klinkt ingewikkeld Igor even ego; ben vandaag precies 8 maanden zwanger Vanavond is het trouwens volle maan en maansverduistering, dus as je een mooi uitzicht hebt moet je zeker kijken
Oeh en luca, veel babytjes worden geboren met volle man he hihi. igor, geen wonder dat je ventje zo vaak weg moet, nu beegrijpen we het haha. Is dat ook weel helder. En tuurlijk hou ik jullie op de hoogte van alles, dan weet je hoe het allemaal gaat. Maandag gaan ze ook de dikte van mn bms weer meten ja, dan zit ik 5 dagen voor mn ei maar ben toch heel benieuwd! Vooral of die tarwekiemolie helpt. N weinig ongi kan daar zeker mee te maken hebben ja. En omdat het de afgelopen week echt heel weinig is geweest, minder dan anders, hoop ik dat het een uitzondering is en dat het normaal toch wel 6mm is of zo. luca fm is idd follikelmeting, dan beplen ze wanneer mijn ei gaat springen en wanneer ik de pregnyl moet gaan zetten. Ik kan niet wachten tot het volgende week is! of mijn nichtje het begrijpt weet ik niet. Ze ziet vandaag dr papa pas weer voor het eerst. Ik weet wel dat mijn shoonzus het een en ander uitgelegd heeft dus we zullen dalijk zien. Ze blijft gelukkig slapen zodat papa er ook weer wat gelukkiger van kan worden.
haha ja paula ze zeggen het maar het is wel eens gemeten en bleek niet te kloppen. Ach we zullen zien he Spannend zeg! hopelijk doet je tarwekiemolie wat en is je bmsv lekker dik voor een toekomstig embryootje Kan me voorstellen dat je erg enthousiast bent en niet kan wachten tot volgende week!! Gelukkig dat je zwager zijn meisje even bij zich kan houden Hopelijk vrolijkt hem dat een beetje op.
ik ben n uur bezig geweest pfff word er sjaggie van maar met mn foon(blackberry)word ik hier geen wijs uit hoe ik n foto in n berivht kan plaatsen en met die pokke ipad kan t niet heeft geen flash pffffffffffffffff maar hier n updat van de kamer onze muur met ster!!! Bekijk bijlage 159614
Wat kan het leven toch kut zijn! Net te horen gekregen dat een vriendin van me borstkanker heeft... Ik ben er kapot van... Waarom blijft die klote ziekte je toch overal achtervolgen? Echt ongelofelijk! ik heb 3 jaar geleden mijn vader begraven door kanker, heb er zelf bijna mee te maken gehad en is nu de rede dat we niet op een natuurlijke manier kinderen kunnen krijgen en nu mijn vriendin. Ik ben zo verdrietig en kwaad, waarom?????????? sorry, maar moet dit even kwijt, heb er ook geen woorden meer voor....
Paula sterkte meis, ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Geen sorry soms moet je gewoon ff ontzettend van je af schelden en janken, tis en blijft een klote ziekte. Dikke knuffel voor jou!!
ohnee paula... wat verschrikkelijk! Het is inderdaad een vreselijke ziekte... tis ook niet eerlijk allemaal.... Heel veel sterkte, ook voor je vriendin! Dikke knuffel!!
Dankjewel lieve cyber vriendinnetjes. ik ben er zo kwaad om... Het is ook zo oneerlijk! Ze is pas 35! Gaat nergens over... nou dalijk een happyface opzetten voor de verjaardag van mijn nichtje want die heeft al genoeg verdriet gezien de laatste dagen, pffff.... Wat een kl...zooi. en het normale leven gaat gewoon door, dat maakt het zo onwerkelijk. thanx voor jullie luisterende ogen
vind je kamer heeeeel mooi naomy...!! je hebt me op een idee gebracht met die ster. zou je het erg vinden als ik ook zoiets zou doen op de babykamer?
Paula ja het is echt een kutziekte Nou meis hopelijk kun je er vanavond toch nog wat van maken op de verjaardag van je nichtje. Sterkte, en je mag hier altijd je hart luchten Ja noamy sorry ik had helemaal niet op de muur gereageerd, maar hij is echt heel mooi geworden! Heeeeuul leuk gedaan! Ik zit lekker aan de verse ananas Had er trek in en heb vriendlief net zo lang aan zn kop gezeurd tot ie er een heeft gehaald Wel het hart eruit gesneden voor de zekerheid Toen ging vriendlief 'm wel even snijden voor me, maar ik zei neeee zo stond het niet op het plaatje! Haha en toen was hij in zijn mannelijkheid aangetast haha dus ik lag helemaal in een deuk Dus ging ik 'm extra pesten ,vragen of ie wel een diploma ananas snijden had en toen werd ie helemaal geirriteerd hahahaha nee hij ziet de humor er wel van in hoor ventje pesten
hihi ja doe ik hier ook heel vaak... ventje pesten Vriendlief heeft dus de fietselfsteden gefiets afgelopen weekend, en het eerste dat ik tegen hem zei toen hij na 12 uren fietsen bij de finish aankwam was "wat ben je laat" en de omstanders keken heel raar hij lag in een deuk! Houden wij ook wel van, elkaar lekker stangen!
@paula, heel veel sterkte meis! Ik heb ook al familie verloren hierdoor... Komt veel te vaak voor... @noamy, mooie ster! Goed gelukt Ben ook goed in vriendje pesten maar andersom ook
@ blike Dat moet je natuurlijk zelf weten meis! We wonen niet naast elkaar! Dus erg vind ik t zeker niet Blijkt alleen maar dat je ons idee e ht heeeel leuk vind En allemaal bedankt voor de reacties! Ben zoooo beniuwd vrijdag als de meubels erin staan!
Noamy super gaaf je muur, ik zal het niet nadoen want wij wonen wel vlak bij elkaar Mijn vriend en ik kunnen elkaar ook heerlijk in de zeik nemen, ook waar anderen bij zijn in de winkel of zo iets. Ik ben heel slank en dan staan we bij de v&d bijvoorbeeld en wil ik wat lekkers meenemen en dan zegt mijn vriend: doe maar niet schat, daar word je dik van! En dan zie je de mensen naar mij kijken en dan naar mijn vriend, vooral de vrouwen..hahaha en dan liggen wij helemaal in een deuk. Bekijk bijlage 159754 Zo ver zijn ze inmiddels met de verbouwing, gaat hard he?? Wordt echt heel groot.