Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oehh Ajlaa ik krijg helemaal trek van jouw smoothie-praat :D Als we straks aardbeien in de tuin hebben en frambozen ga ik er ook maar een lading invriezen, kan ik je lekker na ga doen :D Heerlijk die dingen! Zo stom, er zijn hier geen smoothie bars te bekennen, echt een gat in de markt. Zoek je nog een nieuwe woonplaats toevallig? ;)
    Wel vervelend dat je zo lang moet wachten op je ei!

Sheltie; ooh gelukkig maar :D Nou dan wordt het vast een heel gelukkige hond :D

Igor; ohh is je liefje al weg? Jammer dat ie zo vaak op reis is :( Wel lekker vooruitzicht een week vakantie, waar ga je heen? en hoe staat het ervoor met de verbouwing? Schiet het al op? Hopelijk gaat het balletje voor jullie straks ook snel rollen meis!

2. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @blike hoe doen jullie het eigenlijk met spullen kopen qua kleur??? ik zie zo weinig beige eigenlijk!

@igor goed dat jullie die stap hebben genomen, ben beniuwd wat er uit gaat komen maar hoop dat jullie het niet nodig hebben ;)

@luca haha dat is een mooi aanbod ;) zal es over nadenken hahah

3. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

@ igor: heel veel sterkte meis, hopelijk komt het voor jullie ook snel allemaal goed!

@ paula: succes met de situatie!

@ blike: super leuk al die schopjes, ben zo benieuwd hoe dat nu voelt!

@sheltie: erg schattig die pups :)

@ aljaa: hopelijk schiet het een beetje op!

Sorry als ik iemand vergeten ben!

Met mij alles goed, vanochtend wel misselijk, deed een keukenkastje open en er kwam een geur van zoete ontbijtgranen uit en ik ging half over mijn nek :s haha

Nu voel ik me een beetje opgeblazen, hopelijk is dat normaal. Moet me niet zo druk maken maar het is ook zo spannend!

Heb 5 juli echo en gesprek!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    aljaa,
    jaa ik probeer alles zo neutraal mogelijk te houden... veel licht en inderdaad beige... maar veel kleertjes zijn al zo jongens of meisjes gericht.. dat is wel jammer

5. Blike, als ik niet zou weten wat het wordt zou ik pas kleding shoppen na de geboorte hihi :D

Lupita, opgeblazen gevoel hoort er ook bij inderdaad :) De komende 7 weken zullen nog wel heel spannend blijven ;)

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hallo meiden
    ben ik ook weer even!
    even proberen op iedereen te reageren(heb n geheugen als n vergiet op t ogenblik oehhh)

@paula
    wat vervelend van je zwager zeg!
    dat soort dinge zijn nooit leuk
    wel heel fijn dat jullie hem zo opvangen en ben benieuwd naar je ziekenhuis behandeling etc dat is toch binnekort???

@igor
    shittt toch n ongi
    goed dat je nu idd verdere stappen gaat ondernemen!
    hopelijk gaat het daardoor lekker snel en heb je binnenkort n baby in je buik!!!!
    ja idd wat doet je vriend voor werk???zo vaak in t buitenland!

@lupita
    leuk een afspraka in het vooruitzicht!! altijd goed om naar uit te kijken!

@luca
    lief de reactie van je vriendje!!!
    en jezelf heerlijk verwend met wat boeken! altijd fijn!

@sheltie!!
    wat een schatjessssssssssssssssssss
    zoooo lief zeg!!!

@ajla
    lekker geklust???? ;)

@blike
    heerlijk de baby zo goed voelen!!!

nou vandaag controle gehad!
    onze babyboy doet het goed!!!
    groeit goed en was weer lekker druk!!!!
    heerlijk om weer even gezien te hebben
    morgenochtend moet ik alleen bloed prikken
    ze willen kijken voor suiker(uit voorzorg er zijn geen tekenen dat ik t heb!)
    moet dan nuchter om 8 uur prikken en om 10 uur terug als n ik n broodje gegeten heb
    ik hoop echt dat ik geen zw suiker heb!
    ik voel de kleine man nu ook echt vaker en beter
    alleen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt kun je m van buitenaf nog niet goed voelen
    das wel jammer voor mn vriendje!maja dat komt wel!

morgen gaan we 1 muur in t kamertje grijsd verven
    we hebben een grote ster in het midden hopelijk gaat dat goed met die erin schilderen!
    ben benieuwd!

zijn vandaag ook wezen shoppen na het ziekenhusi bezoek
    heb nog 2 paar schoenen van mn lieverd gehad voor mn bday!
    heb 2 paar adidasjes gekocht
    loopt op t ogenblik het lekkerst!!!
    1 paar half hoge hippe gekleurde en 1 paar lage zwart witte!!!
    ben er erg blij mee!!!!

hopelijk ben ik niemand vergeten...........

7. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luca, bedankt voor je berichtje. :) hoe voel je je nou?

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @naomy, heb laatst ook adidasjes gekocht, blauw met wit. Zitten inderdaad fijn. Relax dat je zelfs 2 paar krijgt :)

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    @lupita
    ja lief he!! ik kon niet kiezen dus hij zei dan krijg je toch beide paren!!!
    euuhh owkee!!!!!!! :) ik blij
    nogal fijn om nu ook schoenen te kopen die lekker zitten!kom je nog wel achter ;)

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Naomy:
    Waarom gaan ze bij jou op suiker prikken? ze hebben het er bij mij ook over gehad dus ik moet misschien ook nog...
    Wat fijn dat jullie kereltje het zo goed doet zeg :D
    En wat leuk, lekker geshopt!

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    @blike
    ja weet t ook niet!
    ze wilde het nakijken
    zal wel komen omdat ik gewoon dik ben
    ben tot nu toe nog maar 4 kilo aangekomen dooe de zwangerschap dus dat vind ik meevallen!
    maar goed hoplijk heb ik t niet

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    sheltie--> wat een schattige pups zeg zo leuk!! en wel fijn dat je die met 3 pootjes zelf houd weet je zowiezo zeker dat ie goed terecht is.

paula--> vervelend zeg van je zwager en schoonzus en dat met een kindje van 4 hele vervelende situatie maar wel lief dat jullie je zwager in huis hebben nu.

blondi--> vandaag dus lekker verlof gehad? lekker hoor geniet er maar van.

luca--> wel leuk als je vriend het ook zo spannend vind ik denk dat hij het ook wel zat is helemaal omdat hij alles in huis de laatste tijd moest doen natuurlijk haha is ie blij als je weer alles kan doen zeker...

ajlaa--> klinkt goed de smoothie heb het opgeslagen ga ik ook een keer uitproberen

igor--> balen meid had het echt voor je gehoopt dat je zwanger was dat mocht ook wel na al die maanden he. ik hoop dat ze je in het ziekenhuis snel kunnen helpen en dat je dan snel zwanger bent.

noamy--> leuk hoor schoenen gekocht echt lief 2 paar maarja als je niet kan kiezen dan allebij toch zou ik ook gedaan hebben :S

verder met de wasmachine komt het helemaal goed haha me nicht der wasmachine is er vorige week mee opgehouden dus die wil me oude overnemen dus dan kan zij ook weer een aantal jaar voort en ik ben er vanaf dan.

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Zo bloed geprikt om 8 uur vanmorgen( en heb vakantie!)
    Vanmorgen nuchter en net na het eten was het 6.4
    Ik heb er geen verstand van en op t net word ik ook niet veel wijzer
    Iemand hier n idee of dat gewoon goed is of niet????

14. noamy normaal is tussen 4 en 6,4 las ik op internet.
    Dan zit je er dus net tegen het randje aan waarschijnlijk, maar het was wel na het eten dus het lijkt me dat het dan normaal is dat het hoger is.

edit; dit zijn inderdaad de nuchtere waarden. Je zit dus wel goed :)

15. glucosewaarden 2 uur na drinken van suikerwater <7,8 is normaal, >= 11,1 is diabetes

16. goedemorgen trouwens :D

Noamy leuk nieuwe schoenen gehad, altijd een leuk kado ;) Ik was nog aan het kijken voor nieuwe birkenstocks want ik loop alleen op die dingen hier :) Heb wel een redelijk goedkope site gevonden waar ze 32 euro zijn, valt wel mee toch?

