaal zo meegeleeft hebben.

Op 7 juni om 2.52 is dan eindelijk onze ZOON Milan Jessy geboren.
    Vanaf het moment dat de vliezen gebroken waren totdat hij geboren is heeft bijna 33 uur geduurd. Daarom moesten wij in het ziekenhuis blijven. En omdat hij met de vacuumpomp gehaald is zag hij wat geel na de bevalling en moest afgelopen nacht nog blijven (ik moest naar huis).
    Maar sinds vanmiddag 12 uur is hij dan eindelijk thuis bij ons.

8. Hoeraaa Saskia, nogmaals gefeliciteerd en lekker thuis gaan genieten van jullie knappe ventje!
    Jij bent ook een aardige heldin met die lange bevalling van je, petje af hoor!!

9. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Heey Saskia nogmaals gefeli met de geboorte van jullie zoon!!!! Ben erg benieuwd naar de foto's!! Hoe is het met jou? Heb je het erg zwaar gehad? Sta er wel van te kijken.... 33 uur!!! Dacht dat 24 max was?

Igor wat vervelend die nega test!! Maar dat je temp hoog blijft kan betekenen dat je toch zwanger bent maar mss niet genoeg hcg? Of idd wat luca zei... Mss daalt je temp pas tijdens de ongi... Maar dat wil je natuurlijk niet horen :) ik ga gewoon heel hard voor je duimen!!!

Haha luca moest wel lachen om oma... Zie t al voor me. Zo voor het raam! Maar kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt!
    Of mijn ei er is weet ik niet, temp is wel 0,2 hoger dan gister, heb wel afscheiding maar niet veel dus ja ... We zijn gewoon om de dag bezig en er mag geen alcohol gedronken worden haha.

Heb trouwens een nieuwe hobby: smoothies maken! Zoooo lekker!!!! En gezond ;)

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Jeej eindelijk nieuws van Saskia! Gefeliciteerd met jullie zoon!
    Je hebt het echt goed gedaan meid, volgens mij heb je het echt zwaar gehad! En nu lekker genieten met z´n drieën.

Igor, jeetje wat houd jij het spannend! Ik ging elke ochtend op m'n telefoon kijken maar het is nog steeds twijfel..

Luca, mooi buikje! Ik ben jaloers op jouw buik.. mijne is zo groot hij zit echt zo erg in de weg :)
    Ben het zwanger zijn eigenlijk wel een beetje beu.
    En jullie kamertje is ook heel mooooi!

Paula, jij was toch nog niet ongi? Alleen je temp was omlaag...
    Ik hoop zo dat het de eerste keer raak is voor jullie!

11. haha blondi vergis je niet he! Mijn buik is wel kleiner maar daardoor zit alles aan de binnenkant wel enorm in de verdrukking :) Af en toe heb ik het gevoel dat zelfs ademhalen teveel is.. lang zitten kan ik ook niet dan moet ik af en toe even liggen of staan om normaal adem te kunnen halen :p

Ach jij ook nog maar een paar weekjes :D Ik ga voor een bevalling met 37wk, dat lijkt mij wel wat ;)

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Saskia super gefeliciteerd meid, en wat een heftige bevalling 33 uur. Petje af voor jou en nu heerlijk genieten met z'n 3-en. Ben heel benieuwd naar een foto van Milan.

Tja inderdaad mijn temp kan morgen dalen en dan kan ik ongi worden, we moeten het maar gewoon afwachten. Wel vreemd dat vandaag dan mijn temp toch weer omhoog gaat. Heb nu ook helemaal geen ongi gevoel en dat had ik gisteren wel. En volgens ff moet ik dus nog 3 dagen wachten tot testen, dus misschien wel te weinig hcg......het verhaal is nog niet afgelopen ladies.

Ajlaa lekker smoothies....hmmmm ik ben er dol op.

Morgen heb ik de hele dag een fair in Ochten en ga gezellig samen met mijn mama, die komt mij helpen. Wanneer ik weer ga testen...hmmm ik weet het nog niet.

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    noamy--> gefeliciteerd met je verjaardag!! geniet er lekker van je zal wel verwend worden (of je kindje uiteindelijk misschien).

igor--> jeetje meid ik snap er echt niets van hoor... ik denk dat je hcg aangemaakt moet worden nog want je moet wel zwanger zijn kan echt niet anders.
    heel veel plezier bij die fair... is dat die fair waar zoveel reclame over gemaakt word op de radio? weet alleen niet meer waar dat was precies bij een slot ofzo dacht ik

luca--> wat een vervelende oma zeg echt aandringerig kan je niet vragen of ze vaker uit logeren wilt haha zorg in ieder geval dat je gordijnen heb voordat je kleine meisje er is anders blijft ze gluren zet ze er nog een stoel bij neer.

paula--> is echt schilderen af? dan is dat ook weer gebeurd he.

saskia--> dat het zo lang heeft geduurd zal wel heel zwaar geweest zijn maar toch nogmaals gefeliciteerd!! gelukkig hebben jullie milan nu lekker bij je dat is altijd fijner he.

ajlaa--> lekker smoothies :D wil het ook een keer maken maar komt er nooit van... hoe maak jij het?
    ik heb laatst wel een poging gewaagd om swirls ijs te maken haha smaakte goed vond ik zelf en me zusje ook.

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Ikkuh ja ik hoop het dat het echt zo is, blijven duimen dan maar.

Jullie moeten binnenkort toch ook weer naar de kliniek?

Slaap lekker meiden en tot snel (denk niet morgen)

15. ohhh ik heb zo een enorme trek in roze koeken opeens :$

16. Igor succes morgen op de fair, dat je maar veel mag verkopen :D Noteer je wel je temp morgen of ook niet? Ben iig heeeeeeeeeeeeel benieuwd!!

ajlaa inderdaad lekker smoothies! Die mag je me wel opsturen hoor :D

Het rommelt hier als een gek in mijn buik, dat wordt wat met slapen straks.

Ikkuh ja we gaan gordijnen regelen voor de geboorte heb mn lief al op de hoogte gesteld haha!
    slaap lekker allemaal

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Morning girlssss

Bedankt voor de felicitaties
    Vanavond mn feestje!
    T word drukker dan verwacht.....balennnn masr kan slechts nee zegen als mensen willen komen.... Ag ja en we heben vakantie !!
    Prop t allemaal in mn huis! Haha

Heb van mn mannetje nog nis gehad we aan dinsdag shoppen en wil graag adidas sneakers dus die krijg ik dan van hem!

Igor hoe is t met je? Al nieuws? Veel pezier vandaag!

Luca lkr shoppen voor gordijnen vandaag! Succes meis!

Blondi hoe voel jij je? Gaat ales goed?

En blike? Wel ff lekker nu niet zo warm he!

Hopelijk nieand vergeten ben net wakker! Haha

18. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2958 Lupita, 11 jun 2011
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
    Hey meiden,

Dat is lang geleden! Ik heb een hele tijd niet meer op het forum gekeken omdat ik me veel te druk maakte en dat niet echt hielp om zwanger te worden. Maar vanochtend een positieve test! Afgelopen maand nog naar de gynaecoloog geweest omdat ik erg last had van mijn menstruatie maar alles zag er goed uit. Misschien had ik die bevestiging nodig :)

Super leuk om te zien dat jullie allemaal met elkaar nog steeds kletsen en dat Saskia bevallen is! Super gefeliciteerd! En zoveel mensen ook al een hele tijd zwanger, super!

Hopelijk vinden jullie het ok als ik ook weer mee ga kletsen.

Groetjes van een super happy lupita :)

19. Goedemorgen.. of ja goed!? Jeeee wat een night from hell heb ik gehad zeg :$ Ik zei gisteravond al dat het wel een onrustig nachtje zou worden, nou dat was een understatement. Was zelfs verbaasd dat er vanochtend geen baby naast me lag toen ik wakker werd (nadat ik eindelijk 2 uurtjes slaap had gepakt), pff.. Nou laten we het maar weer op voorweeen houden anders had het wel doorgezet maar prettig is anders.

Noamy nee ik ga pas shoppen als ik weer mag lopen, dus nog 2 weken helaas :p Kan mn vriend er ook wel voor sturen maar dat doen we maar even niet :D Veel plezier op je verjaardag vanavond! Achja, veel gasten is veel kado's toch ;) hihi. Leuk kadootje van je vriend ook :)
    En wanneer gaan jullie aanvallen in de babykamer?

Lupita welkom terug, dat is inderdaad lang geleden zeg! En gefeliciteerd! Wat mij betreft mag je weer inspringen hoor.

20. pff nou dames, ik heb besloten dat ik er klaar mee ben. Na die helse nacht gehoopt op een beetje rust vandaag, maar ik voel me echt alsof ik gister 3 liter wodka heb gedronken en de beeb doet niks anders dan duwen en wringen daarbinnen, lekker met dr hoofdje naar beneden aan het drukken om het allemaal nog aangenamer te maken.. Ben aan het twijfelen of ik een stuk zal gaan wandelen in de hoop dat het iets doet :) Maar vraag me ook af of het niet al in gang is gezet. Ik vind 12 juni wel een mooie bevaldatum ;)

Deel Deze Pagina