Ikkuh haha gelukkig is het wasmachine-dilemma opgelost ;)

Hier volgens mij een suiker overkill zo op de vroege ochtend :p brood met jam en zoete thee, voel me helemaal licht in mijn hoofd blehh. Volgens mij ben ik ook mijn slijmprop in delen aan het verliezen want ik heb al een paar dagen last van heel veel afscheiding en vanmorgen hoorde ik een paar keer iets in de pot vallen en toen ik keek kwam er nog een hele lading afscheiding achteraan :) Sorry lekker onsmakelijk. Maarja dat kan ook weer aangroeien dus hoeft niks te zeggen.
    Verder eigenlijk geen nieuws :D over 2 dg alweer 35 weken, de 37wk komt steeds dichterbij :$

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Zo jullie hebben veel gekletst! Ik heb heerlijke smoothies voorbij zien komen en super snoezige puppys! Ahhhh... Goed dat jullie het reutje zelf houden sheltie, en de hond weet niet beter dus komt helemaal goed.

ajlaa, heb je je ei vandaag wel gevonden?

igor, ik ben ook wel benieuwd naar het werk van je vriend. Wat balen dat hij zo veel weg is zeg! En waar ga je heen op vakantie? Lekker man! Goed dat jullie naar het zh gaan, met een beetje hulp is het dalijk misschien zo gepiept!

noamy, sorry ik weet niks over suiker waardes....

de rest die ik vergeten ben, sorry!!!

hier wachtend op de fm maandag, echt spannend hoor! En dan vrijdag denk ik de iui. Hoop dat mn bmsv dikker is deze ronde. Ben ook bijna niet ongi geweest....maar 3 dagen en heel weinig, dus misschien was dat dunnen bmsv wel een uitzondering :D ik hoop het!
    verder ben ik niet zo veel mee bezig want hebben thuis niet zon leuke sfeer natuurlijk. Mijn nichtje is vandaag ook nog jarig, word 4, dus meteen de verjaardag opsplitsen enzo. Echt sneu maarja we maken er maar het beste van.

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    @luca thanks
    Denk dat het dan idd netjes is mijn 6.4 na t eten
    Was ook nuchter geprikt ben benieuwd hoe die was dat hoor ik volg week!
    Is je suiker als zwangere zowiezo niet hoger??

Ja birkenstocks heb ik ook 2 paar die lopen echt heerlijk! Alleen hier in nl is t niet altijd lekker weer dus moet je helaas ook vaak dichte shoenen aan.....
    Oh de muyr staat in de grijze verf!!echt vet mooi! Zo beniewd als we straks de ster weghalen of t mooi blijft!!

19. leuk noamy! heerijk met de babykamer bezig :D
    Suiker is volgens mij niet hoger in de zwangerschap.

Paula ohh spannend maandag al! ik ben alleen even kwijt wat fm ook alweer is? Follikelmeting? Gefeliciteerd met je nichtje, wel zielig dat het nu al opgesplitst moet worden etc. Begrijpt ze het wel een beetje of snapt ze er niks van?

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Hoi meiden,

om even antwoord te geven op jullie vraag; mijn vriend is product group director molding, zit in de semiconductor...hun bedrijf maakt machines die chips maken voor in je mobiele tel, ipad, ipod, iphone, pc, laptop enz enz.

Hun klanten en leveranciers zitten vrnl in Azie dus vandaar. Hij is nu 3 maanden thuis geweest dus het valt nu wel mee qua reizen, maar meestal is hij zo 1x in de 1,5 maand weg.

En ja Paula ik hoop ook dat het zo gepiept als we eenmaal in het ziekenhuis zijn geweest. Ik ben er echt klaar mee.
    Wat vervelend trouwens voor je zwager en schoonzus, sterkte ermee. En gefeliciteerd met je nichtje.
    Paula heel veel succes maandag, ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat, kan jij mij mooi op de hoogte houden. Oh en weinig tot nauwelijks ongesteld is een eigenschap van een dunne bmw, helaas. Ik heb er ervaring mee toen ik nog aan de pil was, maar hoop voor jou dat er gewoon lekker een eitje in kan nestelen straks. Gaan ze dat maandag ook gelijk weer controleren?

Wij eerst maar eens kijken straks wat het ziekenhuis zegt en wat er uit de test komt.

Ikku hoe ver zijn jullie inmiddels?

Deel Deze Pagina